Więcej nowych technologii w Smartney Nowy dyrektor marketingu opowiada o planach

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
Tomasz Głodowski objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w Smartney. Wcześniej tworzył w spółce struktury odpowiadające na sprzedaż offline, oraz nawiązał w jej imieniu szereg strategicznych partnerstw. Pod jego skrzydłami Smartney zanotował w samym ubiegłym roku ponad 400% wzrosty w obszarze E-Commerce oraz zwiększył dostępność swoich usług. Od maja Tomasz kieruje połączonymi zespołami sprzedaży online, offline oraz marketingu.
Głodowski jest sprawdzonym liderem, który doświadczenie zdobywał w bankowości i ubezpieczeniach, budując między innymi polskie struktury InBanku, kierując marketingiem PKO Ubezpieczenia, Nordei Life& Pensions czy zarządzając marketingiem online w Deutsche Banku. W ciągu swojej kariery miał okazję rozwijać digitalowe kanały sprzedaży produktów finansowych, oraz tworzyć i realizować strategie marketingowe kilku różnych marek. Interdyscyplinarne doświadczenie sprawia, że jest idealną osobą do pokierowania jednym z kluczowych obszarów w Smartney. Z samą firmą związany jest właściwie od początku. To dzięki między innymi jego pracy młody start-up szybko dołączył do liderów swojej branży.
Dzisiaj Smartney jest odnoszącym sukcesy polskim lendtechem. Z drugim pod względem wielkości portfelem na rynku, nowoczesnymi rozwiązaniami opartymi o Open Banking i unikatowym w swoim sektorze produktem, zmienia sposób w jaki Konsumenci postrzegają fintechy pożyczkowe. Sukces zawdzięcza między innymi zbudowaniu wokół siebie Smart-techu – ekosystemu fintechów wspólnie działających na rzecz zapewnienia Klientom jak najlepszego doświadczenia.
Tomasz dzieli się swoimi planami na to, w jaki sposób wykorzystać unikalny charakter Smartney: „Swoją pozycję rynkową zbudowaliśmy w oparciu o wykorzystanie nowoczesnych technologii, partnerstwa strategiczne oraz multikanałowość. Nieustanny rozwój technologii, głównie AI i Metaverse, oraz powstawanie nowych kanałów komunikacji z Klientami mogą wkrótce zrewolucjonizować branżę. Na pewno wykorzystamy te technologie, by dalej poprawiać doświadczenia Klientów. Już dzisiaj dostarczamy unikalny i wartościowy produkt – dlatego w dalszej perspektywie moim priorytetem będzie nie tylko zwiększanie świadomości marki, ale również tworzenie z całym zespołem Smartney rozwiązań zwiększających wygodę i satysfakcję Klientów w korzystaniu z usług finansowych. ”
Czego możemy spodziewać się w ciągu najbliższych kilku miesięcy? Przede wszystkim większego wykorzystania potencjału zawartych partnerstw. Wspólne akcje marketingowo-sprzedażowe, czy tworzenie unikalnych rozwiązań, które zapewnią Klientom dodatkowe korzyści z „bycia ze Smartney”. Współpraca z partnerami biznesowymi takimi jak PayU, Kontomatik, BIK, Fines i wielu innych, działających w różnych obszarach biznesowych na pewno pomogą w realizacji tych planów. Pomoże również większe wykorzystanie technologii: wkrótce w planach pierwsze kampanie reklamowe oparte o AI, nowe kanały komunikacji czy kolejne inicjatywy edukacyjne, prowadzone przez pracujących w Smartney ekspertów. Sztuczna inteligencja i zaawansowane modele językowe przyczynią się również do automatyzacji rozwiązań stosowanych przez spółkę.
Również plany na przyszłość Głodowski ma ambitne: „Naszym celem jest bycie pierwszym wyborem dla Konsumenta i bycie o dwa kroki przed konkurencją. Rynek szybko adaptuje nowe rozwiązania. W Smartney też to robimy, ale dodatkowo chcemy przy tym kreować nowe, ultrawygodne I oparte o najnowsze technologie usługi finansowe. Pożyczka konsumencka, "inteligentna” konsolidacja, rozwiązania sales finance, płatności odroczone – mamy produkty odpowiadające na większość potrzeb konsumentów. Moim zadaniem jest dotrzymać obietnicy danej Klientom, że w Smartney mogą pożyczać nie tylko szybciej i wygodniej ale również, że korzystając z naszych usług dokonali najlepszego z możliwych wyborów”.
Smartney w krótkim czasie osiągnął dużo, ale wiem, że przed nami jeszcze wiele do zrobienia. Nowe partnerstwa, praca nad świadomością marki, wykorzystanie możliwości jakie daje technologia – zarówno w sprzedaży, marketingu jak i w obsłudze klientów. Będzie się działo!
„Dzisiaj nasze produkty dostępne są niemal we wszystkich kanałach dystrybucji – w internecie, na platformach e-commerce, w sklepach stacjonarnych, u brokerów… Chciałbym również, żeby Smartney pojawił się w przyszłości ze swoimi rozwiązaniami w Metaverse. Jednocześnie nie możemy jednak zatracić ducha naszej marki: dalej będziemy angażowali się w działania CSR i edukowali w tematach związanych z Cybersecurity, czy działali na rzecz ograniczania śladu węglowego przez biznes." – kończy swoją wypowiedź Tomasz Głodowski, nowy dyrektor marketingu i sprzedaży.
Smartney wchodząc na rynek w 2019 roku stworzył zupełnie nową kategorię usług finansowych – łącząc bankową solidność i bezpieczeństwo z fintechową wygodą i szybkością rozpatrywania wniosków. Oferowane przez Smartney pożyczki wielokrotnie zajmowały w rankingach pierwsze miejsce pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy do najszybszych na rynku. Wszystko dzięki zaawansowanej technologicznie ocenie ryzyka i wykorzystywaniu w swoich procesach możliwości stwarzanych przez Otwartą Bankowość. Wielokrotny zdobywca nagród w obszarach jakości obsługi czy nowoczesnych technologii, aktywnie działa na rzecz budowania nowoczesnego i transparentnego rynku lendtech.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc
Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.
Prawo
Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.
Polityka
W rosyjskiej niewoli może przebywać kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców. Napięta sytuacja geopolityczna sprzyja Rosji

W rosyjskiej niewoli przebywa około 10 tys. obywateli Ukrainy, z czego ponad 8 tys. to żołnierze. Łącznie jednak może ich być nawet kilkukrotnie więcej. ONZ podaje, że ponad 95 proc. ukraińskich jeńców wojennych jest poddawanych torturom. – Pogarszająca się sytuacja międzynarodowego bezpieczeństwa i wzrost wpływów do budżetu Federacji Rosyjskiej ze względu na wzrost cen ropy mogą się negatywnie odbić na planowanych wymianach jeńców – ocenia Michał Dworczyk, wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Obrony w Parlamencie Europejskim.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.