Komunikaty PR

Uber Eats Awards: startuje plebiscyt na najlepsze restauracje w całej Polsce

2023-08-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Platforma Uber Eats słucha swoich użytkowników i zaprasza ich do wyróżnienia najlepszych restauracji w ogólnopolskim plebiscycie. Lokale mogą zostać nagrodzone aż w 5 kategoriach: Palce lizać, Najlepsza obsługa, Najlepsza potrawa wege, Tanio a dobrze oraz Moje odkrycie roku. To niepowtarzalna szansa nie tylko by docenić starania restauratorów, ale także otrzymać kody rabatowe uprawniające do złożenia zamówienia bez opłaty za dostawę.

 

Rozpoczął się plebiscyt na najlepsze restauracje organizowany przez Uber Eats. Jedna z najpopularniejszych platform do zamawiania jedzenia online, zachęca do głosowania na swoje ulubione lokale. W blisko 40 lokalizacjach, w których działa Uber Eats wyłonionych zostanie aż 5 zwycięzców, po jednym w każdej z następujących kategorii:
 

  • Palce lizać
    Najlepsza jakość gwarancją wygranej. Zawsze świetnie pachnie, zawsze najlepiej smakuje i zawsze dostaje 11/10! 
     
  • Najlepsza obsługa
    Dba o klienta nawet wtedy, gdy nie ma go na miejscu. Ręcznie wypisane pozdrowienia, bon na kolejne zamówienia, estetyczne opakowanie. Wszystko co sprawia, że czujemy się wyjątkowi. 

 

  • Najlepsza potrawa wege
    Restauracja, która docenia bezmięsne wybory i proponuje więcej niż sałatkę. Najlepsza kombinacja nowych smaków i zamienników dla wegetarian.
     
  • Tanio a dobrze
    Najlepszy stosunek ceny do jakości. Gdzie można zjeść, i to dobrze, ale nie zbankrutować.
     
  • Moje odkrycie roku
    To restauracja, która zrobiła największe wrażenie na głosujących w ostatnim czasie. Być może są tam od lat, a być może dopiero co się otworzyli - to nieistotne. 

 

Zwycięskie restauracje zostaną wyróżnione statuetkami Uber Eats Awards, a także otrzymają od firmy specjalny pakiet marketingowy o wartości 10.000 PLN.

 

“Organizując Uber Eats Awards chcemy oddać głos konsumentom, bo to oni wiedzą najlepiej gdzie chcą zamawiać i dlaczego. W ten sposób chcemy nagrodzić restauracje za ich nieustanną determinację do podnoszenia jakości usług i znaleźć miejsca które zachwycają konsumentów. ” - mówi Michał Dubisz, general manager Uber Eats w Polsce.

 

Za udział w głosowaniu Uber Eats nagrodzi każdego z uczestników kodem rabatowym*, który umożliwi złożenie zamówienia bez ponoszenia opłaty za dostawę. 

 

Głosowanie odbywa się w dniach od 16 do 30 sierpnia na stronie https://ubereatsawards.pl/. 

 

*Kod rabatowy będzie ważny do 31 sierpnia 2023 r. i może zostać wykorzystany jednorazowo przy zamówieniu na platformie Uber Eats w Polsce. Kod rabatowy będzie ważny tylko dla zamówień o wartości koszyka minimum 40 PLN. Kod rabatowy dotyczy wyłącznie opłaty za dostawę, nie dotyczy dodatkowych pozycji z koszyka / opłat.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.