Komunikaty PR

Wiosenna akcja Ziko Dermo "Premiery i Trendy #testujezzikodermo"

2024-03-20  |  12:30
Biuro prasowe

Wraz z nadejściem wiosny, 21 marca Ziko Dermo rozpocznie wiosenną akcję "Premiery i Trendy #testujezzikodermo 2024", podczas której Klienci będą mogli otrzymać katalog z 17 próbkami i tym samym przetestować nowości na rynku dermokosmetycznym, od najlepszych światowych i polskich marek np. Balneokosmetyki, Avene, Lierac, Nuxe, Pharmaceris czy Sesderma. Wystarczy, że Klient dołączy do akcji na stronie zikodermo.pl, odwiedzi stacjonarną drogerię Ziko Dermo i odbierze katalog próbek „Premiery i Trendy #testujezzikodermo”.

Drogerie Ziko Dermo zapraszają wszystkich entuzjastów pielęgnacji do wzięcia udziału w tej wyjątkowej inicjatywie. Akcja skierowana jest do tych, którzy chcą i lubią być na bieżąco z najnowszymi trendami kosmetycznymi i kochają eksperymentować z innowacyjnymi produktami do pielęgnacji skóry. To niepowtarzalna okazja, aby przetestować najnowsze dermokosmetyki do twarzy, ciała i włosów od światowych i polskich marek i wybrać produkty, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby ich skóry.

Ziko Dermo od lat niesie przekaz, że skuteczna pielęgnacja bazuje na świadomym wyborze kosmetyków. Stąd też w ramach akcji „Premiery i Trendy #testujezzikodermo 2024”, Klienci otrzymają specjalny katalog z 17 starannie wyselekcjonowanymi próbkami dermokosmetyków, aby móc je wypróbować w zaciszu domowym i zdecydować o właściwym doborze preparatu do indywidulanych potrzeb, pod kątem konsystencji, składu, formuły czy zapachu.

Dodatkowo, katalog zawiera opisy i zalecenia dotyczące stosowania produktów oraz informacje na temat najnowszych trendów kosmetycznych. Klienci będą mogli poczytać o Clean Girl, Slow Beauty, Microbiome Friendly Skincare czy Efekcie Tafli na Włosach. W broszurze znajdą się również porady i zalecenia pielęgnacyjne. Po takiej lekturze każdy Klient będzie na topie z aktualnościami rynku kosmetycznego.

Jakie próbki będzie można znaleźć w katalogu?

Wśród wybranych do katalogu próbek znajdą się zarówno kremy do twarzy jak Sesderma Factor G Renew – regenerujący krem przeciwzmarszczkowy, czy D’Alchemy – krem na zmiany hormonalne i przebarwienia. Wypróbować będzie można także serum na noc marki L’Biotica czy kremy z filtrami przeciwsłonecznymi marki Pharmaceris jak krem ochronny na naczynka i trądzik różowaty SPF 50+ czy Multikojący krem do twarzy na dzień SPF 30. Z kolei marka WAX proponuje maskę odbudowującą do włosów farbowanych i zniszczonych Hermiona a Oillan nawilżający dermo-krem od 1. dnia życia dla dzieci i dorosłych do twarzy oraz ciała.

Co należy zrobić, ale otrzymać katalog z próbkami?

Aby wziąć udział, wystarczy zarejestrować się poprzez stronę internetową zikodermo.pl. Członkowie Ziko Klubu mogą użyć swojego numeru karty i hasła do konta, natomiast nowi uczestnicy mogą łatwo założyć konto klubowe na zikodermo.pl lub w aplikacji mobilnej ZIKO.pl. Po zarejestrowaniu, konieczne jest zaakceptowanie regulaminu akcji "Premiery i Trendy 2024" oraz wybór ulubionej drogerii stacjonarnej Ziko Dermo, w której uczestnik chciałby odebrać swój katalog próbek.

Następnie każdy już zalogowany Klient otrzyma unikalny kod SMSem na podany numer telefonu, który uprawnia do odbioru katalogu w wybranej drogerii stacjonarnej Ziko Dermo. Ziko Dermo zadbało również o to, aby Klienci mogli zakupić przetestowane produkty jeszcze atrakcyjniejszych niż zwykle cenach. W trakcie trwania bieżącej gazetki promocyjnej produkty dostępne są ze specjalnymi rabatami. Dodatkowo po odbiorze katalogu, każdy uczestnik akcji otrzyma dodatkowy prezent - jednorazowy kod rabatowy -25% na zakupy w stacjonarnych drogeriach Ziko Dermo, który będzie można zrealizować przed Majówką od 24 do 30 kwietnia 2024 roku.

To wyjątkowa okazja, której nie można przegapić! Warto zapisać się, być na bieżąco z najnowszymi trendami dermokosmetycznymi i zadbać wraz Ziko Dermo o zdrową pielęgnację. Liczba katalogów jest ograniczona i są one dostępne tylko do wyczerpania zapasów.

Szczegóły znajdziecie na stronie https://www.zikodermo.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.