Komunikaty PR

SPECTRUM – idealny Partner Twojego biznesu

2020-11-02  |  15:14
Biuro prasowe

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to lider rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej. W połączeniu z nowoczesnym modelem zarządzania oraz technologią IT już od 14 lat dostarcza swoim Partnerom know how, które daje gwarancję wysokiej rentowności prowadzonego biznesu, na terenie całego kraju.

 

Dlaczego zdecydowanie się na bycie partnerem biznesowym SPECTRUM to dobra decyzja? Powodów jest wiele, ale zacznijmy od jednego z ważniejszych, dla których warto wybrać akurat SPECTRUM – to możliwość dla każdego na otworzenie własnego biznesu przy niewielkim wkładzie finansowym. To swoboda, na którą mogą pozwolić sobie tylko szefowie i niezależność finansowa, która jest przecież tak ważna w życiu każdego.

Rozpoczęcie współpracy ze SPECTRUM i otworzenie własnej franczyzy jest banalnie proste. Można być spokojnym o wszystkie aspekty tego procesu. SPECTRUM zapewnia szkolenia, a następnie egzamin licencyjny KNF oraz wiele innych warsztatów i szkoleń. Czuwa na każdym etapie otwierania nowego biznesu. Do dyspozycji agentów jest funkcjonalny i innowacyjny system transakcyjny, który już w 45 sekund jest w stanie obliczyć składkę w kilkunastu towarzystwach ubezpieczeniowych. To duże ułatwienie, które pozwala na wykorzystanie zaoszczędzonego czasu na rozmowę z klientem czy wypełnianie dokumentów. SPECTRUM to wysokie standardy współpracy, oparte na relacji win-win. Polega ona na obustronnych korzyściach. Osiągając niezależność finansową i bezpieczeństwo własne i najbliższych, dzięki zbudowaniu sieci zadowolonych z usług klientów.

Dla SPECTRUM najważniejszy jest człowiek i jego historia, dlatego każdy z partnerów biznesowych w sposób swobodny tworzy indywidualnie miejsca pracy dla siebie i innych. Miejsca pracy, które dają możliwość kontynuowania swoich pasji i odkrywania nowych doświadczeń. Taki model pracy pozwala na bezproblemowe i bezstresowe pogodzenie życia prywatnego z zawodowym.

Jeżeli chcesz odmienić swoje życie i znaleźć się w prestiżowej grupie zawodowej, cieszącej się szacunkiem i uznaniem – SPECTRUM, to idealny wybór. Odważ się i zobacz jak szybko możesz

znaleźć pomysł na siebie oraz stać się swoim własnym szefem, który ma satysfakcję z pracy i czas na hobby.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum – lider rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej, który dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania (know-how dla multiagenta). Jest twórcą najlepszego na rynku oprogramowania do sprzedaży ubezpieczeń i zarządzania mutliagencją. Multifunkcyjny system transakcyjny SADUS pozwala w niespełna minutę przygotować ofertę, tym samym ułatwiając pracę agentom. Od 2006 specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. W ofercie Domu Ubezpieczeniowego Spectrum znajdziemy ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.