Edward pracuje z agentami Towarzystwa Ubezpieczeniowego INTER Polska
TU INTER Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta Edwarda, który wspomaga proces dystrybucji i obsługi leadów sprzedażowych w sieci agentów.
Edward to inteligentny asystent w formie aplikacji mobilnej, która skraca czas agentów poświęcany na obsługę klientów. Edward dopasowuje się do istniejącego procesu sprzedaży i pozwala na automatyzację dystrybucji leadów w trakcie obsługi klientów zainteresowanych ofertą ubezpieczeniową.
W strategii TU Inter Polska jest wdrażanie nowoczesnych narzędzi IT, które mają usprawniać pracę naszych agentów. Od dłuższego czasu szukaliśmy narzędzia, które będzie mogło obsługiwać proces lead-management. Zależało nam na sprawdzonym rozwiązaniu, które będzie mogło być wykorzystywane przez agentów na ich telefonach komórkowych, bez konieczności otwierania komputera. Nie bez znaczenia były też wysokie wymogi związane z przetwarzaniem danych osobowych klientów i sprzedawców. Edward w pełni spełnił te wymagania - mówi Krzysztof Surowiec, Dyrektor Biura Ecommerce w INTER Polska.
Edward obsługuje cały przebieg procesu obsługi leadów, od momentu gdy klient zainteresowany ofertą wypełni formularz na jednej ze stron internetowych. Następnie informacja o potencjalnym kliencie jest wysyłana do grupy agentów, którzy w określonym czasie łączą się telefonicznie aby przedstawić ofertę.
Inteligentny asystent Edward wykorzystywany jest już przez kilka instytucji z branży finansowej (m.in. ING Bank Śląski), a także wiele firm posiadającej rozproszone działy sprzedaży. Dzięki temu wdrożeniu wkraczamy w nowy dla nas obszar wsparcia agentów ubezpieczeniowych. To grupa osób często zaniedbywana w zakresie wsparcia w nowoczesne narzędzia IT, dlatego tym bardziej cieszy nas współpraca z tak otwartą i innowacyjną firmą jak TU Inter Polska – dodaje Tomasz Wesołowski, CEO Edward.ai

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.