CUK Ubezpieczenia laureatem Diamentów Forbesa 2021
Miesięcznik Forbes opublikował ranking najbardziej prestiżowych firm z całej Polski. Wśród nich znalazła się multiagencja CUK Ubezpieczenia, która w tym roku obchodzi swoje 20‑lecie.
Diamenty Forbesa to zestawienie najszybciej rozwijających się polskich przedsiębiorstw. Firma badawcza Bisnode opracowuje listę na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, uwzględniającej zarówno wyniki finansowe, jak i wartość ich majątku. Metoda ta umożliwia zmierzenie potencjału przedsiębiorstw przy uwzględnieniu realizowanych inwestycji oraz zdolności do powiększania sprzedaży i zysków.
CUK Ubezpieczenia w tym roku obchodzi swoje 20-lecie. Mimo wieloletniego doświadczenia w branży ubezpieczeń, multiagencja nie rezygnuje z dalszego rozwoju, wdrażając coraz więcej technologicznych rozwiązań. Firma inwestuje w nowoczesne narzędzia informatyczne, nieustanne podnoszenie kompetencji swoich partnerów i doradców oraz rozwój sieci sprzedaży. Potwierdzeniem dynamicznego rozwoju może być nie tylko znalezienie się wśród Laureatów Diamentów Forbesa 2021, ale także przyznany niedawno przez Gazetę Ubezpieczeniową tytuł Multiagencji Roku 2020.
– Bardzo się cieszę, że CUK Ubezpieczenia znalazło się wśród najszybciej rozwijających się firm w Polsce. To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem skuteczności obranej przez nas misji. Miniony rok przyniósł wiele wyzwań i lekcji, a mimo to zakończyliśmy go z rekordową liczbą leadów sprzedażowych, otworzyliśmy nowe placówki i rozwinęliśmy sieć sprzedaży. Coraz wyższe wyniki sprzedażowe mówią same za siebie – Polacy chcą czuć się bezpiecznie i świadomie wybierają ubezpieczenia. Celem CUK Ubezpieczenia jest pomóc klientowi w wyborze najlepiej dopasowanej do jego potrzeb ochrony w najniższej cenie, a tym samym zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w tym jakże szybko zmieniającym się świecie. CUK porównuje, a klient oszczędza – mówi Przemysław Grabowski, Członek Zarządu CUK Ubezpieczenia.
W 2021 roku CUK Ubezpieczenia planuje dalszy rozwój, który ma być odpowiedzią na zmieniające się zachowania konsumenckie. Firma będzie koncentrować się na poprawie jakości obsługi klienta tj. rozwoju porównywarki ubezpieczeń oraz serwisu posprzedażowego i w dalszym ciągu będzie wzbogacać swój portfel produktowy. Kolejnym ważnym elementem strategii na ten rok jest zwiększenie rozpoznawalności marki CUK Ubezpieczenia – dalsza rozbudowa sieci sprzedaży, pozyskanie nowych partnerów biznesowych i zdobycie zaufania kolejnych klientów. To wszystko nie może wydarzyć się bez podnoszenia kompetencji, kompleksowego doradztwa i jak najlepszego zabezpieczenia życia, zdrowia i majątku klientów CUK Ubezpieczenia.
Znalezienie się na liście najbardziej prestiżowych firm w Polsce oraz tytuł Multiagencji Roku 2020 to sukces całego zespołu CUK Ubezpieczenia. Multiagencja już od dwudziestu lat kreuje Przyjazny Świat Ubezpieczeń, a powyższe wyróżnienia są potwierdzeniem, że jak do tej pory, robi to dobrze.
Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.