Komunikaty PR

Kiwi.com rozwiązuje kluczowe problemy przy rezerwacji lotów

2024-08-13  |  15:30
Biuro prasowe
Do pobrania Mat.pras. ( 0.03 MB )

Kiwi.com, firma oferująca technologiczne rozwiązania wspierające podróże, wprowadza pakiet usług eliminujących najistotniejsze problemy, z jakimi borykają się klienci podczas rezerwacji lotów. Są nimi brak przejrzystości cenowej, trudności z odprawą oraz stres związany z dotarciem do miejsca docelowego ze względu na opóźnienia czy odwołanie lotów, a także wszelkie kwestie związane ze zwrotem kosztów.

Kiwi.com wprowadza opcję umożliwiającą przekierowanie użytkownika bezpośrednio na stronę WWW linii lotniczej, jeszcze przejrzyściej prezentuje ceny oraz zmienia swój dotychczasowy model działania jako internetowego biura podróży (OTA). Kiwi.com zapewnia konsumentom najszerszy wybór połączeń lotniczych różnych przewoźników wraz z jasno zaprezentowanymi cenami, a także oferuje przekierowanie na stronę danej linii lotniczej, jeśli oferta Kiwi.com nie jest najatrakcyjniejsza – co nie stanowi standardowego podejścia w modelu OTA.

By zapewnić klientom spokój w podróży i ulepszyć ich doświadczenia, firma przygotowała nową opcję Kiwi.com Guarantee, która pozwala za niewielką dopłatą m.in. zarezerwować lot zastępujący odwołane połączenie – a wszystko w ramach tej samej taryfy lotniczej. Gwarancja ta pozwala wyeliminować problemy, z jakimi klienci borykają się podczas rezerwacji lotów. Klienci w przypadku odwołania lotu mogą skorzystać z lotu zastępczego lub otrzymają natychmiastowy zwrot pieniędzy w formie kredytu Kiwi.com. Dzięki temu nie będą musieli wypełniać długich wniosków o zwrot kosztów i czekać na ich uzyskanie od przewoźnika. Zamiast tego wirtualne pieniądze w formie kredytu Kiwi.com pozwolą natychmiast zarezerwować zastępcze loty w innych liniach lotniczych. W ramach rezerwacji z Kiwi.com Guarantee klienci nie będą musieli się martwić o odprawienie się i uzyskanie kart pokładowych. Kiwi.com zapewnia automatyczną odprawę – co znacznie ułatwia podróżowanie i eliminuje lęk o zdążenie z odprawą w odpowiednim momencie, wyznaczanym przez każdą linię lotniczą w inny sposób.

„Decyzja o rezygnacji ze standardowego modelu OTA oraz wzmocnieniu atrakcyjności opcji Kiwi.com Guarantee wynika z doświadczeń naszych klientów oraz ich potrzeb. Chcą oni mieć możliwość znalezienia najlepszych opcji lotów w jednym miejscu, z przejrzystymi cenami i bez ukrytych opłat, a także mieć pewność, że ich problemy dotyczące odwołania lotów, zwrotów kosztów, procesu odprawy oraz dostępności obsługi klienta będą kompleksowo rozwiązane” – wyjaśnia Oliver Dlouhý, współzałożyciel i CEO Kiwi.com. „Czuję się bardzo dumny z naszego podejścia, które postawiło doświadczenie klientów jako kluczowe w procesie zmian, jakie podejmujemy przy wprowadzaniu nowych produktów i usług. Jest to zgodne z naszym zobowiązaniem do budowania silniejszych relacji z liniami lotniczymi dla dobra konsumentów”.

Opcja przekierowania użytkownika bezpośrednio na strony linii lotniczych i usługa Kiwi.com Guarantee będą początkowo dostępne na kluczowych rynkach w Europie Środkowej, takich jak Czechy, Węgry, Polska, Rumunia i Słowacja, dla różnych kierunków podróży. Na dalszych etapach rozwoju usługi zostaną również wprowadzone w innych krajach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc Biuro prasowe
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.