CUK Ubezpieczenia laureatem Diamentów Forbesa 2021
Miesięcznik Forbes opublikował ranking najbardziej prestiżowych firm z całej Polski. Wśród nich znalazła się multiagencja CUK Ubezpieczenia, która w tym roku obchodzi swoje 20‑lecie.
Diamenty Forbesa to zestawienie najszybciej rozwijających się polskich przedsiębiorstw. Firma badawcza Bisnode opracowuje listę na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, uwzględniającej zarówno wyniki finansowe, jak i wartość ich majątku. Metoda ta umożliwia zmierzenie potencjału przedsiębiorstw przy uwzględnieniu realizowanych inwestycji oraz zdolności do powiększania sprzedaży i zysków.
CUK Ubezpieczenia w tym roku obchodzi swoje 20-lecie. Mimo wieloletniego doświadczenia w branży ubezpieczeń, multiagencja nie rezygnuje z dalszego rozwoju, wdrażając coraz więcej technologicznych rozwiązań. Firma inwestuje w nowoczesne narzędzia informatyczne, nieustanne podnoszenie kompetencji swoich partnerów i doradców oraz rozwój sieci sprzedaży. Potwierdzeniem dynamicznego rozwoju może być nie tylko znalezienie się wśród Laureatów Diamentów Forbesa 2021, ale także przyznany niedawno przez Gazetę Ubezpieczeniową tytuł Multiagencji Roku 2020.
– Bardzo się cieszę, że CUK Ubezpieczenia znalazło się wśród najszybciej rozwijających się firm w Polsce. To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem skuteczności obranej przez nas misji. Miniony rok przyniósł wiele wyzwań i lekcji, a mimo to zakończyliśmy go z rekordową liczbą leadów sprzedażowych, otworzyliśmy nowe placówki i rozwinęliśmy sieć sprzedaży. Coraz wyższe wyniki sprzedażowe mówią same za siebie – Polacy chcą czuć się bezpiecznie i świadomie wybierają ubezpieczenia. Celem CUK Ubezpieczenia jest pomóc klientowi w wyborze najlepiej dopasowanej do jego potrzeb ochrony w najniższej cenie, a tym samym zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w tym jakże szybko zmieniającym się świecie. CUK porównuje, a klient oszczędza – mówi Przemysław Grabowski, Członek Zarządu CUK Ubezpieczenia.
W 2021 roku CUK Ubezpieczenia planuje dalszy rozwój, który ma być odpowiedzią na zmieniające się zachowania konsumenckie. Firma będzie koncentrować się na poprawie jakości obsługi klienta tj. rozwoju porównywarki ubezpieczeń oraz serwisu posprzedażowego i w dalszym ciągu będzie wzbogacać swój portfel produktowy. Kolejnym ważnym elementem strategii na ten rok jest zwiększenie rozpoznawalności marki CUK Ubezpieczenia – dalsza rozbudowa sieci sprzedaży, pozyskanie nowych partnerów biznesowych i zdobycie zaufania kolejnych klientów. To wszystko nie może wydarzyć się bez podnoszenia kompetencji, kompleksowego doradztwa i jak najlepszego zabezpieczenia życia, zdrowia i majątku klientów CUK Ubezpieczenia.
Znalezienie się na liście najbardziej prestiżowych firm w Polsce oraz tytuł Multiagencji Roku 2020 to sukces całego zespołu CUK Ubezpieczenia. Multiagencja już od dwudziestu lat kreuje Przyjazny Świat Ubezpieczeń, a powyższe wyróżnienia są potwierdzeniem, że jak do tej pory, robi to dobrze.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.