Komunikaty PR

„Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej” – nowa kampania Żabki Nano

2023-06-02  |  10:10
Biuro prasowe

Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”. Jej celem jest podkreślenie benefitów, które daje klientom Żabka Nano, tj. dostępne 24/7, szybkie i wygodne zakupy bez kas i gotówki. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie trwania której, czyli od 1 do 30 czerwca br., kupując dowolną przekąskę marki HAPS, klient dostaje rabat 30% na pierwsze i każde kolejne zakupy.

Kampania „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej” ma na celu budowanie świadomości marki Żabka Nano. Chcemy zachęcić nowych klientów do korzystania z możliwości wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych. Zwracamy uwagę na przewagi naszego formatu – dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, szybkość procesu zakupowego i innowacyjność. Podkreślamy także elastyczność formatu Żabka Nano, prezentujemy szeroki i różnorodny asortyment dostępny w naszych sklepach, który jest dopasowany zarówno do grupy klientów, jak i do lokalizacji – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.

Kampania „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”

Kampania jest realizowana w miastach, w których zlokalizowane są Żabki Nano, tj. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie oraz Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Komunikacja ma charakter lokalny, oparty o geotargetowany digital oraz OOH. W kampanii wykorzystano m.in. citilighty i billboardy. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra, na których znaleźć można Żabki Nano, oraz oklejone autobusy. Warszawiacy i wrocławianie mogą zetknąć się z reklamami także na rowerach miejskich.

Stworzone w ramach kampanii kreacje w humorystyczny sposób, wykorzystując zabawę słowem, podkreślają różnorodną ofertę produktową sklepów Żabka Nano, spersonalizowaną pod typ lokalizacji. Przykładowo, w reklamach placówek zlokalizowanych na osiedlach mieszkalnych wyeksponowane zostały takie produkty jak: jajka, cukier, szczoteczka do zębów, tabletki do zmywarki; dla sklepów w lokalizacjach trafficowych – kanapki, przekąski, kawa; w biurowcach – sałatki, dania gotowe czy szybkie przekąski. Promowany jest także asortyment specyficzny dla poszczególnych Żabek Nano, np. pieczywo wypiekane w piecu, które można kupić w placówce przy Al. KEN 36A w Warszawie.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja FMCgo. Zakupem mediów OOH zajęła się agencja Dentsu.

Promocja „-30% na wszystko”

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie której każdy, kto kupi jeden raz dowolną przekąskę marki HAPS, uzyska rabat 30% na pierwsze i wszystkie kolejne zakupy do końca czerwca br., bez limitu. Z promocji mogą skorzystać zarówno klienci wchodzący na kartę płatniczą, jak i aplikację Żappka. Zasady działania promocji opisano na stronie: https://zabka-nano.pl/

Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie

Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie Żabka Nano to największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, która liczy już 60 tego typu placówek. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. w miejscach, w których – ze względu na ograniczoną powierzchnię lub wymogi prawne – nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, np. w biurowcach, klubach fitness czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.