Komunikaty PR

Wyjątkowy Prezent już w Żabce!

2022-12-02  |  13:05
Biuro prasowe

Szukasz pomysłu na niebanalny prezent, który zagwarantuje obdarowanej osobie niezapomniane chwile oraz idealnie dopasuje się do jej preferencji i nastroju? Z pomocą przychodzi Żabka. Sieć rozbudowuje ofertę usług prepaid, wprowadzając do sprzedaży kartę podarunkową Wyjątkowy Prezent w czterech wariantach cenowych. Umożliwia ona dostęp do pełnej oferty największego w Polsce serwisu z „prezentami w formie przeżyć”, bez konieczności posiadania konta bankowego lub karty kredytowej.

Karta podarunkowa umożliwia wybór dowolnego z ponad 8000 prezentów dostępnych w ofercie serwisu Wyjątkowy Prezent. Wśród niebanalnych propozycji znaleźć można m.in. całą gamę sportów ekstremalnych, relaksacyjnych i upiększających zabiegów na ciało czy smaków kuchni z całego świata.

Jak korzystać z karty podarunkowej zakupionej w Żabce?

Klient kupuje wybrany nominał – 50 zł, 100 zł, 150 zł lub 200 zł – karty Wyjątkowy Prezent w sklepie Żabka, a znajdujący się na paragonie numer rezerwacyjny wpisuje podczas finalizacji zakupów na stronie internetowej www.wyjatkowyprezent.pl. W razie wyboru prezentu, który jest droższy niż posiadany nominał karty, klient ma możliwość dopłaty. Numer rezerwacyjny można wykorzystać tylko raz, a niewykorzystane środki nie mogą być użyte ponownie. Zakupione w sklepach Żabka karty są ważne 3 lata.

Pomysły na prezenty w Żabce

Żabka w swojej ofercie posiada bogatą ofertę kart podarunkowych o różnych nominałach, które pozwalają cieszyć się zakupami online bez konieczności posiadania karty płatniczej lub konta bankowego. Są wśród nich m.in. karty podarunkowe Netflix i CDA umożliwiające dostęp do tysięcy seriali i filmów oraz karta podarunkowa Spotifiy Premium pozwalająca na korzystanie z popularnej platformy z utworami muzycznymi, podcastami i audycjami. Dostępem do ulubionych gier można się cieszyć dzięki kodom PlayStation Network, Xbox Live Gold, Google Play, STEAM i Blizzard. W ofercie Żabki są także karty prezentowe do popularnych platform zakupowych: Allegro, Amazon czy Zalando oraz karty podarunkowe Empik i Empik Go.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.