Komunikaty PR

Wyjątkowa akcja Coccodrillo z Fundacją Zaczytani.org!

2022-08-26  |  13:00

Znana z wielu akcji CSR marka odzieży dziecięcej, Coccodrillo, nawiązała współpracę z Fundacją Zaczytani.org. W jej ramach przygotowano szereg inicjatyw mających na celu popularyzację czytelnictwa oraz zwiększanie dostępu do literatury.

Zgodnie z głównym przesłaniem Coccodrillo: “Kids are kids” – dzieci są dziećmi, a nam, dorosłym, powinno zależeć na tym, by miały przestrzeń i możliwości do zdrowego rozwoju, beztroski oraz nieograniczonego wyrażania siebie. Dużą rolę odgrywa w tym czytanie, które rozwija kreatywność i wyobraźnię dziecka, dlatego marka nawiązała współpracę z Fundacją Zaczytani.org i przygotowała wiele inicjatyw, które wesprą popularyzację czytelnictwa wśród najmłodszych.

- Wrażliwość i społeczna odpowiedzialność biznesu są wpisane w DNA marki Coccodrillo, dlatego zawsze chętnie wspieramy wszelkie akcje charytatywne i inicjatywy. W tym roku, poza naszą, trwającą już od 4 lat, współpracą z Fundacją Mam Marzenie, włączyliśmy się do pomocy stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce oraz zdecydowaliśmy się na wsparcie Fundacji Zaczytani.org komentuje Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu Coccodrillo. –  Liczymy, że tak samo, jak w przypadku poprzednich akcji charytatywnych, nowa inicjatywa spotka się z dużym odzewem i wsparciem naszych Klientów – dodaje.

Misją Fundacji Zaczytani.org jest promocja czytelnictwa i edukacja społeczna. Swoimi przedsięwzięciami wspiera ona podopiecznych placówek pomocowych, pacjentów szpitali oraz inspiruje mieszkańców miast.

 

Zaczytane eventy

W ramach akcji, w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Warszawie odbędą się eventy, podczas których zostaną wystawione inspirujące rzeźby w formie zaczytanych ławek. Poza walorami estetycznymi zapewnią one przez dwa tygodnie bezpłatny dostęp do audiobooków. Autorami ławek są znani artyści oraz osoby medialne, dzięki czemu każda z rzeźb ma unikalny charakter. Ambasadorami Zaczytanych Ławek są m.in. Andrzej Mleczko, Mateusz Damięcki, Beata Pawlikowska i Małgorzata Ostrowska.

Podczas eventów nie zabraknie również konkursów, zajęć  z bajkoterapii dla dzieci w wieku 4-10 lat, zbiórki książek dla najbardziej potrzebujących i dodatkowych upominków dla małych gości galerii, w tym kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych Coccodrillo. Organizatorzy zapraszają do udziału w wydarzeniu z następujących lokalizacjach:

  • 27 sierpnia, godz. 12:00-16:00 – Posnania
  • 28 sierpnia, godz. 11:00-15:00 – Centrum Serenada w Krakowie
  • 03 września, godz. 11:00-15:00 – Galeria Północna w Warszawie
  • 10 września, godz. 11:00-15:00 – Magnolia Park we Wrocławiu

 

Zbieramy i pomagamy!

W salonach stacjonarnych Coccodrillo w całej Polsce, w dniach 27 sierpnia – 12 września będzie prowadzona zbiórka książek, dzięki którym marka, wspólnie z Fundacją Zaczytani.org otworzy dwie zaczytane biblioteki zlokalizowane w wybranych placówkach pomocowych dla dzieci i młodzieży.

Jakie są zasady akcji? Wystarczy przynieść nową lub używaną, ale w bardzo dobrym stanie książkę, wydaną po roku 2000 i napisaną w języku polskim. Przyjmowane będą wszystkie lektury zarówno dla dzieci, młodzieży, jak i dorosłych, z wyjątkiem m.in. podręczników, encyklopedii, słowników czy poradników. Za przyniesienie książek Klient otrzyma gadżet w postaci naklejki.

„Zaczytane Biblioteki” to charytatywny projekt, który powstał z inicjatywy Fundacji Zaczytani.org. Jego celem jest dostarczanie książek m.in. pacjentom szpitali, hospicjów, podopiecznym domów dziecka i rodzin zastępczych, a także mieszkańcom odwiedzającym świetlice oraz lokalne centra aktywności. Dzięki temu najbardziej potrzebujący mogą przenieść się w magiczny świat literatury.

 

Więcej informacji na temat współpracy z Zaczytani.org będzie można znaleźć m.in. na Facebooku Coccodrillo.


Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.