Ulepszony czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint do dokładniejszej kontroli opon
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear udoskonalił swój czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint, wprowadzając nową, modułową konstrukcję czujnika mierzącego głębokość bieżnika i zaawansowane lasery i kamery, zapewniając jeszcze większą precyzję pomiaru nawet przy skomplikowanych wzorach bieżnika. Nowe funkcje pozwolą na dalszą optymalizację konserwacji opon i pojazdów, redukcję przestojów oraz poprawę efektywności operacyjnej flot. Ulepszenia technologiczne zostały opracowane tak, aby były kompatybilne z większością dotychczasowych wersji systemu Goodyear CheckPoint.
Nowa wersja czytnika zostanie zaprezentowana podczas targów IAA Transportation, które odbywają się w Hanowerze i potrwają do 22 września.
Goodyear CheckPoint to system najazdowy umożliwiający szybką kontrolę stanu opon i parametrów pojazdu. Dzięki zaawansowanej technologicznie płycie naziemnej, wyposażonej w specjalistyczne czujniki i kamery, system automatycznie mierzy i analizuje głębokość bieżnika oraz poziom ciśnienia w oponach w ciągu zaledwie kilku sekund. Zintegrowana konstrukcja, w połączeniu z technologią RFID lub rozpoznawaniem tablic rejestracyjnych, pozwala na dynamiczną i szybką kontrolę wielu pojazdów. Goodyear CheckPoint wykorzystuje innowacyjne funkcje automatycznego pomiaru przejechanych kilometrów, a pozyskane dane natychmiast przesyła do chmury Goodyeara, terminali wyświetlających, a także do aplikacji wspomagających zarządzanie flotą.
Łatwiejsza konserwacja i serwisowanie
Nowa, modułowa konstrukcja czujnika w Goodyear CheckPoint ułatwi konserwację i serwisowanie każdego modułu lasera i kamery dzięki konfiguracji plug-and-play. Konstrukcja ta jest trwalsza w porównaniu z poprzednią wersją, ponieważ jest bardziej odporna na warunki atmosferyczne oraz skutecznie redukuje wpływ dużych obciążeń pojazdu i wibracji, co skutkuje dokładniejszymi pomiarami. Dodatkowo, pomaga zoptymalizować wydajność operacyjną oraz obniżyć koszty klientów, dzięki ograniczonym potrzebom serwisowym.
Goodyear przeprojektował również technologię pomiaru głębokości bieżnika, wykorzystując zaawansowane lasery i kamery, co pozwala na dokładniejsze rozpoznanie głębokości bieżnika. Ulepszony system rejestruje znacznie więcej obrazów przy lepszym oświetleniu, co zwiększa precyzję pomiarów i umożliwia bardziej skuteczną identyfikację stanu opon. To udoskonalenie dostarcza menedżerom flot szczegółowych i bardzo precyzyjnych danych o stanie opon, co wspiera podejmowanie trafnych decyzji i przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa oraz wydajności flot.
“Goodyear nieustannie rozwija technologie opon i dostarcza innowacyjne rozwiązania, które wspierają efektywność flot”, powiedział Piotr Czyżyk, dyrektor zarządzający Fleet Mobility EMEA w Goodyear. „Najnowsze ulepszenia systemu Goodyear CheckPoint potwierdzają nasze zaangażowanie we wspieranie flot w osiąganiu wyższej wydajności, bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju”.
Zintegrowane aplikacje i terminal dla sprawniejszego zarządzania flotą
Goodyear CheckPoint jest obsługiwany przez pakiet zintegrowanych aplikacji zaprojektowanych tak, by zapewnić menedżerom flot i kierowcom płynny dostęp do istotnych danych o stanie pojazdu i opon.
- Aplikacja Goodyear FleetHub, dostępna w wersji internetowej i mobilnej, umożliwia natychmiastowy wgląd w stan opon, oferując szczegółowe analizy oraz spersonalizowane raporty, wspierające proaktywną konserwację.
- Aplikacja Goodyear DriverHub dostarcza kierowcom alerty i powiadomienia o stanie opon w czasie rzeczywistym.
- Opcjonalny terminal wyświetlający niezwłocznie przekazuje praktyczne dane za pomocą przyjaznego dla użytkownika pulpitu nawigacyjnego, a w razie zaobserwowania problemów, takich jak niedopompowane opony lub przeciążenia, natychmiast powiadamia o tym kierowcę przy pomocy kolorowych alertów LED.
- Matryca LED zapewnia wysoki poziom informacji o stanie opon za każdym razem, gdy pojazd przejeżdża przez płytę.
Narzędzia te zapewniają menedżerom flot i kierowcom dostęp do podstawowych informacji potrzebnych do optymalizacji wydajności i bezpieczeństwa.
„Aktualizacja Goodyear CheckPoint otwiera nowe możliwości, pozwalając Goodyearowi na rozszerzenie zastosowania tej technologii poza klientów flotowych, wprowadzając ją do sieci serwisowych, handlu detalicznego i innych partnerów. Zmiany dotyczą nie tylko sprzętu, ale obejmują również przeprojektowanie oprogramowania, które w przyszłości przyniesie wiele innowacji w celu poprawy obsługi klienta,” powiedziała Patricia Azzoni, menedżer produktu w Goodyear.

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.