Wyjątkowa akcja Coccodrillo z Fundacją Zaczytani.org!
Znana z wielu akcji CSR marka odzieży dziecięcej, Coccodrillo, nawiązała współpracę z Fundacją Zaczytani.org. W jej ramach przygotowano szereg inicjatyw mających na celu popularyzację czytelnictwa oraz zwiększanie dostępu do literatury.
Zgodnie z głównym przesłaniem Coccodrillo: “Kids are kids” – dzieci są dziećmi, a nam, dorosłym, powinno zależeć na tym, by miały przestrzeń i możliwości do zdrowego rozwoju, beztroski oraz nieograniczonego wyrażania siebie. Dużą rolę odgrywa w tym czytanie, które rozwija kreatywność i wyobraźnię dziecka, dlatego marka nawiązała współpracę z Fundacją Zaczytani.org i przygotowała wiele inicjatyw, które wesprą popularyzację czytelnictwa wśród najmłodszych.
- Wrażliwość i społeczna odpowiedzialność biznesu są wpisane w DNA marki Coccodrillo, dlatego zawsze chętnie wspieramy wszelkie akcje charytatywne i inicjatywy. W tym roku, poza naszą, trwającą już od 4 lat, współpracą z Fundacją Mam Marzenie, włączyliśmy się do pomocy stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce oraz zdecydowaliśmy się na wsparcie Fundacji Zaczytani.org – komentuje Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu Coccodrillo. – Liczymy, że tak samo, jak w przypadku poprzednich akcji charytatywnych, nowa inicjatywa spotka się z dużym odzewem i wsparciem naszych Klientów – dodaje.
Misją Fundacji Zaczytani.org jest promocja czytelnictwa i edukacja społeczna. Swoimi przedsięwzięciami wspiera ona podopiecznych placówek pomocowych, pacjentów szpitali oraz inspiruje mieszkańców miast.
Zaczytane eventy
W ramach akcji, w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Warszawie odbędą się eventy, podczas których zostaną wystawione inspirujące rzeźby w formie zaczytanych ławek. Poza walorami estetycznymi zapewnią one przez dwa tygodnie bezpłatny dostęp do audiobooków. Autorami ławek są znani artyści oraz osoby medialne, dzięki czemu każda z rzeźb ma unikalny charakter. Ambasadorami Zaczytanych Ławek są m.in. Andrzej Mleczko, Mateusz Damięcki, Beata Pawlikowska i Małgorzata Ostrowska.
Podczas eventów nie zabraknie również konkursów, zajęć z bajkoterapii dla dzieci w wieku 4-10 lat, zbiórki książek dla najbardziej potrzebujących i dodatkowych upominków dla małych gości galerii, w tym kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych Coccodrillo. Organizatorzy zapraszają do udziału w wydarzeniu z następujących lokalizacjach:
- 27 sierpnia, godz. 12:00-16:00 – Posnania
- 28 sierpnia, godz. 11:00-15:00 – Centrum Serenada w Krakowie
- 03 września, godz. 11:00-15:00 – Galeria Północna w Warszawie
- 10 września, godz. 11:00-15:00 – Magnolia Park we Wrocławiu
Zbieramy i pomagamy!
W salonach stacjonarnych Coccodrillo w całej Polsce, w dniach 27 sierpnia – 12 września będzie prowadzona zbiórka książek, dzięki którym marka, wspólnie z Fundacją Zaczytani.org otworzy dwie zaczytane biblioteki zlokalizowane w wybranych placówkach pomocowych dla dzieci i młodzieży.
Jakie są zasady akcji? Wystarczy przynieść nową lub używaną, ale w bardzo dobrym stanie książkę, wydaną po roku 2000 i napisaną w języku polskim. Przyjmowane będą wszystkie lektury zarówno dla dzieci, młodzieży, jak i dorosłych, z wyjątkiem m.in. podręczników, encyklopedii, słowników czy poradników. Za przyniesienie książek Klient otrzyma gadżet w postaci naklejki.
„Zaczytane Biblioteki” to charytatywny projekt, który powstał z inicjatywy Fundacji Zaczytani.org. Jego celem jest dostarczanie książek m.in. pacjentom szpitali, hospicjów, podopiecznym domów dziecka i rodzin zastępczych, a także mieszkańcom odwiedzającym świetlice oraz lokalne centra aktywności. Dzięki temu najbardziej potrzebujący mogą przenieść się w magiczny świat literatury.
Więcej informacji na temat współpracy z Zaczytani.org będzie można znaleźć m.in. na Facebooku Coccodrillo.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.