Komunikaty PR

Wiosenna akcja Ziko Dermo "Premiery i Trendy #testujezzikodermo"

2024-03-20  |  12:30
Biuro prasowe

Wraz z nadejściem wiosny, 21 marca Ziko Dermo rozpocznie wiosenną akcję "Premiery i Trendy #testujezzikodermo 2024", podczas której Klienci będą mogli otrzymać katalog z 17 próbkami i tym samym przetestować nowości na rynku dermokosmetycznym, od najlepszych światowych i polskich marek np. Balneokosmetyki, Avene, Lierac, Nuxe, Pharmaceris czy Sesderma. Wystarczy, że Klient dołączy do akcji na stronie zikodermo.pl, odwiedzi stacjonarną drogerię Ziko Dermo i odbierze katalog próbek „Premiery i Trendy #testujezzikodermo”.

Drogerie Ziko Dermo zapraszają wszystkich entuzjastów pielęgnacji do wzięcia udziału w tej wyjątkowej inicjatywie. Akcja skierowana jest do tych, którzy chcą i lubią być na bieżąco z najnowszymi trendami kosmetycznymi i kochają eksperymentować z innowacyjnymi produktami do pielęgnacji skóry. To niepowtarzalna okazja, aby przetestować najnowsze dermokosmetyki do twarzy, ciała i włosów od światowych i polskich marek i wybrać produkty, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby ich skóry.

Ziko Dermo od lat niesie przekaz, że skuteczna pielęgnacja bazuje na świadomym wyborze kosmetyków. Stąd też w ramach akcji „Premiery i Trendy #testujezzikodermo 2024”, Klienci otrzymają specjalny katalog z 17 starannie wyselekcjonowanymi próbkami dermokosmetyków, aby móc je wypróbować w zaciszu domowym i zdecydować o właściwym doborze preparatu do indywidulanych potrzeb, pod kątem konsystencji, składu, formuły czy zapachu.

Dodatkowo, katalog zawiera opisy i zalecenia dotyczące stosowania produktów oraz informacje na temat najnowszych trendów kosmetycznych. Klienci będą mogli poczytać o Clean Girl, Slow Beauty, Microbiome Friendly Skincare czy Efekcie Tafli na Włosach. W broszurze znajdą się również porady i zalecenia pielęgnacyjne. Po takiej lekturze każdy Klient będzie na topie z aktualnościami rynku kosmetycznego.

Jakie próbki będzie można znaleźć w katalogu?

Wśród wybranych do katalogu próbek znajdą się zarówno kremy do twarzy jak Sesderma Factor G Renew – regenerujący krem przeciwzmarszczkowy, czy D’Alchemy – krem na zmiany hormonalne i przebarwienia. Wypróbować będzie można także serum na noc marki L’Biotica czy kremy z filtrami przeciwsłonecznymi marki Pharmaceris jak krem ochronny na naczynka i trądzik różowaty SPF 50+ czy Multikojący krem do twarzy na dzień SPF 30. Z kolei marka WAX proponuje maskę odbudowującą do włosów farbowanych i zniszczonych Hermiona a Oillan nawilżający dermo-krem od 1. dnia życia dla dzieci i dorosłych do twarzy oraz ciała.

Co należy zrobić, ale otrzymać katalog z próbkami?

Aby wziąć udział, wystarczy zarejestrować się poprzez stronę internetową zikodermo.pl. Członkowie Ziko Klubu mogą użyć swojego numeru karty i hasła do konta, natomiast nowi uczestnicy mogą łatwo założyć konto klubowe na zikodermo.pl lub w aplikacji mobilnej ZIKO.pl. Po zarejestrowaniu, konieczne jest zaakceptowanie regulaminu akcji "Premiery i Trendy 2024" oraz wybór ulubionej drogerii stacjonarnej Ziko Dermo, w której uczestnik chciałby odebrać swój katalog próbek.

Następnie każdy już zalogowany Klient otrzyma unikalny kod SMSem na podany numer telefonu, który uprawnia do odbioru katalogu w wybranej drogerii stacjonarnej Ziko Dermo. Ziko Dermo zadbało również o to, aby Klienci mogli zakupić przetestowane produkty jeszcze atrakcyjniejszych niż zwykle cenach. W trakcie trwania bieżącej gazetki promocyjnej produkty dostępne są ze specjalnymi rabatami. Dodatkowo po odbiorze katalogu, każdy uczestnik akcji otrzyma dodatkowy prezent - jednorazowy kod rabatowy -25% na zakupy w stacjonarnych drogeriach Ziko Dermo, który będzie można zrealizować przed Majówką od 24 do 30 kwietnia 2024 roku.

To wyjątkowa okazja, której nie można przegapić! Warto zapisać się, być na bieżąco z najnowszymi trendami dermokosmetycznymi i zadbać wraz Ziko Dermo o zdrową pielęgnację. Liczba katalogów jest ograniczona i są one dostępne tylko do wyczerpania zapasów.

Szczegóły znajdziecie na stronie https://www.zikodermo.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.