Komunikaty PR

Volkswagen Financial Services udostępnia kultowe ID. Buzzy swoim klientom

2023-04-03  |  12:00
Biuro prasowe

Volkswagen Financial Services, ekspert nowoczesnej mobilności, kontynuuje obchody swojego 25-lecia. Z tej okazji firma wyszła z unikalną propozycją dla swoich klientów flotowych – wybrani partnerzy będą mogli przez 25 dni za darmo testować elektryczne modele Volkswagen ID. Buzz. Przekazanie 2 pierwszych aut miało miejsce podczas Kongresu MOVE odbywającego się pod koniec marca w Poznaniu.

Edukowanie w obszarze mobilności należy do ważnych aspektów działalności VW FS. Firma kładzie duży nacisk, aby o elektromobilności nie tylko mówić, ale przede wszystkim zachęca, aby wdrażać ją w swoich organizacjach. Wspiera swoich klientów w całym procesie – począwszy od etapu konsultowania rozwiązań, aż po ich implementację. Przykładem jest współpraca VW FS z Hilti Poland – międzynarodową firmą dostarczającą produkty i usługi dla branży budowlanej, która kilka tygodni temu zamówiła do swojej floty i testuje obecnie Volkswagena ID. Buzz.

– W Hilti dążymy do tego, aby w 2023 roku stać się neutralnym biznesem pod względem emisji dwutlenku węgla. Pojazdy, które używamy, w największym stopniu przyczyniają się do emisji CO2. Obecnie stopniowo wymieniamy nasze auta na BEV i HEV co w 2022 roku pozwoliło na transformację ponad 20 proc. naszej globalnej floty – komentuje Paweł Sienicki, Dyrektor Zakupów i Administracji w Hilti Poland Sp. z o.o.

25 klientów na 25 lat VW FS

Volkswagen Financial Services kontynuuje obchody 25 lat działalności na polskim rynku. Świętując tę rocznicę, VW FS rozpoczął akcję „Elektryzująca przyszłość Twojej floty”, w ramach której użyczy na 25 dni swoim 25 największym klientom flotowym samochody elektryczne ID. Buzz. To wyjątkowa okazja do przetestowania najnowszej technologii, poznania specyfiki samochodów elektrycznych, a także promocji ekologicznego transportu wśród swoich pracowników. Co ciekawe, Volkswageny ID. Buzz zostały w nietuzinkowy sposób udekorowane motywami kwiatowymi, co sprawia, że jeszcze bardziej wyróżniają się na drodze.

Elektromobilność nie jest dziś wyborem, lecz przyszłością. Pytanie nie dotyczy tego, czy auta elektryczne wejdą do flot, tylko raczej tego, kiedy to się stanie. Większość naszych klientów zdaje sobie sprawę, że stopniowo ich firmy zaczną przechodzić na auta elektryczne. Stąd też chcemy im to możliwie ułatwić, choćby poprzez przekazanie im elektrycznych modeli Volkswagen ID. Buzz, które będą mogli przetestować. Nie zamierzamy nikogo do niczego przekonywać, lecz wierzymy, że istotę stanowi edukacja oraz doświadczenie użytkowania aut zeroemisyjnych – powiedział Maciej Zwiewka, Dyrektor Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że VW FS do tego pionierskiego projektu wybrał model ID. Buzz marki Volkswagen Samochody Dostawcze. ID. Buzz to samochód wyjątkowy pod każdym względem – w pełni elektryczny, innowacyjny, a jednocześnie nawiązujący do tradycji marki. Jest też nowością w naszej ofercie – na polskim rynku pojawił się pod koniec 2022 roku. To pojazd idealny do zapewnienia bezemisyjnej mobilności w firmach, świetnie sprawdzający się w miastach, zarówno w wersji osobowej, jak i w wersji Cargopodkreślił Piotr Łakomy, Dyrektor marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

Dwa pierwsze Volkswageny ID. Buzz zostały przekazane pod koniec marca podczas Kongresu MOVE w Poznaniu, czyli ogólnopolskiego wydarzenia poświęconego przyszłości motoryzacji. Impreza zgromadziła profesjonalistów oraz praktyków elektromobilności, a także firmy takie jak Volkswagen Financial Services, które oferują nowoczesne rozwiązania i usługi w tym zakresie. Wśród aktywności zaplanowanych przez VW FS były m.in. warsztaty, na których omawiano, jak w kilku krokach wdrożyć auto elektryczne do firmy. Ponadto jeden z ekspertów firmy – dyrektor sprzedaży flotowej Maciej Zwiewka – wziął udział w panelu, w którym dyskutowano, jak finansować elektromobilność i jak powinna wyglądać rola instytucji finansowych w elektryfikacji mobilności.

Najem od VW FS – oferta Rent a Car

Volkswagen Financial Services zdecydował o udostępnieniu elektrycznych aut Volkswagen ID. Buzz swoim klientom, po to, aby ci mogli sprawdzić ich wydajność oraz przekonać się, że są to auta, które warto posiadać we własnej flocie. Jeśli partnerzy po zakończeniu 25 dni próbnych uznają, że warto z pojazdów korzystać dalej – będą mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty najmu Rent a Car. Okres minimalny, na jaki można zawrzeć umowę z Volkswagen Financial Services, to jeden miesiąc, natomiast maksymalny dwa lata. Opłaca się wtedy stałe, miesięczne raty. Użytkowanie samochodu w ramach najmu średnioterminowego można skrócić w dowolnym momencie, natomiast gdy klient jest zadowolony z auta, może podpisać kolejną umowę, tym razem na najem długoterminowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.