Z dbałością o to, co naprawdę ważne - kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w uniwersalne od lat wartości.
Z dbałością o to, co naprawdę ważne
Obostrzenia związane z pandemią wymusiły na nas odejście od codziennej rutyny, zmianę przyzwyczajeń i ograniczenie ulubionych aktywności. Izolacja wpłynęła na relacje społeczne i pomimo możliwości połączenia online, ograniczyła częstotliwość spotkań z innymi. Więzi z bliskimi przechodzą próbę czasu. Wyzwaniem stały się również kontakty z sąsiadami, czy osobami mijanymi na ulicy. Wielu z nas w obawie o zdrowie i bezpieczeństwo straciło zaufanie do drugiego człowieka, zapominając o życzliwości, która jest podstawą naszego wspólnego życia.
W tym trudnym czasie budzi się jednak silny trend zaangażowania w sprawy, które niosą pomoc potrzebującym. Te działania niewątpliwie pokazują, że nawet w obliczu kryzysu potrafimy solidarnie walczyć w słusznym celu. Czy pomimo tego, nie zapominamy jednak o tym, co jest naprawdę ważne dla nas samych? Marka Ambition w swojej kampanii społecznej zwraca uwagę na małe, choć niezwykle znaczące w codziennym życiu rzeczy, spoglądając z nowej perspektywy na obowiązujące zakazy i obostrzenia.
Ukryty przekaz – nowa perspektywa
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Ograniczenia nałożone przez rząd nie usprawiedliwiają nas bowiem do całkowitej rezygnacji z życia społecznego. Mogą nas jednak motywować do zwrócenia uwagi na rzeczy, które wcześniej były pomijane ze względu na dynamiczny harmonogram dnia, czy zwyczajny brak czasu.
Ograniczenie spotkań z innymi jest szansą na zacieśnienie więzi rodzinnych.
Unikanie fizycznego kontaktu to okazja do wymiany uprzejmości w sposób inny niż podanie dłoni – szacunek i zainteresowanie drugą osobą można okazać np. dzięki pomocy w codziennych zadaniach (zakupy spożywcze, wykupienie recepty, pomoc przy dokonaniu płatności online).
Nakaz noszenia maseczek, to z kolei możliwość pokazania swojej prawdziwej natury – zakrywając twarz, przestaje liczyć się wygląd, a pod ocenę wystawiamy nasz charakter i osobowość.
Opuszczając dom, miejsce bezpiecznej izolacji, warto także pozytywnie nastawić się do innych – strach nie może generować uprzedzeń do drugiego człowieka. W końcu każdy z nas znalazł się w tej samej sytuacji. Dbajmy o to, co jest naprawdę ważne!
Motywacją do stworzenia kampanii była obserwacja zmieniających się trendów i zachowań społecznych pod wpływem pandemii. Zauważyliśmy wzrost niepokojów, większy strach przed innymi i nieustające obawy o przyszłość. Od początku istnienia marki, hasłem Ambition jest „Z dbałością o…”. Wiąże się to nie tylko z aspektem produktowym, ale także troską o komfort, przyjemność i bezpieczeństwo użytkowników oraz ich bliskich. W kampanii idziemy o krok dalej. Chcemy pokazać pozytywną stronę rzeczywistości, w której się znaleźliśmy. Naszym celem nie jest namawianie do łamania obowiązujących nakazów. Wręcz przeciwnie - podkreślamy ich znaczenie, jednak zachęcamy do odkrycia ich drugiej, pozytywnej perspektywy. Czasy niewątpliwie są trudne, jednak dzięki kilku małym krokom możemy wspólnie przetrwać ten ciężki okres, zmniejszyć narastające w nas napięcie i zadbać o bliskich – komentuje Krzysztof Niebrzydowski, dyrektor marketingu Dajar.
Kampania społeczna prowadzona jest na profilach social media marki. Za pomysł i realizację odpowiada agencja kreatywna albo albo.
https://www.facebook.com/ambitionpolska/

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.