Wiosenna akcja Ziko Dermo "Premiery i Trendy #testujezzikodermo"
Wraz z nadejściem wiosny, 21 marca Ziko Dermo rozpocznie wiosenną akcję "Premiery i Trendy #testujezzikodermo 2024", podczas której Klienci będą mogli otrzymać katalog z 17 próbkami i tym samym przetestować nowości na rynku dermokosmetycznym, od najlepszych światowych i polskich marek np. Balneokosmetyki, Avene, Lierac, Nuxe, Pharmaceris czy Sesderma. Wystarczy, że Klient dołączy do akcji na stronie zikodermo.pl, odwiedzi stacjonarną drogerię Ziko Dermo i odbierze katalog próbek „Premiery i Trendy #testujezzikodermo”.
Drogerie Ziko Dermo zapraszają wszystkich entuzjastów pielęgnacji do wzięcia udziału w tej wyjątkowej inicjatywie. Akcja skierowana jest do tych, którzy chcą i lubią być na bieżąco z najnowszymi trendami kosmetycznymi i kochają eksperymentować z innowacyjnymi produktami do pielęgnacji skóry. To niepowtarzalna okazja, aby przetestować najnowsze dermokosmetyki do twarzy, ciała i włosów od światowych i polskich marek i wybrać produkty, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby ich skóry.
Ziko Dermo od lat niesie przekaz, że skuteczna pielęgnacja bazuje na świadomym wyborze kosmetyków. Stąd też w ramach akcji „Premiery i Trendy #testujezzikodermo 2024”, Klienci otrzymają specjalny katalog z 17 starannie wyselekcjonowanymi próbkami dermokosmetyków, aby móc je wypróbować w zaciszu domowym i zdecydować o właściwym doborze preparatu do indywidulanych potrzeb, pod kątem konsystencji, składu, formuły czy zapachu.
Dodatkowo, katalog zawiera opisy i zalecenia dotyczące stosowania produktów oraz informacje na temat najnowszych trendów kosmetycznych. Klienci będą mogli poczytać o Clean Girl, Slow Beauty, Microbiome Friendly Skincare czy Efekcie Tafli na Włosach. W broszurze znajdą się również porady i zalecenia pielęgnacyjne. Po takiej lekturze każdy Klient będzie na topie z aktualnościami rynku kosmetycznego.
Jakie próbki będzie można znaleźć w katalogu?
Wśród wybranych do katalogu próbek znajdą się zarówno kremy do twarzy jak Sesderma Factor G Renew – regenerujący krem przeciwzmarszczkowy, czy D’Alchemy – krem na zmiany hormonalne i przebarwienia. Wypróbować będzie można także serum na noc marki L’Biotica czy kremy z filtrami przeciwsłonecznymi marki Pharmaceris jak krem ochronny na naczynka i trądzik różowaty SPF 50+ czy Multikojący krem do twarzy na dzień SPF 30. Z kolei marka WAX proponuje maskę odbudowującą do włosów farbowanych i zniszczonych Hermiona a Oillan nawilżający dermo-krem od 1. dnia życia dla dzieci i dorosłych do twarzy oraz ciała.
Co należy zrobić, ale otrzymać katalog z próbkami?
Aby wziąć udział, wystarczy zarejestrować się poprzez stronę internetową zikodermo.pl. Członkowie Ziko Klubu mogą użyć swojego numeru karty i hasła do konta, natomiast nowi uczestnicy mogą łatwo założyć konto klubowe na zikodermo.pl lub w aplikacji mobilnej ZIKO.pl. Po zarejestrowaniu, konieczne jest zaakceptowanie regulaminu akcji "Premiery i Trendy 2024" oraz wybór ulubionej drogerii stacjonarnej Ziko Dermo, w której uczestnik chciałby odebrać swój katalog próbek.
Następnie każdy już zalogowany Klient otrzyma unikalny kod SMSem na podany numer telefonu, który uprawnia do odbioru katalogu w wybranej drogerii stacjonarnej Ziko Dermo. Ziko Dermo zadbało również o to, aby Klienci mogli zakupić przetestowane produkty jeszcze atrakcyjniejszych niż zwykle cenach. W trakcie trwania bieżącej gazetki promocyjnej produkty dostępne są ze specjalnymi rabatami. Dodatkowo po odbiorze katalogu, każdy uczestnik akcji otrzyma dodatkowy prezent - jednorazowy kod rabatowy -25% na zakupy w stacjonarnych drogeriach Ziko Dermo, który będzie można zrealizować przed Majówką od 24 do 30 kwietnia 2024 roku.
To wyjątkowa okazja, której nie można przegapić! Warto zapisać się, być na bieżąco z najnowszymi trendami dermokosmetycznymi i zadbać wraz Ziko Dermo o zdrową pielęgnację. Liczba katalogów jest ograniczona i są one dostępne tylko do wyczerpania zapasów.
Szczegóły znajdziecie na stronie https://www.zikodermo.pl/

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.