Volkswagen Bank ponownie w gronie sponsorów wyścigu Classicauto Cup
Drugi rok z rzędu Volkswagen Bank dołączył do grona sponsorów wyścigu Classicauto Cup, czyli największej w Polsce imprezy rajdowej dla aut klasycznych. W tym roku sezon wystartował 15 kwietnia na torze Silesia Ring w Kamieniu Śląskim (woj. opolskie).
Volkswagen Bank wspiera pasjonatów klasycznej motoryzacji. Posiada w ofercie kredyt gotówkowy na dowolny cel, w tym na wydatki związane z klasykami, jak również karty płatnicze Visa z ikonami motoryzacji – m.in. z charakterystycznym wizerunkiem czerwonego, kultowego Volkswagena Garbusa.
Bank mocno angażuje się w cykl rajdów Classicauto Cup. W tym roku impreza opiera się na siedmiu rundach sportowych, gdzie każdy wyścig poprzedza dzień treningowy. Tegoroczne zmagania zaplanowano w następujących lokalizacjach: 20.05 (Tor Kielce), 17.06 (Motopark Ułęż), 22.07 (Tor Poznań), 20.08 (Tor Jastrząb), 23.09 (Tor Słomczyn). Ostatnia runda kończąca sezon w 2023 roku odbędzie się 14 października ponownie na Torze Kielce.
– Jako Volkswagen Bank wspieramy wszystkich pasjonatów klasycznej motoryzacji. Oferujemy kredyt gotówkowy, który mogą przeznaczyć na zakup lub remont klasyka, a także karty płatnicze Visa z wizerunkami kultowych aut z Grupy Volkswagen. Jesteśmy tam, gdzie pasja łączy się ze zdrowym stylem życia, dlatego chętnie promujemy wydarzenia sportowe. Classicauto Cup to największe w Polsce zmagania dla samochodów klasycznych, ale to także szansa na profesjonalne szkolenia z zakresu techniki jazdy – mówi Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Zawody Classicauto Cup odbywają się od 2006 roku na obiektach wyścigowych w całej Polsce. Każdego roku w zawodach ściga się średnio 60-110 pojazdów. Ich zadaniem jest 6-krotnie pokonanie próby o długości 3-11 km (w zależności od toru). W trakcie każdej rundy uczestnicy kompletują punkty do klasyfikacji rocznej. Na koniec sezonu zostaną wyłonieni mistrzowie Classicauto Cup.
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji, jak również z ITCARD, dzięki czemu klienci indywidualni banku mogą bezpłatnie wypłacać gotówkę z bankomatów Planet Cash.
Więcej informacji o wyścigu Classicauto Cup na stronie internetowej organizatora: http://classicautocup.pl/

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.