Komunikaty PR

Udany sezon marek lodowych Multi Ice Group

2022-09-21  |  01:00
Biuro prasowe

LodyBonano oraz “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, dwie czołowe marki franczyzowe Multi Ice Group, podsumowały sezon sprzedażowy. W sumie pod ich szyldem powstało blisko 30 nowych lodziarni. Dodatkowo franczyzobiorcy, którzy chcieli przyłączyć się do sieci, mogli otrzymać pisemną gwarancję zysku na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

To było udane lato dla franczyz Multi Ice Group. Sieci powiększyły się o kolejne punkty i wprowadziły do swojej oferty nowości. W przypadku LodyBonano były to lody rzemieślnicze, marka WLP postawiła natomiast na rozbudowę menu z lodami bezcukrowymi, bez laktozy czy mleka. Dodatkowo w lokalach pojawiły się bezcukrowe ciastka owsiane do kawy i kremy orzechowe 100% migdałowe, arachidowe i z nerkowców.

– Ciepłe wakacje sprzyjały sprzedaży lodów, a wielu Polaków wzorem lat ubiegłych wybrało wakacje w kraju. Dzięki temu nasi franczyzobiorcy osiągnęli zadowalające wyniki, u niektórych padły nawet nowe rekordy sprzedaży. Zróżnicowana, ciekawa oferta obu marek sprawiła, że nasze lodziarnie cieszyły się dużą popularnością – komentuje Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci.

W tym sezonie franczyzobiorcy mogli otwierać swoje lodziarnie w trzech formatach do wyboru. Były to: lokal stacjonarny, wyspa w galerii handlowej oraz mobilna przyczepa z ogródkiem dla klientów. W przypadku tego ostatniego konceptu istniała też możliwość wynajmu punktu, zamiast jego zakupu.

 To opcja stworzona dla osób, które chcą przetestować ten model biznesowy i sprawdzić, czy prowadzenie lodziarni w danym miejscu będzie opłacalne tłumaczy Paulina Daniłowicz.

Dodatkowo nowi franczyzobiorcy mogli otrzymać na piśmie gwarancję określonych obrotów.

Mamy ponad 19-letnie doświadczenie w tym biznesie, dlatego nie wahamy się zapewnić naszych partnerów, że współpraca z nami jest opłacalna. Przy doborze odpowiedniej lokalizacji i zaangażowaniu właściciela zarabianie na własnej lodziarni po prostu nie może się nie udaćmówi przedstawicielka sieci.

Multi Ice Group w przyszłym sezonie zapowiada także kolejną nowość w ofercie franczyzowej. Będzie to opcja prowadzenia lodziarni pod szyldem LodyBonano oraz “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich bez żadnych opłat. Obecnie wynoszą one od 700 do 1000 zł netto miesięcznie. Minimalny wkład własny w inwestycję to natomiast 25 tys. zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.