Bezpieczna podróż z OC od CUK i LINK4
Przed wakacyjnym wyjazdem warto sprawdzić, czy obowiązkowe ubezpieczenie auta jest aktualne. Jego brak może skutkować wysokimi karami jakie nakłada UFG. Nie warto więc ryzykować, zwłaszcza, że CUK Ubezpieczenia razem z LINK4 w sierpniu przygotował niezwykle atrakcyjną ofertę na ubezpieczenia OC.
OC samochodu jest najpopularniejszym, bo obowiązkowym ubezpieczeniem. Zdecydowana większość kierowców dba, aby było ono aktualne. Jeśli chwilę przed wakacyjnym wyjazdem okaże się, że nasze OC straciło ważność, w zaledwie kilka minut możemy zakupić nową polisę u agenta CUK, poprzez aplikację czy za pomocą strony internetowej CUK Ubezpieczenia. Dodatkowo w sierpniu CUK i LINK4 przygotowały dla klientów specjalną zniżkę.
- „W sierpniu klienci kupując OC pojazdów od LINK 4 mają okazję nabyć ubezpieczenie z 5-cio % zniżką. W ramach ubezpieczenia otrzymują również samochód zastępczy w przypadku kradzieży czy naprawę uszkodzonego pojazdu. LINK 4 zadbało również o koła samochodu. W ramach polisy OC zawiera się assistance opony. W sytuacji, gdy dojdzie do przebicia, pęknięcia czy innego rodzaju uszkodzenia, kierowca otrzyma pomoc w postaci naprawy czy wymiany uszkodzonego elementu. Jeśli wybieramy się w dłuższą podróż taka ochrona może okazać się nieoceniona, podobnie jak Zielona Karta, która w ramach polisy jest darmowa. Podczas wakacyjnych podróży z rodziną nie warto ryzykować. Zakup polisy to tylko kilka chwil, które mogą uchronić nas przed nieprzyjemnymi konsekwencjami” – zachęca Maciej Kuczwalski, Ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 31 sierpnia w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Compensa, Generali, Wiener, TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały trzeci kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.