Polski potentat rusza na podbój zagranicy. Trans.eu zapowiada ekspansję na świat
Publicon
Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
- Wprowadzamy zupełnie nowe rozwiązania, które na stałe zmienią globalną branżę transportową. Jesteśmy absolutnie gotowi żeby w pełni opanować rynki zagraniczne – taką deklarację złożył pracownikom Trans.eu współzałożyciel firmy, Piotr Hunker, podczas wewnętrznej konferencji Keynote 2021. Władze firmy przedstawiły też plany rozwoju i znacznego powiększenia zespołu w ciągu kilku najbliższych miesięcy.
Trans.eu to polska firma działająca na rynku transportu, spedycji i logistyki (TSL). w ciągu 18 lat zdobyła pozycję krajowego lidera w branży logistyki, a konsekwentnie wprowadzane cyfrowe rozwiązania pozwoliły jej na silną ekspansję w Europie Wschodniej. Dziennie z platformy Trans.eu korzysta ponad 70 tys. osób, które realizują blisko pół miliona transakcji w skali miesiąca.
Teraz – w odpowiedzi na trudną sytuację na rynku transportowym – firma zamierza znacząco zwiększyć swoją obecność na międzynarodowych rynkach. Jej współzałożyciel i Company Leader – Piotr Hunker – osobiście przedstawił pracownikom plany ekspansji podczas Keynote 2021. To coroczne, spektakularne show, które jest dla zespołu Trans.eu okazją do dyskusji, integracji i zabawy. Tym razem wydarzenie zostało zorganizowane pod hasłem “Brave to Fly High”:
Już teraz dostarczamy przełomowe rozwiązania digital dla sektora TSL, optymalizując łańcuch dostaw i łącząc producentów, przewoźników i spedytorów. Stoimy jednak przed szansą, by stać się globalnym liderem w świecie Logistyki 4.0. Kończymy pracę nad platformą, która nie tylko pomoże obsłużyć lawinowo rosnący popyt na usługi transportowe, ale całkowicie zrewolucjonizuje tę branżę. Dziękuję Wam, bo każdy z Was jest współtwórcą tego rozwiązania – powiedział.
W ostatnich miesiącach zainteresowanie usługami w sektorze TSL znacząco wzrosło. Wszystko wskazuje na to, że dobra koniunktura utrzyma się jeszcze długo, m.in. przez zbliżający się okres przedświąteczny. Trans.eu przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji nie tylko poprzez tworzenie nowatorskich produktów, ale też powiększenie załogi.
Obecnie firma prowadzi rekrutację na blisko 50 stanowisk na różnych szczeblach. Jej przedstawiciele podkreślają, że jasna strategia i transparentna komunikacja z zespołem są ich zdaniem jednym z filarów sukcesu, jaki odniósł transportowy gigant.
Zależy nam, żeby wszyscy nasi pracownicy byli zgraną drużyną i mieli poczucie, że wspólnie robimy coś wielkiego. Tylko w ten sposób będziemy mogli zrealizować tak ambitne zadania, jakie stawia przed nami współczesna logistyka. Takie coroczne, strategiczne spotkania jak nasz Keynote są świetną okazją do dyskusji, integracji i po prostu dobrej zabawy. Pod tym względem nasza kultura organizacyjna ani trochę nie ustępuje takim gigantom branży IT, jak Microsoft czy Google – dodał Jacek Tarkowski, CSO Trans.eu.
Firma realizuje działania rynkowe w duchu misji Smart & Fair, a pracownikom oferuje szeroki pakiet świadczeń dodatkowych – m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do nauki języków obcych czy rozbudowane zaplecze sportowe. Oferty pracy można znaleźć na stronie joinus.trans.eu.
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.