Toyota Yaris Cross pojedzie na oponach Goodyear EfficientGrip Performance 2
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Toyota wybrała oponę Goodyear EfficientGrip Performance 2 jako oryginalne wyposażenie (OE) swojego nowego modelu Yaris Cross, SUV-a segmentu B zaprojektowanego specjalnie na europejski rynek. Opona będzie montowana w rozmiarze 215/50 R18 o indeksie nośności/prędkości 92V.
Toyota planuje wyprodukować ponad 150 000 modeli Yaris Cross rocznie, w fabryce TMMF Onnaing w pobliżu Valenciennes we Francji, aby osiągnąć udział w segmencie B-SUV na poziomie ponad 8%.
Yaris Cross łączy w sobie dziedzictwo Toyoty w zakresie technologii hybrydowej, designu małych samochodów i inżynierii SUV-ów. Wykorzystując platformę samochodów kompaktowych Toyoty GA-B, wspólną dla hatchbacka Yaris, ten nowy model SUV-a segmentu B zaprojektowano tak, aby dać europejskim kierowcom autentycznego SUV-a, ale w mniejszej skali, z wysoką pozycją za kierownicą, praktycznością i przestrzenią wewnętrzną w pakiecie, który jest nadal dobrze przystosowany do jazdy miejskiej.
Opona Goodyear EfficientGrip Performance 2 została opracowana z myślą o specyficznych potrzebach Toyoty i jej klientów. Standardowa opona EfficientGrip Performance 2 jest znana z dużego przebiegu [1] i doskonałych właściwości podczas hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. W przypadku modelu Yaris Cross zespół projektowy Goodyear ds. oryginalnego wyposażenia skupił się na zapewnieniu doskonałej jakości jazdy i niskiego poziomu hałasu, ponieważ są to ważne elementy dla klienta docelowego.
Wysoka przyczepność, wszechstronna efektywność i komfort jazdy sprawiają, że opona EfficientGrip Performance 2 idealnie pasuje do hybrydowego SUV-a, jakim jest Toyota Yaris Cross. Kierowcy oczekują opony o wysokich osiągach, która zapewni im dobre zużycie paliwa i niską emisję CO2.
Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający ds. oryginalnego wyposażenia w Goodyear EMEA, powiedział: „Celem Toyoty Yaris Cross jest zapewnienie kierowcom korzyści płynących z posiadania samochodu typu SUV w kompaktowym wydaniu dostosowanym do jazdy miejskiej. Podobnie opona Goodyear EfficientGrip Performance 2 stanowi bezkompromisowe rozwiązanie dla kierowców, którzy chcą jak najwięcej przejechać na swoich oponach, zachowując przy tym wysoki poziom osiągów. To połączenie sprawia, że doskonale nadaje się ona do modelu Yaris Cross. Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani jako producent oryginalnego wyposażenia dla tego nowego samochodu i jesteśmy pewni, że konsumenci w całej Europie uznają opony EfficientGrip Performance 2 za idealnie dopasowane.”
[1] Estymacje wewnętrzne. W porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Performance. Rozmiar opony: 205/55R16 91V; samochód testowy: VW Golf 7; teren: otwarte drogi w Luksemburgu i Francji.
Ekologia na torach – czyli co?
Volkswagen Financial Services na Kongresie Nowej Mobilności 2024
Ulepszony czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint do dokładniejszej kontroli opon
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
W przyszłym roku spodziewana jest fala inwestycji ze środków UE. Prawo zamówień publicznych wymaga pewnych korekt
W 2025 roku spodziewany jest w Polsce początek boomu inwestycyjnego, związanego głównie z większym niż dotychczas napływem funduszy z KPO i regularnych środków unijnych. Skorzysta na tym przede wszystkim budownictwo, ale pewne obawy budzi przewidywana kumulacja inwestycji, również w kontekście systemu zamówień publicznych. – O ile może prawo zamówień publicznych wymagać pewnych punktowych korekt, o tyle chyba nie ma potrzeby jego gruntownego przemeblowania – ocenia Mariusz Haładyj, prezes Prokuratorii Generalnej RP. Jak wskazuje, niektóre elementy zamówień publicznych wymagają raczej wypracowania praktycznych rozwiązań niż zmian legislacyjnych.
Prawo
Polska prezydencja w Radzie UE będzie szansą na kształtowanie polityki gospodarczej Unii. Przedsiębiorcy mają swoje oczekiwania
Poprawa otoczenia prawnego, uproszczenie regulacji, likwidacja protekcjonizmu w poszczególnych krajach członkowskich wobec innych rynków UE, ale też budowanie otoczenia sprzyjającego rozwojowi innowacji i nowoczesnego rynku technologicznego – to główne postulaty Federacji Przedsiębiorców Polskich wobec nadchodzącej polskiej prezydencji w Radzie UE. Wszystkie te elementy mają wzmocnić konkurencyjność unijnych firm i przemysłu na arenie międzynarodowej, gdzie dziś przegrywają wyścig z USA i Azją.
Transport
Sejm pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych pasażera. Linie lotnicze liczą na uniknięcie miliardowych kar
Parlament pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych dotyczących przelotu pasażera. Wymaga tego orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że niektóre wprowadzone dyrektywą i wdrożone w krajach członkowskich regulacje są zbyt restrykcyjne. Chodzi m.in. o obowiązek przekazywania danych pasażerów na wszystkich lotach wewnątrz UE. Poprawy w polskiej ustawie wymaga także mechanizm nakładania kar na przewoźników za niewywiązanie się z obowiązków. Na razie nad liniami lotniczymi wisi widmo 4 mld zł kar, ale projekt ustawy zawiera propozycję abolicji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.