Komunikaty PR

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

2024-11-19  |  23:30
Biuro prasowe
Toyota Polska - Toyota C-HR

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku produkcji

•           Nowa Toyota C-HR od 119 900 zł

•           Toyota Corolla Sedan z rabatem do 17 000 zł

•           Yaris od 79 900 zł

•           Zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System za 1 zł

•           Krótki czas oczekiwania na zamówione auto

U dealerów Toyoty w całym kraju trwa wyprzedaż samochodów z 2024 roku produkcji. To doskonała okazja, by zmienić auto na nowe jeszcze przed końcem roku i skorzystać z wysokich rabatów na najpopularniejsze modele w Polsce. Auta w obniżonych cenach są dostępne od ręki, przygotowano także bardzo atrakcyjne i elastyczne formy finansowania zakupu auta oraz promocyjne ceny na akcesoria dodatkowe, w tym na zabezpieczenia antykradzieżowa.

Toyota C-HR od 119 900 zł

Nowa Toyota C-HR jest jednym z najchętniej wybieranych crossoverów w Polsce. Klienci cenią ten model za atrakcyjną stylistykę, najnowsze technologie oraz bogate wyposażenie. Wyprzedażą rocznika 2024 objęto zarówno auta z klasyczną hybrydą, jak i z wydajnym i mocnym napędem plug-in hybrid.

Toyota Polska - Toyota C-HR

W przypadku Toyoty C-HR najwięcej można zyskać decydując się na wersję Comfort z napędem 1.8 Hybrid o mocy 140 KM. Samochód wyceniono na 119 900 zł, czyli na poziomie zbliżonym do poprzedniej generacji auta i aż o 20 000 zł mniej od ceny katalogowej tej odmiany. Toyota C-HR Comfort w standardzie ma m.in. 12,3-calowe cyfrowe zegary, system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym ekranem dotykowym, dwustrefową klimatyzacją, 17-calowe felgi, światła główne i przeciwmgielne w technologii LED oraz najnowsze systemy bezpieczeństwa Toyota T-MATE.

Yaris teraz od 79 900 zł

Klienci poszukujący auta z segmentu B najczęściej decydują się na Yarisa. W ramach wyprzedaży u dealerów dostępne są zarówno auta z benzynowym silnikiem 1.5 o mocy 125 KM, jak i oba napędy hybrydowe. Cennik Yarisa zaczyna się od 79 900 zł za auto w wersji Active z manualną skrzynią biegów.

Toyota Polska - Toyota Yaris

Ceny niezawodnego i ultraoszczędnego hybrydowego Yarisa rozpoczynają się od 90 400 zł. Auto z układem o mocy 116 KM w wersji Comfort kosztuje teraz 12 500 zł mniej od ceny katalogowej, a standardem w tej odmianie są m.in. 15-calowe felgi aluminiowe, automatyczna klimatyzacja, 9-calowy ekran systemu multimedialnego, bezprzewodowa łączność z Apple CarPlay i Android Auto oraz systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy Toyota T-MATE.

Corolla Sedan od 89 900 zł

Aż 17 000 zł można zyskać decydując się na Corollę z nadwoziem sedan. Najpopularniejszy samochód w Polsce jako limuzyna oferuje przestronne wnętrze i pojemny bagażnik, elegancką, klasyczną linię, komfort podróżowania oraz najnowocześniejsze technologie. Największym rabatem objęto wersje ze sprawdzonym i niezawodnym silnikiem benzynowym 1.5 o mocy 125 KM, który dostępny jest ze skrzynią manualną lub z automatyczną Multidrive S.

Toyota Polska - Toyota Corolla Sedan

Corolla Sedan kosztuje teraz od 89 900 zł w wersji Active z manualną skrzynią biegów. Bogato wyposażona wersja Comfort została wyceniona na 94 900 zł, a auto w standardzie ma m.in. 16-calowe felgi aluminiowe, 12,3-calowe cyfrowe zegary, a także najnowszy system multimedialny Toyota Smart Connect z 10,5-calowym ekranem dotykowym.

Zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System za 1 zł

W salonach można skorzystać nie tylko z rabatów na zakup auta, ale także ze specjalnych cen na akcesoria dodatkowe. W ramach wyprzedaży nowy samochód można doposażyć w zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System w technologii Bluetooth Low Energy za 1 zł. Promocja dotyczy modeli Yaris Hybrid, Yaris Cross, Toyota C-HR, Corolla Sedan, Corolla Cross 2.0 Hybrid, a także elektrycznej Toyoty bZ4X.

Źródło informacji: Toyota Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Kierowczynie jeżdżące z aplikacją Bolt spotkały się w Warszawie Biuro prasowe
2024-11-21 | 11:45

Kierowczynie jeżdżące z aplikacją Bolt spotkały się w Warszawie

Bolt zorganizował w Warszawie pierwsze spotkanie dla kierowczyń korzystających z platformy Bolt. Spotkanie pod nazwą Forum Bezpieczeństwa miało na celu wymianę doświadczeń i dialog, a
Motoryzacja Obniżone ceny w salonach Lexusa na koniec 2024 roku. Hybrydy w ofercie specjalnej
2024-11-18 | 13:30

Obniżone ceny w salonach Lexusa na koniec 2024 roku. Hybrydy w ofercie specjalnej

•           Samochody Lexusa z 2024 roku produkcji w atrakcyjnej ofercie
Motoryzacja Ruszyła akcja Poznaj zespół Bolt - edukacja w taksówkach z rozwiązań bezpieczeń
2024-11-13 | 14:45

Ruszyła akcja "Poznaj zespół Bolt"- edukacja w taksówkach z rozwiązań bezpieczeń

Od 13 do 15 listopada w aplikacji Bolt w Warszawie można zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Pasażerowie, którzy zdecydują się na ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.