Komunikaty PR

Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki

2024-12-03  |  14:00
Biuro prasowe

Ultimo, jedna z czołowych firm zarządzających wierzytelnościami w Polsce, przechodzi rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nową nazwą – B2 Impact. To kolejny krok w strategicznym rozwoju marki, który podkreśla jej przynależność do międzynarodowej grupy B2 Impact, jednego z liderów europejskiego sektora windykacyjnego. Działania w kampanii rebrandingowej obejmują m.in. zmianę identyfikacji wizualnej oraz akcje informacyjno-edukacyjne w mediach tradycyjnych i społecznościowych, a także uruchomienie nowej strony internetowej. Nowa tożsamość marki symbolizuje jej misję wspierania klientów w odzyskaniu higieny finansowej i uzdrawianiu domowego budżetu.  

Zmiana identyfikacji wizualnej to istotny moment dla firmy, jednak dotychczasowy sposób działania i kluczowe wartości – zwinność, spójność, doskonałość, różnorodność oraz odpowiedzialność – pozostają niezmienne. B2 Impact kontynuuje misję Ultimo, czyli wspieranie osób zadłużonych w wychodzeniu z trudnej sytuacji finansowej, oferując elastyczne rozwiązania i indywidualne podejście do  klienta.

Grupa B2 Impact działa już w 20 europejskich krajach  m.in. w Norwegii, Finlandii,  Danii, Szwecji, na Łotwie, Litwie, w Estonii, Francji, czy Hiszpanii, zatrudniając łącznie 1,5 tys. pracowników. Łącznie, firma obsługuje 8,5 mln spraw zadłużonych klientów, z czego 4,1 mln prowadzi w Polsce. B2 Impact zapewnia realną pomoc w wychodzeniu z zadłużenia, m.in. poprzez dopasowanie harmonogramu spłat do indywidualnych możliwości finansowych klientów. Jej kluczowym priorytetem pozostaje budowanie relacji opartych na zaufaniu i dialogu, co umożliwia wypracowanie optymalnych rozwiązań. Na naszym rynku B2 Impact współpracuje z największymi przedsiębiorstwami m.in. bankami, firmami finansowymi, a także kluczowymi graczami z branży telekomunikacyjnej.

– Przed nami kolejny strategiczny krok, który odzwierciedla dążenie do jeszcze silniejszej pozycji w branży. Rebranding jest zwieńczeniem naszej integracji z grupą B2 Impact. Działanie pod wspólnym brandem otwiera nowe możliwości wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk z rynków europejskich. Wzmacnia też nasz wpływ na kształtowanie stabilnego i zdrowego rynku finansowego. Swoją rolę na rynku realizujemy poprzez stwarzanie klientom wielu możliwości na odzyskanie kontroli nad swoimi finansami. Stawiamy sobie ambitny cel: do 2030 roku planujemy wesprzeć milion osób w spłacie długów. To duże wyzwanie, ale jesteśmy firmą, która ma poczucie misji i skutecznie realizuje swoje plany – mówi Aneta Borycka, prezeska zarządu B2 Impact w Polsce.

Nowa nazwa, nowe możliwości

Rebrandingowi i zmianie nazwy z Ultimo na B2 Impact towarzyszy kampania informacyjno-edukacyjna skierowana do klientów marki w całej Polsce, która będzie prowadzona w mediach tradycyjnych i digitalowych od grudnia do stycznia.

Działania influencer marketingowe na Instagramie skoncentrują się na współpracy z twórczyniami i doradczyniami finansowymi, które promują wiedzę na temat prawidłowej higieny finansowej. Kampania obejmuje również działania w kanałach social media marki oraz e-mail marketing skierowany do partnerów biznesowych. 

W ramach inicjatyw dobrosąsiedzkich i lokalnego zaangażowania B2 Impact nawiązało także współpracę z Krzysztofem Skarbkiem – znanym artystą i profesorem wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, specjalizującym się w malarstwie neoekspresjonistycznym. Efektem tej współpracy jest unikalny projekt artystyczny, który będzie wykorzystywany w komunikacji z partnerami biznesowymi firmy.  

Dawna strona ultimo.pl dostępna jest pod adresem: b2-impact.pl i została zaprojektowana w oparciu o rzeczywiste potrzeby użytkowników – przejrzysty układ funkcjonalny oraz łatwy dostęp do kluczowych informacji. Zmiany nie ominą również portalu eUltimo, który zacznie działać pod nazwą B2 Impact Online. Ten zyskał odświeżoną szatą graficzną spójną z nową identyfikacją wizualną. Klienci portalu, po założeniu konta, nadal mogą skorzystać z indywidulanych ofert spłaty i w kilka minut zawrzeć porozumienie online oraz opłacić zobowiązanie za pomocą szybkich płatności np. poprzez kod BLIK, przelew, Apple Pay lub Apple Pay. Na każdej ze stron osoba zadłużona może także skorzystać z opcji czatu z doradcą lub pozostawienia do siebie numeru telefonu ze wskazaniem preferowanego terminu kontaktu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r. Biuro prasowe
2025-04-28 | 06:00

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Ceny ubezpieczeń na świecie spadły średnio o 3% w pierwszym kwartale 2025 roku, po spadku o 2% w Q4 2024 r., co oznacza trzeci z rzędu kwartalny spadek po siedmiu
Finanse Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
2025-04-21 | 06:00

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?

Na polskim rynku finansowym pojawiają się coraz to nowsze możliwości pozyskiwania dodatkowych środków na różne cele. Wśród nich najpopularniejsze stają się pożyczki
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.