Komunikaty PR

SPECTRUM – idealny Partner Twojego biznesu

2020-11-02  |  15:14
Biuro prasowe

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to lider rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej. W połączeniu z nowoczesnym modelem zarządzania oraz technologią IT już od 14 lat dostarcza swoim Partnerom know how, które daje gwarancję wysokiej rentowności prowadzonego biznesu, na terenie całego kraju.

 

Dlaczego zdecydowanie się na bycie partnerem biznesowym SPECTRUM to dobra decyzja? Powodów jest wiele, ale zacznijmy od jednego z ważniejszych, dla których warto wybrać akurat SPECTRUM – to możliwość dla każdego na otworzenie własnego biznesu przy niewielkim wkładzie finansowym. To swoboda, na którą mogą pozwolić sobie tylko szefowie i niezależność finansowa, która jest przecież tak ważna w życiu każdego.

Rozpoczęcie współpracy ze SPECTRUM i otworzenie własnej franczyzy jest banalnie proste. Można być spokojnym o wszystkie aspekty tego procesu. SPECTRUM zapewnia szkolenia, a następnie egzamin licencyjny KNF oraz wiele innych warsztatów i szkoleń. Czuwa na każdym etapie otwierania nowego biznesu. Do dyspozycji agentów jest funkcjonalny i innowacyjny system transakcyjny, który już w 45 sekund jest w stanie obliczyć składkę w kilkunastu towarzystwach ubezpieczeniowych. To duże ułatwienie, które pozwala na wykorzystanie zaoszczędzonego czasu na rozmowę z klientem czy wypełnianie dokumentów. SPECTRUM to wysokie standardy współpracy, oparte na relacji win-win. Polega ona na obustronnych korzyściach. Osiągając niezależność finansową i bezpieczeństwo własne i najbliższych, dzięki zbudowaniu sieci zadowolonych z usług klientów.

Dla SPECTRUM najważniejszy jest człowiek i jego historia, dlatego każdy z partnerów biznesowych w sposób swobodny tworzy indywidualnie miejsca pracy dla siebie i innych. Miejsca pracy, które dają możliwość kontynuowania swoich pasji i odkrywania nowych doświadczeń. Taki model pracy pozwala na bezproblemowe i bezstresowe pogodzenie życia prywatnego z zawodowym.

Jeżeli chcesz odmienić swoje życie i znaleźć się w prestiżowej grupie zawodowej, cieszącej się szacunkiem i uznaniem – SPECTRUM, to idealny wybór. Odważ się i zobacz jak szybko możesz

znaleźć pomysł na siebie oraz stać się swoim własnym szefem, który ma satysfakcję z pracy i czas na hobby.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum – lider rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej, który dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania (know-how dla multiagenta). Jest twórcą najlepszego na rynku oprogramowania do sprzedaży ubezpieczeń i zarządzania mutliagencją. Multifunkcyjny system transakcyjny SADUS pozwala w niespełna minutę przygotować ofertę, tym samym ułatwiając pracę agentom. Od 2006 specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. W ofercie Domu Ubezpieczeniowego Spectrum znajdziemy ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.