Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
• Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku produkcji
• Nowa Toyota C-HR od 119 900 zł
• Toyota Corolla Sedan z rabatem do 17 000 zł
• Yaris od 79 900 zł
• Zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System za 1 zł
• Krótki czas oczekiwania na zamówione auto
U dealerów Toyoty w całym kraju trwa wyprzedaż samochodów z 2024 roku produkcji. To doskonała okazja, by zmienić auto na nowe jeszcze przed końcem roku i skorzystać z wysokich rabatów na najpopularniejsze modele w Polsce. Auta w obniżonych cenach są dostępne od ręki, przygotowano także bardzo atrakcyjne i elastyczne formy finansowania zakupu auta oraz promocyjne ceny na akcesoria dodatkowe, w tym na zabezpieczenia antykradzieżowa.
Toyota C-HR od 119 900 zł
Nowa Toyota C-HR jest jednym z najchętniej wybieranych crossoverów w Polsce. Klienci cenią ten model za atrakcyjną stylistykę, najnowsze technologie oraz bogate wyposażenie. Wyprzedażą rocznika 2024 objęto zarówno auta z klasyczną hybrydą, jak i z wydajnym i mocnym napędem plug-in hybrid.
W przypadku Toyoty C-HR najwięcej można zyskać decydując się na wersję Comfort z napędem 1.8 Hybrid o mocy 140 KM. Samochód wyceniono na 119 900 zł, czyli na poziomie zbliżonym do poprzedniej generacji auta i aż o 20 000 zł mniej od ceny katalogowej tej odmiany. Toyota C-HR Comfort w standardzie ma m.in. 12,3-calowe cyfrowe zegary, system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym ekranem dotykowym, dwustrefową klimatyzacją, 17-calowe felgi, światła główne i przeciwmgielne w technologii LED oraz najnowsze systemy bezpieczeństwa Toyota T-MATE.
Yaris teraz od 79 900 zł
Klienci poszukujący auta z segmentu B najczęściej decydują się na Yarisa. W ramach wyprzedaży u dealerów dostępne są zarówno auta z benzynowym silnikiem 1.5 o mocy 125 KM, jak i oba napędy hybrydowe. Cennik Yarisa zaczyna się od 79 900 zł za auto w wersji Active z manualną skrzynią biegów.
Ceny niezawodnego i ultraoszczędnego hybrydowego Yarisa rozpoczynają się od 90 400 zł. Auto z układem o mocy 116 KM w wersji Comfort kosztuje teraz 12 500 zł mniej od ceny katalogowej, a standardem w tej odmianie są m.in. 15-calowe felgi aluminiowe, automatyczna klimatyzacja, 9-calowy ekran systemu multimedialnego, bezprzewodowa łączność z Apple CarPlay i Android Auto oraz systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy Toyota T-MATE.
Corolla Sedan od 89 900 zł
Aż 17 000 zł można zyskać decydując się na Corollę z nadwoziem sedan. Najpopularniejszy samochód w Polsce jako limuzyna oferuje przestronne wnętrze i pojemny bagażnik, elegancką, klasyczną linię, komfort podróżowania oraz najnowocześniejsze technologie. Największym rabatem objęto wersje ze sprawdzonym i niezawodnym silnikiem benzynowym 1.5 o mocy 125 KM, który dostępny jest ze skrzynią manualną lub z automatyczną Multidrive S.
Corolla Sedan kosztuje teraz od 89 900 zł w wersji Active z manualną skrzynią biegów. Bogato wyposażona wersja Comfort została wyceniona na 94 900 zł, a auto w standardzie ma m.in. 16-calowe felgi aluminiowe, 12,3-calowe cyfrowe zegary, a także najnowszy system multimedialny Toyota Smart Connect z 10,5-calowym ekranem dotykowym.
Zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System za 1 zł
W salonach można skorzystać nie tylko z rabatów na zakup auta, ale także ze specjalnych cen na akcesoria dodatkowe. W ramach wyprzedaży nowy samochód można doposażyć w zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System w technologii Bluetooth Low Energy za 1 zł. Promocja dotyczy modeli Yaris Hybrid, Yaris Cross, Toyota C-HR, Corolla Sedan, Corolla Cross 2.0 Hybrid, a także elektrycznej Toyoty bZ4X.
Źródło informacji: Toyota Polska
Kierowczynie jeżdżące z aplikacją Bolt spotkały się w Warszawie
Obniżone ceny w salonach Lexusa na koniec 2024 roku. Hybrydy w ofercie specjalnej
Ruszyła akcja "Poznaj zespół Bolt"- edukacja w taksówkach z rozwiązań bezpieczeń
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.