Edward pracuje z agentami Towarzystwa Ubezpieczeniowego INTER Polska
TU INTER Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta Edwarda, który wspomaga proces dystrybucji i obsługi leadów sprzedażowych w sieci agentów.
Edward to inteligentny asystent w formie aplikacji mobilnej, która skraca czas agentów poświęcany na obsługę klientów. Edward dopasowuje się do istniejącego procesu sprzedaży i pozwala na automatyzację dystrybucji leadów w trakcie obsługi klientów zainteresowanych ofertą ubezpieczeniową.
W strategii TU Inter Polska jest wdrażanie nowoczesnych narzędzi IT, które mają usprawniać pracę naszych agentów. Od dłuższego czasu szukaliśmy narzędzia, które będzie mogło obsługiwać proces lead-management. Zależało nam na sprawdzonym rozwiązaniu, które będzie mogło być wykorzystywane przez agentów na ich telefonach komórkowych, bez konieczności otwierania komputera. Nie bez znaczenia były też wysokie wymogi związane z przetwarzaniem danych osobowych klientów i sprzedawców. Edward w pełni spełnił te wymagania - mówi Krzysztof Surowiec, Dyrektor Biura Ecommerce w INTER Polska.
Edward obsługuje cały przebieg procesu obsługi leadów, od momentu gdy klient zainteresowany ofertą wypełni formularz na jednej ze stron internetowych. Następnie informacja o potencjalnym kliencie jest wysyłana do grupy agentów, którzy w określonym czasie łączą się telefonicznie aby przedstawić ofertę.
Inteligentny asystent Edward wykorzystywany jest już przez kilka instytucji z branży finansowej (m.in. ING Bank Śląski), a także wiele firm posiadającej rozproszone działy sprzedaży. Dzięki temu wdrożeniu wkraczamy w nowy dla nas obszar wsparcia agentów ubezpieczeniowych. To grupa osób często zaniedbywana w zakresie wsparcia w nowoczesne narzędzia IT, dlatego tym bardziej cieszy nas współpraca z tak otwartą i innowacyjną firmą jak TU Inter Polska – dodaje Tomasz Wesołowski, CEO Edward.ai

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.