Komunikaty PR

Więcej rowerów elektrycznych, szosowych i nowe modele górskie w KROSS na 2021

2020-09-29  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Szeroka gama rowerów elektrycznych, nowa konstrukcja modeli górskich oraz większa oferta rowerów szosowych. Polski KROSS zaprezentował nowości na sezon 2021

KROSS, lider rynku rowerowego w Polsce, jako jedna z niewielu firm w tym roku, przedstawił w Przasnyszu na konferencji dealerskiej nową kolekcję na kolejny sezon. Wśród nowości zaprezentowanych przybyłym gościom, pokazano 7 modeli rowerów elektrycznych: miejskich, crossowych i górskich a także kompletnie zmienioną serię Level skonstruowaną na nowej ramie. Polski producent rowerów poszerza także ofertę znanych i cenionych graveli z rodziny Esker. KROSS stawia na najwyższą jakość, więcej modeli dla każdego, przystępne ceny oraz podnosi poprzeczkę w obszarze obsługi klienta. Nadchodzący sezon w wykonaniu najbardziej rozpoznawalnej marki rowerowej w Polsce zapowiada się emocjonująco. 

Nowe modele, w tym cała gama rowerów elektrycznych, coraz szersza oferta, podnoszenie jakości i dalsza poprawa obsługi klienta – w ten sposób polski KROSS odpowiedzialnie szykuje się do nowego sezonu 2021. W tym roku te przygotowania odbywają się w cieniu pandemii oraz boomu na rowery, jakiego wcześniej w Polsce nie było. Z badań Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego wynika, że w ostatnich miesiącach aż 41% Polaków ograniczyło przejazdy różnymi środkami transportu na rzecz rowerów, w największym stopniu rezygnując z komunikacji publicznej oraz taksówek. Blisko co piąty Polak planuje w nadchodzących miesiącach zakup roweru a 4% populacji kupiło go w czasie pandemii. Światowa Organizacja Zdrowia zaleca rower jako najbezpieczniejszy w obecnych czasach środek transportu. 

Biorąc pod uwagę powyższe trendy a także bacznie obserwując rosnące zainteresowanie rowerami z napędem elektrycznym, KROSS przygotował na nowy sezon bardzo atrakcyjną ofertę dla klientów. W jej centrum znalazło się aż 7 nowych modeli rowerów elektrycznych w nowej kategorii Trans Hybrid. Jest wśród nich e-bike dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tym rodzajem jednośladów, charakteryzujący się wysoką jakością i przystępną ceną. Są także modele crossowe, miejskie i dla fanów górskich wycieczek, także wspomagane silnikiem elektrycznym. 

KROSS zaoferuje także nowe modele rowerów z kategorii Level. Wśród nowości znalazły się: nowa rama, design, technologia i geometria a także nowa specyfikacja. W podstawowych modelach tej kategorii montowane będą napędy 2x9 a w wyższych (od 4.0) napędy typu 1x. 

Kolejną kategorią, na którą w nowym sezonie stawia KROSS jest rodzina Graveli. Wśród nich znajdą się dwa zupełnie nowe modele: Esker 7.0 oraz Esker 1.0. Wersja z 7.0 będzie dostępna z nową ramą karbonową. Vento, to segment w rodzinie rowerów szosowych, który także doczekał się odświeżenia, w tym nowych kolorów i grafiki.

Na nowości mogą także liczyć fani popularnych serii Trans, Kid’s oraz Hexagon. Oprócz usprawnień konstrukcyjnych KROSS zaoferuje w tych kategoriach rowery w nowych kolorach i grafikach. KROSS wprowadza również w kategorii Kid’s modele z serii Light. Rowery te charakteryzują się niską wagą w stosunku do swoich poprzedników. Linia Hexagon doczekała się zmian w osprzęcie a także nowych wersji kolorystycznych. Akcesoria do rowerów to równie mocny punkt w ofercie KROSS. W nadchodzącym sezonie firma zaoferuje nowe torby, plecaki, bidony, bagażniki, przyczepki rowerowe oraz chwyty na kierownicę. 

KROSS w przyszłym sezonie zaproponuje także najnowsze rozwiązania proklientowskie, które będą bezpośrednio powiązane ze sprzedawanymi modelami rowerów. Dzięki nim klienci będą mogli skorzystać ze wszystkich obecnych i nowych usług świadczonych przez producenta. Gotowe rozwiązania zostaną zaprezentowane na wiosnę.

W tym roku KROSS obchodzi 30-lecie istnienia na polskim rynku. W sierpniu 1990 roku, twórca i założyciel marki – Zbigniew Sosnowski otworzył w Przasnyszu swój pierwszy sklep rowerowy. 

W KROSS od zawsze wierzymy, że właściwe podejście, podejmowanie odważnych i czasem trudnych decyzji, daje firmie przewagę i działa na korzyść naszych klientów. Po 30 latach rozwijania polskiej, rodzinnej firmy rowerowej, KROSS jest największym producentem rowerów w Polsce, w tym rowerów elektrycznych. Eksportujemy nasze produkty do 50 krajów na całym świecie i mamy własną produkcję nowoczesnych ram karbonowych. Nasze rowery tworzymy także dla najlepszych sportowców, którzy zdobywają medale na Igrzyskach. Za nami sezon, który wymagał od nas wiele pracy, poświęcenia i stałego rozwiązywania pojawiających się problemów. Dzięki doświadczeniom i wyciąganiu wniosków z niełatwego sezonu naznaczonego pandemią, jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani do kolejnego roku i rosnących potrzeb oraz wymagań naszych klientów – mówi Zbigniew Sosnowski, prezes i założyciel polskiego KROSSA. 

KROSS jako jedna z nielicznych firm, nie przerwał pracy w fabrykach w czasie pandemii, po to by w pełni odpowiedzieć na widoczne, rosnące zapotrzebowanie klientów. Dzięki temu rowery KROSS były cały czas dostępne. KROSS od 30 lat dostarcza polskim miłośnikom rowerów najlepsze produkty, w przystępnych cenach. W dobie pandemii, rower to bezpieczny środek transportu do pracy i szkoły oraz idealny towarzysz turystycznych wypraw. Dobrze przemyślana oferta KROSS na sezon 2021 odpowiada na zwiększone i zróżnicowane zapotrzebowanie Polaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.