Bezpieczna podróż z OC od CUK i LINK4
Przed wakacyjnym wyjazdem warto sprawdzić, czy obowiązkowe ubezpieczenie auta jest aktualne. Jego brak może skutkować wysokimi karami jakie nakłada UFG. Nie warto więc ryzykować, zwłaszcza, że CUK Ubezpieczenia razem z LINK4 w sierpniu przygotował niezwykle atrakcyjną ofertę na ubezpieczenia OC.
OC samochodu jest najpopularniejszym, bo obowiązkowym ubezpieczeniem. Zdecydowana większość kierowców dba, aby było ono aktualne. Jeśli chwilę przed wakacyjnym wyjazdem okaże się, że nasze OC straciło ważność, w zaledwie kilka minut możemy zakupić nową polisę u agenta CUK, poprzez aplikację czy za pomocą strony internetowej CUK Ubezpieczenia. Dodatkowo w sierpniu CUK i LINK4 przygotowały dla klientów specjalną zniżkę.
- „W sierpniu klienci kupując OC pojazdów od LINK 4 mają okazję nabyć ubezpieczenie z 5-cio % zniżką. W ramach ubezpieczenia otrzymują również samochód zastępczy w przypadku kradzieży czy naprawę uszkodzonego pojazdu. LINK 4 zadbało również o koła samochodu. W ramach polisy OC zawiera się assistance opony. W sytuacji, gdy dojdzie do przebicia, pęknięcia czy innego rodzaju uszkodzenia, kierowca otrzyma pomoc w postaci naprawy czy wymiany uszkodzonego elementu. Jeśli wybieramy się w dłuższą podróż taka ochrona może okazać się nieoceniona, podobnie jak Zielona Karta, która w ramach polisy jest darmowa. Podczas wakacyjnych podróży z rodziną nie warto ryzykować. Zakup polisy to tylko kilka chwil, które mogą uchronić nas przed nieprzyjemnymi konsekwencjami” – zachęca Maciej Kuczwalski, Ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 31 sierpnia w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Compensa, Generali, Wiener, TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały trzeci kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.