Komunikaty PR

Wrocław z usługą abonamentową Glovo Prime

2023-06-12  |  12:30

Dzięki miesięcznemu abonamentowi Glovo Prime użytkownicy aplikacji we Wrocławiu będą mogli korzystać z nielimitowanych, darmowych dostaw z restauracji, supermarketów oraz sklepów. Aktualnie Glovo współpracuje we Wrocławiu z ponad 800 partnerami, dzięki czemu mieszkańcy miasta mogą skorzystać z bardzo szerokiej oferty.  

Usługa abonamentowa umożliwi użytkownikom aplikacji korzystanie z nielimitowanych, darmowych dostaw w wybranych restauracjach. Wrocławianie chętnie zamawiają jedzenie do domu - wśród najczęściej zamawianych dań w tym mieście królują: Cheeseburger, Kebab i Pizza. W ciągu ostatniego roku Wrocławianie zamówili aż 131 000 pizz! 

– W Glovo cały czas rozbudowujemy dostępne kategorie, dzięki czemu nasi użytkownicy mogą zamawiać m.in. kwiaty, kosmetyki, artykuły wyposażenia wnętrz czy wyroby cukiernicze. Dzięki Glovo Prime będą mogli cieszyć się ze swoich zakupów z dostawą za darmo – mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska. –  Po raz pierwszy uruchomiliśmy Glovo Prime w 2021 r., jednak potem musieliśmy zamrozić projekt na jakiś czas, aby lepiej dopasować go do potrzeb naszych partnerów i użytkowników. Teraz program działa już regularnie i dołączają do niego kolejne miasta, w których nasi użytkownicy mogą cieszyć się z dostaw w abonamencie Glovo Prime - dodaje.  

Koszt Glovo Prime to 14,99 zł miesięcznie a darmowa dostawa dotyczy zamówień o minimalnej wartości koszyka 35 zł, w przypadku restauracji i sklepów oraz 70 zł, w przypadku supermarketów.  Sklepy dostępne w ramach Glovo Prime są oznaczone logotypem w aplikacji.  

W całej Polsce Glovo pobrało już ponad 4 miliony osób. Aplikacja dociera już do ponad 50% populacji Polski oraz 80% mieszkańców polskich miast. Jednocześnie, już co czwarta restauracja w Polsce jest dostępna w Glovo. 

  

O Glovo 

Glovo to pionierska aplikacja delivery, łącząca klientów z restauracjami, aptekami, sklepami spożywczymi i punktami partnerskimi. Usługa “anything” pozwala użytkownikom zamówić w danym mieście wszystko, na co mają ochotę. Założone w 2015 roku w Barcelonie firma Glovo jest pierwszą firmą technologiczną, zorientowaną na wpływ, działającą na 25 rynkach i w ponad 1300 miastach w Europie Południowej, Azji Środkowej i Afryce. Więcej informacji o Glovo można znaleźć na stronie: https://about.glovoapp.com/en/ 

Kontakt do mediów: 

Aneta Szerszeniewska mail:aneta.szerszeniewska@38pr.pl, tel. 509 453 985 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.