Komunikaty PR

Tylko we wrześniu każdy los liczony jest podwójnie

2023-09-19  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Trwa Wielka Loteria Milwaukee, w której łączna wartość nagród to aż pół miliona złotych. Loteria obowiązuje tylko u wybranych autoryzowanych dystrybutorów marki. Nagroda główna to Ford Transit z systemem Packout, dodatkowo do wygrania łącznie 270 nagród tygodniowych i miesięcznych.

Ci, którzy w dniach od 11 września do 30 listopada 2023 r. dokonają u wybranych autoryzowanych dystrybutorów zakupu produktów Milwaukee o wartości minimum 2500 zł brutto i zgłoszą udział, mają szansę wygrać nagrody w loterii marki. Zwycięzca loterii zyska Forda Transita z systemem Packout. Szans na nagrody od Milwaukee jest więcej, bo co tydzień zostanie rozlosowanych 20 nagród w postaci narzędzi, akcesoriów, środków ochrony indywidualnej czy oświetlenia (łącznie 240 nagród). Dodatkowo, co miesiąc do wylosowanych szczęśliwców trafi 10 nagród miesięcznych, m.in. narzędzi, podgrzewanej odzieży roboczej czy elementów systemu Packout (łącznie 30 nagród miesięcznych). Tylko we wrześniu każdy los jest liczony podwójnie, co istotnie zwiększa szansę na zdobycie cennego sprzętu.

- Po rozwiązania Milwaukee sięgają profesjonaliści z branż takich jak budowlana, elektryczna, energetyczna, transportowa, hydrauliczna, ogrodnicza, stolarska i wielu innych. Biorąc udział w loterii zyskują podwójnie. Z jednej strony, kupując nasze rozwiązania u autoryzowanych dystrybutorów marki mają pewność, że sprzęt jest oryginalny, pochodzi z legalnego źródła i mogą wydłużyć gwarancję do 3 lat. Po drugie, rejestrując zakup zyskują szansę zdobycia nagrody tygodniowej, miesięcznej i nagrody głównej - auta, które wyposażymy w zestaw Packout czyli elementy modułowego systemu do przechowywania i transportowania sprzętu. Zakup w innym punkcie sprzedaży niż wymienione na stronie loterii jest wykluczony z udziału w loterii. – powiedział Janusz Mitko, Regional Marketing Manager Milwaukee CEE.

Kryteria udziału w loterii 

W Loterii mogą uczestniczyć osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat, osoby fizyczne wykonujące działalność gospodarczą oraz osoby prawne. Żeby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu produktów marki Milwaukee o wartości minimum 2500 zł brutto u wybranego autoryzowanego dystrybutora, który bierze udział w akcji. Następnie do 30.11.2023 należy dokonać rejestracji losu na stronie www.wielkaloteriamilwaukee.pl, gdzie znajduje się regulamin akcji. Lista autoryzowanych dystrybutorów Milwaukee, którzy biorą udział w loterii znajduje się na stronie: https://wielkaloteriamilwaukee.pl/#dystrybutorzy.

O Milwaukee

Milwaukee jest przodującym producentem elektronarzędzi Heavy Duty, przenośnych elektronarzędzi i akcesoriów dla profesjonalnych użytkowników. Od momentu rozpoczęcia działalności w 1924 roku, marka Milwaukee jest liderem w branży elektronarzędzi zarówno pod względem trwałości, jak i wydajności. Koncentrując się m.in. na branży budowlanej, hydraulicznej, stolarskiej, dekarskiej i transportowej, marka oferuje najwyższej jakości rozwiązania technologiczne oparte na elastycznych platformach akumulatorowych M18, M12 oraz MX Fuel. Katalizatorem kolejnych innowacji Milwaukee od lat jest podnoszenie bezpieczeństwa i wydajności pracy profesjonalnego użytkownika, a także dążenie do stworzenia całkowicie bezprzewodowego środowiska pracy. Marka oferuje coraz większą ilość akumulatorowych alternatyw pozbawionych mankamentów rozwiązań napędzanych spalinowo, sieciowo bądź pneumatycznie. Bez kompromisów na mocy i wydajności, a także bez emisji spalin, konserwacji czy konieczności stosowania benzyny.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.