Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki
Ultimo, jedna z czołowych firm zarządzających wierzytelnościami w Polsce, przechodzi rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nową nazwą – B2 Impact. To kolejny krok w strategicznym rozwoju marki, który podkreśla jej przynależność do międzynarodowej grupy B2 Impact, jednego z liderów europejskiego sektora windykacyjnego. Działania w kampanii rebrandingowej obejmują m.in. zmianę identyfikacji wizualnej oraz akcje informacyjno-edukacyjne w mediach tradycyjnych i społecznościowych, a także uruchomienie nowej strony internetowej. Nowa tożsamość marki symbolizuje jej misję wspierania klientów w odzyskaniu higieny finansowej i uzdrawianiu domowego budżetu.
Zmiana identyfikacji wizualnej to istotny moment dla firmy, jednak dotychczasowy sposób działania i kluczowe wartości – zwinność, spójność, doskonałość, różnorodność oraz odpowiedzialność – pozostają niezmienne. B2 Impact kontynuuje misję Ultimo, czyli wspieranie osób zadłużonych w wychodzeniu z trudnej sytuacji finansowej, oferując elastyczne rozwiązania i indywidualne podejście do klienta.
Grupa B2 Impact działa już w 20 europejskich krajach m.in. w Norwegii, Finlandii, Danii, Szwecji, na Łotwie, Litwie, w Estonii, Francji, czy Hiszpanii, zatrudniając łącznie 1,5 tys. pracowników. Łącznie, firma obsługuje 8,5 mln spraw zadłużonych klientów, z czego 4,1 mln prowadzi w Polsce. B2 Impact zapewnia realną pomoc w wychodzeniu z zadłużenia, m.in. poprzez dopasowanie harmonogramu spłat do indywidualnych możliwości finansowych klientów. Jej kluczowym priorytetem pozostaje budowanie relacji opartych na zaufaniu i dialogu, co umożliwia wypracowanie optymalnych rozwiązań. Na naszym rynku B2 Impact współpracuje z największymi przedsiębiorstwami m.in. bankami, firmami finansowymi, a także kluczowymi graczami z branży telekomunikacyjnej.
– Przed nami kolejny strategiczny krok, który odzwierciedla dążenie do jeszcze silniejszej pozycji w branży. Rebranding jest zwieńczeniem naszej integracji z grupą B2 Impact. Działanie pod wspólnym brandem otwiera nowe możliwości wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk z rynków europejskich. Wzmacnia też nasz wpływ na kształtowanie stabilnego i zdrowego rynku finansowego. Swoją rolę na rynku realizujemy poprzez stwarzanie klientom wielu możliwości na odzyskanie kontroli nad swoimi finansami. Stawiamy sobie ambitny cel: do 2030 roku planujemy wesprzeć milion osób w spłacie długów. To duże wyzwanie, ale jesteśmy firmą, która ma poczucie misji i skutecznie realizuje swoje plany – mówi Aneta Borycka, prezeska zarządu B2 Impact w Polsce.
Nowa nazwa, nowe możliwości
Rebrandingowi i zmianie nazwy z Ultimo na B2 Impact towarzyszy kampania informacyjno-edukacyjna skierowana do klientów marki w całej Polsce, która będzie prowadzona w mediach tradycyjnych i digitalowych od grudnia do stycznia.
Działania influencer marketingowe na Instagramie skoncentrują się na współpracy z twórczyniami i doradczyniami finansowymi, które promują wiedzę na temat prawidłowej higieny finansowej. Kampania obejmuje również działania w kanałach social media marki oraz e-mail marketing skierowany do partnerów biznesowych.
W ramach inicjatyw dobrosąsiedzkich i lokalnego zaangażowania B2 Impact nawiązało także współpracę z Krzysztofem Skarbkiem – znanym artystą i profesorem wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, specjalizującym się w malarstwie neoekspresjonistycznym. Efektem tej współpracy jest unikalny projekt artystyczny, który będzie wykorzystywany w komunikacji z partnerami biznesowymi firmy.
Dawna strona ultimo.pl dostępna jest pod adresem: b2-impact.pl i została zaprojektowana w oparciu o rzeczywiste potrzeby użytkowników – przejrzysty układ funkcjonalny oraz łatwy dostęp do kluczowych informacji. Zmiany nie ominą również portalu eUltimo, który zacznie działać pod nazwą B2 Impact Online. Ten zyskał odświeżoną szatą graficzną spójną z nową identyfikacją wizualną. Klienci portalu, po założeniu konta, nadal mogą skorzystać z indywidulanych ofert spłaty i w kilka minut zawrzeć porozumienie online oraz opłacić zobowiązanie za pomocą szybkich płatności np. poprzez kod BLIK, przelew, Apple Pay lub Apple Pay. Na każdej ze stron osoba zadłużona może także skorzystać z opcji czatu z doradcą lub pozostawienia do siebie numeru telefonu ze wskazaniem preferowanego terminu kontaktu.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.