Komunikaty PR

Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki

2024-12-03  |  14:00
Biuro prasowe

Ultimo, jedna z czołowych firm zarządzających wierzytelnościami w Polsce, przechodzi rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nową nazwą – B2 Impact. To kolejny krok w strategicznym rozwoju marki, który podkreśla jej przynależność do międzynarodowej grupy B2 Impact, jednego z liderów europejskiego sektora windykacyjnego. Działania w kampanii rebrandingowej obejmują m.in. zmianę identyfikacji wizualnej oraz akcje informacyjno-edukacyjne w mediach tradycyjnych i społecznościowych, a także uruchomienie nowej strony internetowej. Nowa tożsamość marki symbolizuje jej misję wspierania klientów w odzyskaniu higieny finansowej i uzdrawianiu domowego budżetu.  

Zmiana identyfikacji wizualnej to istotny moment dla firmy, jednak dotychczasowy sposób działania i kluczowe wartości – zwinność, spójność, doskonałość, różnorodność oraz odpowiedzialność – pozostają niezmienne. B2 Impact kontynuuje misję Ultimo, czyli wspieranie osób zadłużonych w wychodzeniu z trudnej sytuacji finansowej, oferując elastyczne rozwiązania i indywidualne podejście do  klienta.

Grupa B2 Impact działa już w 20 europejskich krajach  m.in. w Norwegii, Finlandii,  Danii, Szwecji, na Łotwie, Litwie, w Estonii, Francji, czy Hiszpanii, zatrudniając łącznie 1,5 tys. pracowników. Łącznie, firma obsługuje 8,5 mln spraw zadłużonych klientów, z czego 4,1 mln prowadzi w Polsce. B2 Impact zapewnia realną pomoc w wychodzeniu z zadłużenia, m.in. poprzez dopasowanie harmonogramu spłat do indywidualnych możliwości finansowych klientów. Jej kluczowym priorytetem pozostaje budowanie relacji opartych na zaufaniu i dialogu, co umożliwia wypracowanie optymalnych rozwiązań. Na naszym rynku B2 Impact współpracuje z największymi przedsiębiorstwami m.in. bankami, firmami finansowymi, a także kluczowymi graczami z branży telekomunikacyjnej.

– Przed nami kolejny strategiczny krok, który odzwierciedla dążenie do jeszcze silniejszej pozycji w branży. Rebranding jest zwieńczeniem naszej integracji z grupą B2 Impact. Działanie pod wspólnym brandem otwiera nowe możliwości wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk z rynków europejskich. Wzmacnia też nasz wpływ na kształtowanie stabilnego i zdrowego rynku finansowego. Swoją rolę na rynku realizujemy poprzez stwarzanie klientom wielu możliwości na odzyskanie kontroli nad swoimi finansami. Stawiamy sobie ambitny cel: do 2030 roku planujemy wesprzeć milion osób w spłacie długów. To duże wyzwanie, ale jesteśmy firmą, która ma poczucie misji i skutecznie realizuje swoje plany – mówi Aneta Borycka, prezeska zarządu B2 Impact w Polsce.

Nowa nazwa, nowe możliwości

Rebrandingowi i zmianie nazwy z Ultimo na B2 Impact towarzyszy kampania informacyjno-edukacyjna skierowana do klientów marki w całej Polsce, która będzie prowadzona w mediach tradycyjnych i digitalowych od grudnia do stycznia.

Działania influencer marketingowe na Instagramie skoncentrują się na współpracy z twórczyniami i doradczyniami finansowymi, które promują wiedzę na temat prawidłowej higieny finansowej. Kampania obejmuje również działania w kanałach social media marki oraz e-mail marketing skierowany do partnerów biznesowych. 

W ramach inicjatyw dobrosąsiedzkich i lokalnego zaangażowania B2 Impact nawiązało także współpracę z Krzysztofem Skarbkiem – znanym artystą i profesorem wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, specjalizującym się w malarstwie neoekspresjonistycznym. Efektem tej współpracy jest unikalny projekt artystyczny, który będzie wykorzystywany w komunikacji z partnerami biznesowymi firmy.  

Dawna strona ultimo.pl dostępna jest pod adresem: b2-impact.pl i została zaprojektowana w oparciu o rzeczywiste potrzeby użytkowników – przejrzysty układ funkcjonalny oraz łatwy dostęp do kluczowych informacji. Zmiany nie ominą również portalu eUltimo, który zacznie działać pod nazwą B2 Impact Online. Ten zyskał odświeżoną szatą graficzną spójną z nową identyfikacją wizualną. Klienci portalu, po założeniu konta, nadal mogą skorzystać z indywidulanych ofert spłaty i w kilka minut zawrzeć porozumienie online oraz opłacić zobowiązanie za pomocą szybkich płatności np. poprzez kod BLIK, przelew, Apple Pay lub Apple Pay. Na każdej ze stron osoba zadłużona może także skorzystać z opcji czatu z doradcą lub pozostawienia do siebie numeru telefonu ze wskazaniem preferowanego terminu kontaktu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen

Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują  wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.

Prawo

Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Polski został przyjęty w grudniu przez rząd i trafił już do Sejmu. Nowe przepisy zakładają pełną elektronizację wnioskowania i wydawania zezwoleń na pracę i rezygnację z testu rynku pracy. Niekoniecznie jednak oznacza to większą otwartość na pracowników z zagranicy. – To nie zmiana jakościowa, ale co najwyżej próba sanacji przeciążonego systemu – ocenia dr Michał Szypniewski z kancelarii BKB Baran Książek Bigaj.

IT i technologie

Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii

– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.