Wiosna rozkwita dobrym smakiem!
W powietrzu czuć przyjemny zapach budzących się do życia kwiatów, drzewa zaczynają się pięknie zielenić… Z nową energią witamy wiosnę! Z tej okazji marka Wawel przygotowała limitowaną Ofertę Wiosenną, w której znajdują się zarówno niepowtarzalne, pyszne nowości, jak i kultowe produkty od lat niezmiennie kuszące wyśmienitym smakiem.
Wiosenna odsłona czekolad Wawel
Pełne słońca i lekkości, wyjątkowe słodkie nowości! Czekolady Wawel kryją w sobie najwyższej jakości składniki, naturalne aromaty oraz różnorodne tekstury. W tym roku marka w swojej ofercie czekolad zaskakuje ciekawymi smakami: egzotycznym Mango z miętą, Ciastem Marchewkowym z korzenną nutą oraz radosną podróżą w czasy dzieciństwa, czyli czekoladą z kolorowymi minipastylkami Happy Dots. Do rodziny czekolad dużych dołączyły natomiast: Czekolada Beza z malinami 270 g. i Czekolada Brzoskwiniowa 275 g.
Czekolady Wawel zawdzięczają swoją wysoką jakość wydłużonemu konszowaniu, czyli bardzo długiemu i starannemu procesowi mieszania masy czekoladowej, który uszlachetnia czekoladę. Proces ten pozwala połączyć poszczególne składniki i nadać każdej tabliczce jedwabistą i gładką konsystencję.
Odkryj wiosenne smaki
Wiosna to czas bogaty w różne okazje, na które warto podarować słodki upominek. W tegorocznej Ofercie Wiosennej Wawel nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek, idealnie sprawdzających się jako prezent. Kultowe, uwielbiane od pokoleń czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki to dobry pomysł na prezent dla osób w każdym wieku. Pastelowe motywy kwiatowe limitowanej edycji bombonierek nawiązują do lekkości i świeżości nadchodzącej pory roku oraz zbliżającej się Wielkanocy. Idealnie sprawdzą się nie tylko jako prezent, ale także jako słodki poczęstunek. Świeży powiew wiosny odkryjesz także w smaku orzeźwiającej Pastylki Miętowej w bombonierce 210 g.
Dobrym pomysłem na słodki podarunek jest również Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. W tegorocznej Ofercie Wiosennej dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: śmietankowym i malinowym. Puszystość pianki podkreśla delikatną słodycz każdego ze smaków, a szkatułkowy kształt różowych opakowań sprawia, że Królewskie Mleczko posiada prawdziwie królewski charakter.
Na młodszych miłośników słodkości czeka limitowany zestaw słodyczy Happy Kids. W środku znajduje się czekolada Mango oraz kultowa MINIczekolada Krówkowa, a także cztery nadziewane czekoladki o smaku Banan z karmelem. Ta pyszna kompozycja została zamknięta w specjalnie przygotowanej bombonierce z grafiką, którą pokochają najmłodsi konsumenci. Zawartość pudełeczka pozwala delektować się smakiem wysokiej jakości czekolady w czasie różnych okazji.
Najmłodsi ucieszą się również z pysznej Mieszanki Krakowskiej w bombonierce (150 g.) o kształcie wielkanocnego jaja. W środku znajduje się również niespodzianka – kartonik z rysunkiem zachęcającym do wykonania świątecznej dekoracji. Posmakujcie naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny oraz egzotycznego ananasa. Poczujcie owocowy zawrót głowy z kolekcją galaretek oblanych szlachetną czekoladą Wawel!
Dużo dobrego, dla każdego!
Tej wiosny odkryj wyjątkowe smaki słodyczy na wagę! Skosztuj nowych czekoladek nadziewanych: egzotycznego Mango, słonecznego Banana z Karmelem oraz słodkiego Arbuza z drobinkami strzelającego cukru. Ta pyszna i zaskakująca kolekcja smaków dostępna jest w różnych wersjach graficznych, w oryginalnym kształcie jajka. w kształcie jajka.
Pastylka Miętowa, Michałki z Wawelu Klasyczne lub Białe, a może Mieszanka Krakowska na okrągło? Stwórz swój własny zestaw słodkości z ulubionymi słodyczami, zasmakuj w nowościach i rozkoszuj się wyjątkowymi smakami przy wiosennym stole

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.