Z dbałością o to, co naprawdę ważne - kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w uniwersalne od lat wartości.
Z dbałością o to, co naprawdę ważne
Obostrzenia związane z pandemią wymusiły na nas odejście od codziennej rutyny, zmianę przyzwyczajeń i ograniczenie ulubionych aktywności. Izolacja wpłynęła na relacje społeczne i pomimo możliwości połączenia online, ograniczyła częstotliwość spotkań z innymi. Więzi z bliskimi przechodzą próbę czasu. Wyzwaniem stały się również kontakty z sąsiadami, czy osobami mijanymi na ulicy. Wielu z nas w obawie o zdrowie i bezpieczeństwo straciło zaufanie do drugiego człowieka, zapominając o życzliwości, która jest podstawą naszego wspólnego życia.
W tym trudnym czasie budzi się jednak silny trend zaangażowania w sprawy, które niosą pomoc potrzebującym. Te działania niewątpliwie pokazują, że nawet w obliczu kryzysu potrafimy solidarnie walczyć w słusznym celu. Czy pomimo tego, nie zapominamy jednak o tym, co jest naprawdę ważne dla nas samych? Marka Ambition w swojej kampanii społecznej zwraca uwagę na małe, choć niezwykle znaczące w codziennym życiu rzeczy, spoglądając z nowej perspektywy na obowiązujące zakazy i obostrzenia.
Ukryty przekaz – nowa perspektywa
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Ograniczenia nałożone przez rząd nie usprawiedliwiają nas bowiem do całkowitej rezygnacji z życia społecznego. Mogą nas jednak motywować do zwrócenia uwagi na rzeczy, które wcześniej były pomijane ze względu na dynamiczny harmonogram dnia, czy zwyczajny brak czasu.
Ograniczenie spotkań z innymi jest szansą na zacieśnienie więzi rodzinnych.
Unikanie fizycznego kontaktu to okazja do wymiany uprzejmości w sposób inny niż podanie dłoni – szacunek i zainteresowanie drugą osobą można okazać np. dzięki pomocy w codziennych zadaniach (zakupy spożywcze, wykupienie recepty, pomoc przy dokonaniu płatności online).
Nakaz noszenia maseczek, to z kolei możliwość pokazania swojej prawdziwej natury – zakrywając twarz, przestaje liczyć się wygląd, a pod ocenę wystawiamy nasz charakter i osobowość.
Opuszczając dom, miejsce bezpiecznej izolacji, warto także pozytywnie nastawić się do innych – strach nie może generować uprzedzeń do drugiego człowieka. W końcu każdy z nas znalazł się w tej samej sytuacji. Dbajmy o to, co jest naprawdę ważne!
Motywacją do stworzenia kampanii była obserwacja zmieniających się trendów i zachowań społecznych pod wpływem pandemii. Zauważyliśmy wzrost niepokojów, większy strach przed innymi i nieustające obawy o przyszłość. Od początku istnienia marki, hasłem Ambition jest „Z dbałością o…”. Wiąże się to nie tylko z aspektem produktowym, ale także troską o komfort, przyjemność i bezpieczeństwo użytkowników oraz ich bliskich. W kampanii idziemy o krok dalej. Chcemy pokazać pozytywną stronę rzeczywistości, w której się znaleźliśmy. Naszym celem nie jest namawianie do łamania obowiązujących nakazów. Wręcz przeciwnie - podkreślamy ich znaczenie, jednak zachęcamy do odkrycia ich drugiej, pozytywnej perspektywy. Czasy niewątpliwie są trudne, jednak dzięki kilku małym krokom możemy wspólnie przetrwać ten ciężki okres, zmniejszyć narastające w nas napięcie i zadbać o bliskich – komentuje Krzysztof Niebrzydowski, dyrektor marketingu Dajar.
Kampania społeczna prowadzona jest na profilach social media marki. Za pomysł i realizację odpowiada agencja kreatywna albo albo.
https://www.facebook.com/ambitionpolska/
Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
Dziecięcy oddział rehabilitacji w Jaworzu w nowych kolorach
Whirlpool - 25 lat współpracy dla lokalnych społeczności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze
Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.
Infrastruktura
Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.
Konsument
Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi
Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.