Komunikaty PR

Uczta Smaku – Edycja Limitowana Wiejskich Ziemniaczków

2023-03-13  |  01:00
Biuro prasowe

Śmietanka z cebulką i Kocioł drwala, czyli dwa wyjątkowe produkty, inspirowane polską kuchnią to nowości marki Wiejskie Ziemniaczki. Edycja Limitowana oprócz smaków wyróżnia się także nowymi, innymi niż dotychczas opakowaniami.

Smaki dla tradycjonalistów

Wiejskie Ziemniaczki przywołują wspomnienia z dzieciństwa i nostalgię za potrawami przyrządzanymi przez babcię czy mamę. To marka, która kojarzy się z pozytywnymi emocjami, oraz światem beztroski i bezpieczeństwa. Produkowane są z krajowych ziemniaków, a ich smaki nawiązują do tradycyjnej, rodzimej kuchni.

Na sklepowych półkach pojawiła się właśnie nowa Edycja Limitowana Wiejskich Ziemniaczków. To dwa, nawiązujące do polskiej kuchni smaki: Śmietanka z cebulką oraz Kocioł drwala.

- Wiejskie Ziemniaczki to marką, która podbija serca konsumentów, którzy cenią tradycyjną kuchnię i prawdziwe, polskie smaki, a zarazem zwracają uwagę na wysoką jakość produktów. Dlatego poszerzyliśmy portfolio o Edycję Limitowaną  która spełnia oba te aspekty – mówi Aleksandra Paciorek, Brand Manager marki Wiejskie Ziemniaczki. - Tym razem, oprócz wyjątkowych, nawiązujących do tradycyjnej, rodzimej kuchni smaków, postawiliśmy także na charakterystyczne opakowania – dodaje.

Wyjątkowe opakowania

Edycja Limitowana wyróżnia się grafiką na tle standardowego portfolio Wiejskich Ziemniaczków. Inspiracją do stworzenia nowych opakowań był sam produkt. Dlatego znajdują się na nich motywy nawiązujące do smaków Edycji Limitowanej, a więc takie, które skojarzyć można z wiosenną świeżością śmietanki z cebulką, oraz zawodem drwala. Z pewnością zwrócą uwagę konsumentów ze względu na swoją oryginalność. 34% [1]kupujących deklaruje, że sięgnęłoby po produkt, gdyby miało przyciągające opakowanie, a aż 57% przyznało, że opakowania edycji limitowanych bardziej przykuwają uwagę od regularnych opakowań.

Warto więc spróbować czegoś zupełnie nowego, co zarazem mocno nawiązuje do tradycji.

 


[1]  How artistry is impacting food and drink packaging - raport Mintel September 2022

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.