Wyjątkowy Prezent już w Żabce!
Szukasz pomysłu na niebanalny prezent, który zagwarantuje obdarowanej osobie niezapomniane chwile oraz idealnie dopasuje się do jej preferencji i nastroju? Z pomocą przychodzi Żabka. Sieć rozbudowuje ofertę usług prepaid, wprowadzając do sprzedaży kartę podarunkową Wyjątkowy Prezent w czterech wariantach cenowych. Umożliwia ona dostęp do pełnej oferty największego w Polsce serwisu z „prezentami w formie przeżyć”, bez konieczności posiadania konta bankowego lub karty kredytowej.
Karta podarunkowa umożliwia wybór dowolnego z ponad 8000 prezentów dostępnych w ofercie serwisu Wyjątkowy Prezent. Wśród niebanalnych propozycji znaleźć można m.in. całą gamę sportów ekstremalnych, relaksacyjnych i upiększających zabiegów na ciało czy smaków kuchni z całego świata.
Jak korzystać z karty podarunkowej zakupionej w Żabce?
Klient kupuje wybrany nominał – 50 zł, 100 zł, 150 zł lub 200 zł – karty Wyjątkowy Prezent w sklepie Żabka, a znajdujący się na paragonie numer rezerwacyjny wpisuje podczas finalizacji zakupów na stronie internetowej www.wyjatkowyprezent.pl. W razie wyboru prezentu, który jest droższy niż posiadany nominał karty, klient ma możliwość dopłaty. Numer rezerwacyjny można wykorzystać tylko raz, a niewykorzystane środki nie mogą być użyte ponownie. Zakupione w sklepach Żabka karty są ważne 3 lata.
Pomysły na prezenty w Żabce
Żabka w swojej ofercie posiada bogatą ofertę kart podarunkowych o różnych nominałach, które pozwalają cieszyć się zakupami online bez konieczności posiadania karty płatniczej lub konta bankowego. Są wśród nich m.in. karty podarunkowe Netflix i CDA umożliwiające dostęp do tysięcy seriali i filmów oraz karta podarunkowa Spotifiy Premium pozwalająca na korzystanie z popularnej platformy z utworami muzycznymi, podcastami i audycjami. Dostępem do ulubionych gier można się cieszyć dzięki kodom PlayStation Network, Xbox Live Gold, Google Play, STEAM i Blizzard. W ofercie Żabki są także karty prezentowe do popularnych platform zakupowych: Allegro, Amazon czy Zalando oraz karty podarunkowe Empik i Empik Go.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.