Komunikaty PR

Toyota Leasing Polska: Standard Leasing z odroczeniem spłaty

2020-05-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Leasing Polska reagując na trwającą pandemię koronawirusa, wprowadza na rynek nowy wariant finansowania aut firmowych. Przedsiębiorcy wybierający Standard Leasing z odroczeniem spłat, otrzymają finansowanie od zaraz, a przez pierwsze 3 miesiące zapłacą jedynie 1% raty miesięcznie.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wielu firm dotkniętych efektem panującej pandemii koronawirusa, Toyota Leasing Polska wprowadził ofertę atrakcyjnego finansowania aut firmowych. Standard Leasing z odroczeniem spłaty, ma na celu ułatwienie przedsiębiorcom zakupu niezawodnych aut Toyoty i Lexusa, nie nadwyrężając przy tym firmowego budżetu i pozwalając na zachowanie stabilności finansowej działalności gospodarczej.

Ze Standard Leasingu z karencją mogą skorzystać obecni i nowi klienci Toyota Leasing Polska, a także uczestnicy programu Toyota More. Produkt dotyczy umów leasingu zawieranych na okres do 60 miesięcy, przy wpłacie własnej korzystającego w wysokości min. 20 % ceny pojazdu. Klienci przez pierwsze 3 miesiące zapłacą tylko 1% raty regularnej miesięcznie. Dopiero 4-ta z kolei rata będzie standardowej wysokości.

Aby skorzystać z oferty można odwiedzić Wirtualny Salon Toyoty lub Lexusa, wybrać konkretny model auta i wypełnić wniosek leasingowy z Dealerem. Po przesłaniu dokumentów firmy oraz dokumentów finansowych, klient otrzyma decyzję leasingową nawet w ciągu godziny i będzie mógł podpisać umowę, a następnie odebrać nowy samochód.

Oferta Standard Leasingu może się łączyć z promocyjnym Leasingiem 101% na modele Toyoty PROACE i PROACE CITY oraz atrakcyjnym finansowaniem Lexusa UX, NX, IS, ES z rocznika 2019 w Leasingu 100,1%.

- Oferta leasingu z odroczeniem płatności to atrakcyjne rozwiązanie dla wszystkich klientów firmowych, którzy potrzebują nowego auta, ale jednocześnie nie chcą w tym trudnym czasie angażować większych środków. Wariant tej formy finansowania może wesprzeć wielu przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu, pozwolić na zachowanie stabilności finansowej oraz rozszerzyć możliwości działania firmy – mówi Dawid Turkowski, TFMS and Leasing Product Manager w Toyota Leasing Polska.

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show Biuro prasowe
2024-04-30 | 01:00

The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show

After releasing OMODA 5 ICE and the fully electric OMODA 5E variant, the manufacturer is not slowing down. OMODA is preparing to introduce the eagerly awaited OMODA 7 model to the global market.
Motoryzacja Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
2024-04-30 | 01:00

Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce

W ubiegłym tygodniu do Polski dotarły pierwsze samochody pokazowe marki  OMODA&JAECOO. Chiński producent samochodów przygotowuje się do wejścia na polski rynek ze swoimi
Motoryzacja The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
2024-04-30 | 01:00

The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland

Last week, the first OMODA&JAECOO show cars arrived in Poland. The Chinese car manufacturer is preparing to enter the Polish market with its flagship OMODA 5 model, which may happen as early

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.