CUK Ubezpieczenia laureatem Diamentów Forbesa 2021
Miesięcznik Forbes opublikował ranking najbardziej prestiżowych firm z całej Polski. Wśród nich znalazła się multiagencja CUK Ubezpieczenia, która w tym roku obchodzi swoje 20‑lecie.
Diamenty Forbesa to zestawienie najszybciej rozwijających się polskich przedsiębiorstw. Firma badawcza Bisnode opracowuje listę na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, uwzględniającej zarówno wyniki finansowe, jak i wartość ich majątku. Metoda ta umożliwia zmierzenie potencjału przedsiębiorstw przy uwzględnieniu realizowanych inwestycji oraz zdolności do powiększania sprzedaży i zysków.
CUK Ubezpieczenia w tym roku obchodzi swoje 20-lecie. Mimo wieloletniego doświadczenia w branży ubezpieczeń, multiagencja nie rezygnuje z dalszego rozwoju, wdrażając coraz więcej technologicznych rozwiązań. Firma inwestuje w nowoczesne narzędzia informatyczne, nieustanne podnoszenie kompetencji swoich partnerów i doradców oraz rozwój sieci sprzedaży. Potwierdzeniem dynamicznego rozwoju może być nie tylko znalezienie się wśród Laureatów Diamentów Forbesa 2021, ale także przyznany niedawno przez Gazetę Ubezpieczeniową tytuł Multiagencji Roku 2020.
– Bardzo się cieszę, że CUK Ubezpieczenia znalazło się wśród najszybciej rozwijających się firm w Polsce. To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem skuteczności obranej przez nas misji. Miniony rok przyniósł wiele wyzwań i lekcji, a mimo to zakończyliśmy go z rekordową liczbą leadów sprzedażowych, otworzyliśmy nowe placówki i rozwinęliśmy sieć sprzedaży. Coraz wyższe wyniki sprzedażowe mówią same za siebie – Polacy chcą czuć się bezpiecznie i świadomie wybierają ubezpieczenia. Celem CUK Ubezpieczenia jest pomóc klientowi w wyborze najlepiej dopasowanej do jego potrzeb ochrony w najniższej cenie, a tym samym zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w tym jakże szybko zmieniającym się świecie. CUK porównuje, a klient oszczędza – mówi Przemysław Grabowski, Członek Zarządu CUK Ubezpieczenia.
W 2021 roku CUK Ubezpieczenia planuje dalszy rozwój, który ma być odpowiedzią na zmieniające się zachowania konsumenckie. Firma będzie koncentrować się na poprawie jakości obsługi klienta tj. rozwoju porównywarki ubezpieczeń oraz serwisu posprzedażowego i w dalszym ciągu będzie wzbogacać swój portfel produktowy. Kolejnym ważnym elementem strategii na ten rok jest zwiększenie rozpoznawalności marki CUK Ubezpieczenia – dalsza rozbudowa sieci sprzedaży, pozyskanie nowych partnerów biznesowych i zdobycie zaufania kolejnych klientów. To wszystko nie może wydarzyć się bez podnoszenia kompetencji, kompleksowego doradztwa i jak najlepszego zabezpieczenia życia, zdrowia i majątku klientów CUK Ubezpieczenia.
Znalezienie się na liście najbardziej prestiżowych firm w Polsce oraz tytuł Multiagencji Roku 2020 to sukces całego zespołu CUK Ubezpieczenia. Multiagencja już od dwudziestu lat kreuje Przyjazny Świat Ubezpieczeń, a powyższe wyróżnienia są potwierdzeniem, że jak do tej pory, robi to dobrze.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.