Komunikaty PR

Rynek pracy w branży ubezpieczeń w trakcie pandemii

2020-09-23  |  16:29
Biuro prasowe

Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na polską gospodarkę. Rynek pracownika ponownie został zastąpiony rynkiem pracodawcy. Branża ubezpieczeniowa, tak samo jak wszystkie, odczuła skutki pandemii, lecz odważnie próbuje stawić jej czoła i ma się całkiem dobrze, czego przykładem jest Dom Ubezpieczeniowy Spectrum, który cały czas zdobywa nowych Partnerów.

W obecnych czasach maksymalna i sprawna informatyzacja firm oraz przedsiębiorstw jest niezbędna.  Dom Ubezpieczeniowy Spectrum, jako lider branży ubezpieczeń,  wprowadził usługę zdalnego biura dla wszystkich pracowników, udostępniając najnowszą wersję systemu transakcyjnego. Dzięki niemu klienci posiadają dostęp do wszystkich ważnych dla nich informacji np. ważności polisy czy terminach płatności. Firma zachowuje tradycyjną formę kontaktu z klientem, jednak agenci są także dyspozycyjni przez cały czas w formie zdalnej, co jest dużym ułatwieniem w obecnych czasach tzw. spotkań „online”.

Potencjalni pracownicy we wszystkich branżach odczuli dotkliwie zmniejszającą się ilość ofert zatrudnienia na rynku, a znaczna ilość osób utraciła swoją dotychczasową pracę. Studentom oraz absolwentom szkół coraz ciężej znaleźć miejsce pracy, gdyż na ich miejsce najczęściej wybierani są doświadczeni kandydaci. Zmniejszająca się dostępność ofert dotknęła także osoby starsze. Nie mniej jednak, branża ubezpieczeniowa, a w tym Dom Ubezpieczeniowy Spectrum, daje możliwość rozwoju wszystkim. Spectrum zaprasza do współpracy agentów, którzy pracują w branży od lat ale chcą pracować na najnowocześniejszych narzędziach, dzięki którym przygotują ofertę w minutę, jak również wszystkie osoby, które marzą o posiadaniu własnego biznesu, byciu własnym szefem, zarabianiu i spełnianiu swoich marzeń. Partnerami Spectrum zostają również osoby prowadzące biznesy z branż pokrewnych, ale chcący zdobyć dodatkowe doświadczenia  i środki w tym biznesie. Współpracują z nami małżeństwa, pary ale również i całe rodziny. Wiemy, że dla naszych Partnerów ważne jest spędzanie czasu ze swoimi bliskimi, a ta praca daje im taką możliwość. Nasi Partnerzy nie tylko zarabiają, ale przede wszystkim mają czas na realizowanie swoich pasji na co dzień. Cieszymy się, że tak wiele osób już nam zaufało.– dodaje Mariusz Długołecki, koordynator ds. Rozwoju Sieci w Domu Ubezpieczeniowym Spectrum

Bezsprzecznie pandemia koronawirusa dotknęła wszystkich na rynku pracy, zarówno pracowników, jak i same firmy. Należy dokładać wszelkich starań, aby walczyć z jej negatywnymi konsekwencjami. Branża ubezpieczeniowa doskonale sobie z tym radzi, a dzięki wprowadzaniu nowoczesnych technologii, obecni, jak i przyszli, partnerzy Domu Ubezpieczeniowego Spectrum, nie muszą martwić się o swoją przyszłość na rynku.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum – lider rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej, który dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania (know-how dla multiagenta). Jest twórcą najlepszego na rynku oprogramowania do sprzedaży ubezpieczeń i zarządzania mutliagencją. Multifunkcyjny system transakcyjny SADUS pozwala w  niespełna minutę przygotować ofertę, tym samym ułatwiając pracę agentom. Od 2006 specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. W ofercie Domu Ubezpieczeniowego Spectrum znajdziemy ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych.

https://dus.net.pl/

Zostań partnerem biznesowym. Szczegóły współpracy znajdują się pod likiem: https://dus.net.pl/oferta/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok Biuro prasowe
2024-04-24 | 12:00

Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok

Kluczowe dane: Przychody w 2023 r.: 9,3 mld euro (+13% w porównaniu do 2022 r.) Zysk operacyjny: 301,2 mln euro (+5,8% w porównaniu do 2022 r.) Wskaźnik
Ubezpieczenia Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?
2024-04-18 | 15:30

Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?

Firmy księgowe i biura rachunkowe najczęściej wybierają ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zawodowej z sumami gwarancyjnymi na poziomie od 50 do 100 tys. zł – podaje
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-04 | 14:07

Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli

W 2023 r. aż 92% interwencji w ramach motocyklowego assistance polegało na holowaniu pojazdu – podaje towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa. Kierowane do warsztatu jednoślady pokonywały na lawecie średnio ponad 62 km,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.