Uczta Smaku – Edycja Limitowana Wiejskich Ziemniaczków
Śmietanka z cebulką i Kocioł drwala, czyli dwa wyjątkowe produkty, inspirowane polską kuchnią to nowości marki Wiejskie Ziemniaczki. Edycja Limitowana oprócz smaków wyróżnia się także nowymi, innymi niż dotychczas opakowaniami.
Smaki dla tradycjonalistów
Wiejskie Ziemniaczki przywołują wspomnienia z dzieciństwa i nostalgię za potrawami przyrządzanymi przez babcię czy mamę. To marka, która kojarzy się z pozytywnymi emocjami, oraz światem beztroski i bezpieczeństwa. Produkowane są z krajowych ziemniaków, a ich smaki nawiązują do tradycyjnej, rodzimej kuchni.
Na sklepowych półkach pojawiła się właśnie nowa Edycja Limitowana Wiejskich Ziemniaczków. To dwa, nawiązujące do polskiej kuchni smaki: Śmietanka z cebulką oraz Kocioł drwala.
- Wiejskie Ziemniaczki to marką, która podbija serca konsumentów, którzy cenią tradycyjną kuchnię i prawdziwe, polskie smaki, a zarazem zwracają uwagę na wysoką jakość produktów. Dlatego poszerzyliśmy portfolio o Edycję Limitowaną która spełnia oba te aspekty – mówi Aleksandra Paciorek, Brand Manager marki Wiejskie Ziemniaczki. - Tym razem, oprócz wyjątkowych, nawiązujących do tradycyjnej, rodzimej kuchni smaków, postawiliśmy także na charakterystyczne opakowania – dodaje.
Wyjątkowe opakowania
Edycja Limitowana wyróżnia się grafiką na tle standardowego portfolio Wiejskich Ziemniaczków. Inspiracją do stworzenia nowych opakowań był sam produkt. Dlatego znajdują się na nich motywy nawiązujące do smaków Edycji Limitowanej, a więc takie, które skojarzyć można z wiosenną świeżością śmietanki z cebulką, oraz zawodem drwala. Z pewnością zwrócą uwagę konsumentów ze względu na swoją oryginalność. 34% [1]kupujących deklaruje, że sięgnęłoby po produkt, gdyby miało przyciągające opakowanie, a aż 57% przyznało, że opakowania edycji limitowanych bardziej przykuwają uwagę od regularnych opakowań.
Warto więc spróbować czegoś zupełnie nowego, co zarazem mocno nawiązuje do tradycji.
[1] How artistry is impacting food and drink packaging - raport Mintel September 2022

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.