eSky.pl i AXA Partners wprowadzają ubezpieczenie turystyczne COVID-19
eSky.pl S.A.
Murckowska 14A
40-265 Katowice
deniz.rymkiewicz|esky.com| |deniz.rymkiewicz|esky.com
600319818
www.esky.pl
Firma eSky.pl – lider rynku internetowych biur podróży – we współpracy z firmą ubezpieczeniową AXA Partners wprowadza ubezpieczenie “Rezygnacja z podróży All Risk”, które pozwala na bezpieczne i komfortowe planowanie podróży lotniczych, uwzględniając możliwość rezygnacji z podróży z różnych powodów, w tym zachorowania na COVID-19.
W wyniku współpracy eSky.pl i AXA Partners powstało nowe ubezpieczenie – Rezygnacja z podróży All Risk. Jest ono udoskonaleniem dotychczas funkcjonujących tego typu ubezpieczeń na rynku, które dotyczą nagłych przypadków, związanych z np. hospitalizacją. W przypadku nowego produktu ubezpieczeniowego, klient będzie mógł zrezygnować z podróży m.in. z powodów prywatnych, zdrowotnych i zawodowych, co jest znaczącą różnicą w podejściu do planowania podróży.
Podstawą do wniosku o rezygnację z podróży i zwrot kosztów za bilety lotnicze mogą być: utrata pracy, cofnięcie wniosku urlopowego przez pracodawcę, zmiana terminu ważnej konferencji oraz egzaminu studenta lub ucznia, zachorowanie ubezpieczonego lub bliskich, w tym na COVID–19, a także zaostrzenie choroby przewlekłej czy komplikacje w ciąży. Oprócz tego, nagła choroba zwierząt domowych, poważna szkoda rzeczowa, kradzież dokumentów. Jedynym warunkiem jest udokumentowanie zaistniałych okoliczności.
Ubezpieczenie “Rezygnacja z podróży All Risk” wyłącznie dostępne w trakcie rezerwacji lotów od 1lipca 2020 roku na eSky.pl bez możliwości zakupienia w późniejszym terminie, np. będąc na lotnisku. W przypadku zaistnienia okoliczności, uniemożliwiających podróż, klient otrzyma 90% wartości biletu w szybki i łatwy sposób.
Ubezpieczenie “Rezygnacja z podróży All Risk”, wdrożone przez eSky.pl to jeden z kroków do zmian w branży turystycznej i myśleniu o podróżowania w okresie “nowej normalności” po pandemii.
“Sytuacja rynkowa w ostatnich miesiącach pokazała nam, jak ważna dla klientów jest elastyczność w planowaniu podróży. Zdecydowaliśmy się na współpracę z wiarygodną i chętnie wybieraną firmą ubezpieczeniową, jaką jest AXA Partners. Wierzymy, że nowe ubezpieczenie zwiększy poczucie bezpieczeństwa i komfortu podczas planowania podróży. Klienci mogą chcieć zrezygnować z podróży w różnych przypadkach, a taryfy, zwłaszcza w tanich liniach, nie zawsze lub bardzo rzadko umożliwiają zwrot za niewykorzystany bilet lotniczy” – mówi Łukasz Neska, Wiceprezes w eSky.pl.
W wyniku przeprowadzonego badania rynkowego “eSky.pl: Podróże po COVID-19” wynika, że produkt związany z rezygnacją z podróży zachęciłby jedną piątą respondentów do dokonania rezerwacji w serwisie. Wśród powodów, jakie powinno obejmować ubezpieczenie, respondenci wymienili: chorobę bliskiej osoby, utratę pracy, odwołanie urlopu, konieczność opieki nad dzieckiem lub zwierzęciem oraz ważny egzamin.
„Działania podejmowane przez firmę eSky.pl świadczą o jej nowoczesnej postawie i pro- klienckim nastawieniu. Zarówno w eSky.pl jak i AXA Partners staramy się na bieżąco reagować na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku dążąc tym samym do ciągłego rozwoju. Poparciem tego jest ubezpieczenie „Rezygnacja z podróży All Risk”, które zapewni klientom poczucie komfortu podczas planowania wyjazdów zagranicznych i ochronę przed konsekwencjami finansowymi nieprzewidzianych zdarzeń skutkujących rezygnacją z podróży. Jest to szczególnie ważne przy uwzględnieniu obecnej sytuacji na rynku turystycznym oraz zmianie podejścia do długoterminowego planowania działań.” - mówi Jan Cupa, CEO of AXA Partners CEE.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.