Komunikaty PR

Waterdrop rozpoczął współpracę z aktorką i modelką Rosie Huntington-Whiteley

2023-10-23  |  14:45
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Brytyjska modelka i aktorka współtworzyła limitowaną kolekcję Waterdrop składającą się ze szklanej butelki, Microdrinka oraz akcesoriów. Gwiazda podkreśla, że podziela idee marki, które są obszarem edukacji społeczeństwa. Waterdrop to firma stawiająca na pierwszym miejscu ekologię i zrównoważony rozwój. Dlatego jako alternatywę dla słodzonych, gazowanych napojów w jednorazowych i plastikowych opakowaniach wprowadza na rynek rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi. Nie zawierają one cukru, tworzyw sztucznych oraz konserwantów. Dostępne są również butelki borokrzemowe oraz ze stali nierdzewnej.

Waterdrop to innowacyjna marka promująca odpowiednie nawadnianie się oraz stosowanie opakowań wielokrotnego użytku. W czasie produkcji firma ogranicza nawet o 98 proc. emisję CO2 oraz znacznie zmniejsza zużycie plastiku. Takie podejście zachęciło do współpracy Rosie Huntington-Whiteley, znaną na całym świecie modelkę i aktorkę, która od dawna jest liderką i ambasadorką zdrowego stylu życia.

Ekologiczna kolaboracja
Współpraca z Rosie Huntington-Whiteley to dla Waterdrop prawdziwy przywilej. Rosie jest ikoną zdrowego stylu życia, która zarazem doskonale wpisuje się w naszą misję promowania zrównoważonego rozwoju. Jest inspiracją dla wielu osób na całym świecie i wspólnie możemy wprowadzić pozytywną zmianę w nawykach naszych klientów. Cieszymy się, że rozumie ona, jak ważny jest odpowiedni poziom nawodnienia. Wierzymy również, że razem uda nam się przekonać kolejne osoby do ekologicznych produktów takich jak Microdrinki oraz szklane butelki wielokrotnego użytku. Warto, abyśmy dbali jednocześnie o siebie oraz środowisko – mówi Kateřina Navrátilová, Managing partner of Waterdrop CEE.

Polacy piją prawie dwa razy mniej wody niż Europejczycy
Wyniki badania przeprowadzonego przez Waterdrop pokazały, że w Polsce spożywa się nadal  zbyt mało zalecanej  objętości wody. Nawet 46,1 proc. respondentów spożywa zaledwie litr wody dziennie, a tylko 31,7 proc. wybiera 2 litry. Z kolei aż 22,2 proc. badanych pije jedynie więcej lub mniej niż dwie szklanki wody. Amerykańscy naukowcy z National Institutes of Health, udowodnili, że odpowiednie nawodnienie wiąże się z mniejszym ryzykiem niewydolności serca. Z kolei zdaniem Europejskiego urzędu do spraw Bezpieczeństwa Żywności, dorosła kobieta powinna pić przynajmniej 2 litry na dzień, a mężczyzna 2,5 litra.

Rosie Huntington-Whiteley dla Waterdrop
W ramach nowej i limitowanej kolekcji design Microdrinka Snow zaprojektowano we współpracy z Rosie. Smak tej kapsułki to połączenie m.in. jeżyn, jabłek i jagód. Gwiazda współtworzyła też wygląd butelki w odcieniu mlecznego szkła z akcentami złota. W kolekcji znajdziemy również niezbędne akcesoria, takie jak skarpetki i torba. Rosie starała się oddać swój charakterystyczny styl, wspierając jednocześnie misje zrównoważonego rozwoju oraz odpowiedniego poziomu picia wody każdego dnia.

Nawodnienie odgrywa kluczową rolę w mojej codziennej rutynie. Jest ono dla mnie nie tylko kwestią wyglądu, ale również samopoczucia. Dzięki produktom Waterdrop picie wody staje się prostsze oraz przyjemniejsze poprzez różnorodność oferowanych smaków. To pomaga mi utrzymać koncentrację i nawodnienie w nawet najbardziej pracowite dni - komentuje Rosie Huntington-Whiteley.

Ekologia
Firma skupia się również na edukacji wokół ograniczenia spożycia cukru oraz korzystanie z opakowań niezawierających plastiku. Waterdrop, dba o to, aby w przyszłości stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Ambasadorem oraz inwestorem marki jest uznany tenisista Novak Djoković.


Waterdrop to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich oraz USA. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie Waterdrop znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termosy i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą

https://waterdrop.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc

Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.

Prawo

Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.

Polityka

W rosyjskiej niewoli może przebywać kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców. Napięta sytuacja geopolityczna sprzyja Rosji

W rosyjskiej niewoli przebywa około 10 tys. obywateli Ukrainy, z czego ponad 8 tys. to żołnierze. Łącznie jednak może ich być nawet kilkukrotnie więcej. ONZ podaje, że ponad 95 proc. ukraińskich jeńców wojennych jest poddawanych torturom. – Pogarszająca się sytuacja międzynarodowego bezpieczeństwa i wzrost wpływów do budżetu Federacji Rosyjskiej ze względu na wzrost cen ropy mogą się negatywnie odbić na planowanych wymianach jeńców – ocenia Michał Dworczyk, wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Obrony w Parlamencie Europejskim.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.