Wpadnij po nowe, odmienione pieczywo do Żabki!
Ciepłe i pachnące bułki to jeden z powodów, dla których klienci odwiedzają sklepy Żabka każdego dnia. Aby jeszcze lepiej sprostać ich oczekiwaniom, sieć Żabka przy aktywnym udziale franczyzobiorców dokonała przeglądu asortymentu w kategorii pieczywa. A dzięki nowym recepturom i zasadom wypieku, proponuje jakościowe i w przystępnej cenie produkty w zupełnie nowej odsłonie. Do 7 maja br. klienci mogą zakupić wypiekane na miejscu w sklepie pyszności, korzystając z promocji „2 + 1 gratis”, obowiązującej w godz. 6:00-10:00. Akcji towarzyszy spot promocyjny z udziałem Izabeli Kuny.
Żabka zdecydowała się na ograniczenie asortymentu w kategorii pieczywo do 12 produktów, które cieszą się największą popularnością. Zmiany te wpisują się w jej misję bycia blisko klientów, dostarczania im potrzebnych i dobrej jakości produktów o każdej porze dnia, uwalniając ich czas. W ten sposób sieć chce też zwiększyć efektywność, przeciwdziałać marnowaniu żywności i zminimalizować straty po stronie franczyzobiorców.
Nowe receptury, nowa świeżość, większe bułki
Sieć zmieniła gramatury wszystkich bułek i bagietek – są one zauważalnie większe, dzięki czemu dłużej zachowają świeżość. To szczególnie ważne dla klientów, którzy oczekują, aby kupione dziś pieczywo, było świeże również następnego dnia o poranku. Zwiększona trwałość i wilgotność produktów to także zasługa dodania maślanki i płatków ziemniaczanych. Oferowane przez Żabkę bułki i bagietki wypiekane są z najwyższej jakości mąki, mają prosty skład i nie zawierają stabilizatorów i emulgatorów.
„2 + 1 gratis” na bułki wypiekane
Przy okazji wprowadzonych w asortymencie zmian, Żabka przygotowała specjalną akcję promocyjną dla wszystkich wielbicieli pieczywa o poranku. „Happy hours” na wszystkie bułki wypiekane na miejscu w sklepach sieci obowiązują wyłącznie w godz. 6:00-10:00 w terminie do 7 maja br. lub do wyczerpania zapasów. W akcji biorą udział następujące bułki: pszenna 85 g, kajzerka premium 95 g, z dynią 100 g, śniadaniowa 100 g, fitness 80 g, kajzerka z ziarnami 95 g, z serem 65 g oraz bagietki: paryska 240 g, czosnkowa 165 g, w stylu hiszpańskim 135 g, a także nowość w asortymencie sieci – ciabatta cebulowa 65 g. Regulamin akcji dostępny jest na stronie: https://www.zabka.pl/akcje-promocyjne/.
Franczyzobiorcy zaangażowani w rozwój kategorii
Żabka dokonała zmian w kategorii pieczywo nie tylko z myślą o klientach, ale również o franczyzobiorcach prowadzących sklepy pod szyldem sieci. Dzięki uproszczeniu procesów polepszy się jakość oferowanego pieczywa, a zarazem praca franczyzobiorców stanie się łatwiejsza.
Zmienione zostały zasady wypieku – nie rozmraża się już pieczywa, tylko wkłada do pieca wprost z zamrażarki. Wpływa to na poprawę i stabilizację jego jakości, ale przede wszystkim znacząco wydłuża świeżość produktu po odpieku. Udoskonalony został także sposób przechowywania pieczywa w zamrażarkach – wprowadzono nowe, szczelne rozwiązania przechowywania, dzięki którym ujemne temperatury nie wyciągają wilgoci, a po odpieku pieczywo nie robi się suche. Opracowane zostały też rutyny poranne, które pomagają w sprawnym przygotowaniu sklepu do sprzedaży pieczywa. Ponadto, w ramach warsztatów gastronomicznych franczyzobiorcy szkolą się z zarządzania tą kategorią produktową.
Prace projektowe związane z rozwojem kategorii pieczywa trwały od kwietnia do sierpnia 2023 r. i były konsultowane z Radą Franczyzobiorców Żabki. Od września do końca ub.r. nowe rozwiązania były testowane w 1500 sklepach sieci w rejonie Gdańska. Informacje zwrotne od prowadzących je franczyzobiorców miały istotny wpływ na określenie nowego asortymentu pieczywa oraz udoskonalenie zasad pracy z tą kategorią produktową, które zostały wdrożone w placówkach sieci w całej Polsce.
Więcej informacji o pieczywie w Żabce można znaleźć na stronie: https://www.zabka.pl/wypiekane-pieczywo/

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.