Komunikaty PR

Generali i CUK chronią kompleksowo na wakacjach

2020-08-11  |  12:30

Podczas tegorocznych wakacyjnych wyjazdów powinniśmy w sposób szczególny zatroszczyć się o bezpieczeństwo nasze i naszych najbliższych. Polacy do tej pory niechętnie korzystali z ubezpieczeń turystycznych. Przed najbliższym wyjazdem warto rozważyć taką możliwość, zwłaszcza, że ubezpieczyciele na ten gorący okres przygotowują atrakcyjne oferty.  W sierpniu Generali proponuje klientom CUK ubezpieczenie turystyczne nawet o 10% taniej.

Bezpieczeństwo nasze i najbliższych powinno być zawsze na pierwszym miejscu. Nie powinniśmy o tym zapominać również w czasie wakacyjnych wyjazdów. Z dala od domu może spotkać nas wiele zaskakujących sytuacji. Niespodziewana kontuzja, choroba czy inne zdarzenia losowe mogą popsuć wakacje marzeń i narazić na dodatkowe wydatki. Uchronić nas od tego może ubezpieczenie turystyczne. W sierpniu Generali i CUK przygotowali zniżkę, dzięki której polisę możemy nabyć nawet o 10% taniej.

- „Na wyjazd wakacyjny warto ze sobą zabrać również ubezpieczenie. Polisa oferowana przez naszego partnera Generali wyróżnia się nie tylko atrakcyjną ceną, ale jest również bardzo dobrze skonfigurowana. Oferta uwzględnia ochronę zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Co ważne obowiązuje ona bez względu na cel wyjazdu. Jeśli decydujemy się na wakacje w którymkolwiek kraju europejskim zniżka wyniesie 5%, jeśli zaś urlop spędzimy w Polsce zniżka sięga aż 10%. Dodatkowo, suma ubezpieczenia kosztów leczenia to maksymalnie 1 200 000 zł. W przypadku zachorowania na COVID-19 kwota ta nie ulega zmianie. To istotne, zwłaszcza dla osób, które obawiają się wyjazdu właśnie ze względu na pandemię. Pamiętajmy, że przestrzeganie wytycznych i dbanie o higienę to najprostsze sposoby, aby ustrzec się przed zakażeniem. Aby mieć pewność, że jesteśmy chronieni warto również wykupić ubezpieczenie, aby spokojnie korzystać z letniego wypoczynku. podsumowuje Maciej Kuczwalski, Ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 31 sierpnia w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Compensa, Generali, Wiener, TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały trzeci kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok Biuro prasowe
2024-04-24 | 12:00

Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok

Kluczowe dane: Przychody w 2023 r.: 9,3 mld euro (+13% w porównaniu do 2022 r.) Zysk operacyjny: 301,2 mln euro (+5,8% w porównaniu do 2022 r.) Wskaźnik
Ubezpieczenia Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?
2024-04-18 | 15:30

Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?

Firmy księgowe i biura rachunkowe najczęściej wybierają ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zawodowej z sumami gwarancyjnymi na poziomie od 50 do 100 tys. zł – podaje
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-04 | 14:07

Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli

W 2023 r. aż 92% interwencji w ramach motocyklowego assistance polegało na holowaniu pojazdu – podaje towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa. Kierowane do warsztatu jednoślady pokonywały na lawecie średnio ponad 62 km,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.