Komunikaty PR

Wpadnij po nowe, odmienione pieczywo do Żabki!

2024-04-18  |  10:15
Biuro prasowe

Ciepłe i pachnące bułki to jeden z powodów, dla których klienci odwiedzają sklepy Żabka każdego dnia. Aby jeszcze lepiej sprostać ich oczekiwaniom, sieć Żabka przy aktywnym udziale franczyzobiorców dokonała przeglądu asortymentu w kategorii pieczywa. A dzięki nowym recepturom i zasadom wypieku, proponuje jakościowe i w przystępnej cenie produkty w zupełnie nowej odsłonie. Do 7 maja br. klienci mogą zakupić wypiekane na miejscu w sklepie pyszności, korzystając z promocji „2 + 1 gratis”, obowiązującej w godz. 6:00-10:00. Akcji towarzyszy spot promocyjny z udziałem Izabeli Kuny.

Żabka zdecydowała się na ograniczenie asortymentu w kategorii pieczywo do 12 produktów, które cieszą się największą popularnością. Zmiany te wpisują się w jej misję bycia blisko klientów, dostarczania im potrzebnych i dobrej jakości produktów o każdej porze dnia, uwalniając ich czas. W ten sposób sieć chce też zwiększyć efektywność, przeciwdziałać marnowaniu żywności i zminimalizować straty po stronie franczyzobiorców.

Nowe receptury, nowa świeżość, większe bułki

Sieć zmieniła gramatury wszystkich bułek i bagietek – są one zauważalnie większe, dzięki czemu dłużej zachowają świeżość. To szczególnie ważne dla klientów, którzy oczekują, aby kupione dziś pieczywo, było świeże również następnego dnia o poranku. Zwiększona trwałość i wilgotność produktów to także zasługa dodania maślanki i płatków ziemniaczanych. Oferowane przez Żabkę bułki i bagietki wypiekane są z najwyższej jakości mąki, mają prosty skład i nie zawierają stabilizatorów i emulgatorów.

„2 + 1 gratis” na bułki wypiekane

Przy okazji wprowadzonych w asortymencie zmian, Żabka przygotowała specjalną akcję promocyjną dla wszystkich wielbicieli pieczywa o poranku. „Happy hours” na wszystkie bułki wypiekane na miejscu w sklepach sieci obowiązują wyłącznie w godz. 6:00-10:00 w terminie do 7 maja br. lub do wyczerpania zapasów. W akcji biorą udział następujące bułki: pszenna 85 g, kajzerka premium 95 g, z dynią 100 g, śniadaniowa 100 g, fitness 80 g, kajzerka z ziarnami 95 g, z serem 65 g oraz bagietki: paryska 240 g, czosnkowa 165 g, w stylu hiszpańskim 135 g, a także nowość w asortymencie sieci – ciabatta cebulowa 65 g. Regulamin akcji dostępny jest na stronie: https://www.zabka.pl/akcje-promocyjne/.

Franczyzobiorcy zaangażowani w rozwój kategorii

Żabka dokonała zmian w kategorii pieczywo nie tylko z myślą o klientach, ale również o franczyzobiorcach prowadzących sklepy pod szyldem sieci. Dzięki uproszczeniu procesów polepszy się jakość oferowanego pieczywa, a zarazem praca franczyzobiorców stanie się łatwiejsza.

Zmienione zostały zasady wypieku – nie rozmraża się już pieczywa, tylko wkłada do pieca wprost z zamrażarki. Wpływa to na poprawę i stabilizację jego jakości, ale przede wszystkim znacząco wydłuża świeżość produktu po odpieku. Udoskonalony został także sposób przechowywania pieczywa w zamrażarkach – wprowadzono nowe, szczelne rozwiązania przechowywania, dzięki którym ujemne temperatury nie wyciągają wilgoci, a po odpieku pieczywo nie robi się suche. Opracowane zostały też rutyny poranne, które pomagają w sprawnym przygotowaniu sklepu do sprzedaży pieczywa. Ponadto, w ramach warsztatów gastronomicznych franczyzobiorcy szkolą się z zarządzania tą kategorią produktową.

Prace projektowe związane z rozwojem kategorii pieczywa trwały od kwietnia do sierpnia 2023 r. i były konsultowane z Radą Franczyzobiorców Żabki. Od września do końca ub.r. nowe rozwiązania były testowane w 1500 sklepach sieci w rejonie Gdańska. Informacje zwrotne od prowadzących je franczyzobiorców miały istotny wpływ na określenie nowego asortymentu pieczywa oraz udoskonalenie zasad pracy z tą kategorią produktową, które zostały wdrożone w placówkach sieci w całej Polsce.

Więcej informacji o pieczywie w Żabce można znaleźć na stronie: https://www.zabka.pl/wypiekane-pieczywo/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.