Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!
31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty mobilnej w ogólnopolskiej telewizji. W ofercie subskrypcji od Red Bulla dostaniemy m.in. pół roku nielimitowanego internetu, nielimitowane rozmowy i sms-y oraz szansę na wiele konkursowych nagród. Ponadto, przy zakupie startera w Żabce, odebrać można za darmo dowolną przekąskę Haps!
Z końcem lipca wystartuje kampania Żabki i Red Bull MOBILE, promująca w ogólnopolskich mediach wspólną ofertę. W reklamach telewizyjnych zobaczymy ambasadorów marki Red Bull, znanych z ekstremalnych wyczynów. Wystąpią w nich Łukasz Czepiela - pilot, który wylądował na lądowisku dla helikopterów na wieżowcu Burdż Al Arab w Dubaju oraz Dawid Godziek – dwukrotny złoty medalista w ekstremalnych rowerowych akrobacjach na BMX.
Humorystyczny spot reklamowy, charakterystyczny dla Żabki i Red Bulla, wyreżyserował Kuba Michalczuk. Za scenariusze projektu odpowiedzialna jest agencja kreatywna GONG, z kolei produkcją klipu zajęła się firma Watchout Studio. Natomiast za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Value Media.
Startery Red Bull MOBILE teraz w Żabce
Red Bull MOBILE to oferta przygotowana wspólnymi siłami marki Red Bull oraz sieci komórkowej T-Mobile. Osoby, które zdecydują się na zakup startera (umożliwiającego zakup subskrypcyjny) lub przeniesienie numeru do Red Bull MOBILE, otrzymają pół roku nielimitowanego internetu (potem 60 GB na 30 dni) oraz nielimitowane rozmowy, sms-y i mms-y do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne w kraju i w roamingu w Unii Europejskiej.
Co więcej za pierwszy miesiąc subskrypcji miłośnicy rozmów i surfowania w internecie zapłacą jedynie 1 zł (potem 40 zł za 30 dni), a w mobilnej aplikacji Red Bull MOBILE czeka na nich szereg różnych atrakcji, jak choćby udział w cotygodniowych redbullowych konkursach (tzw. dropach).
Nową subskrypcję Red Bull MOBILE można zamówić m.in. przez internet, ale od teraz również w sklepach sieci Żabka. Osoby, które zdecydują się na zakup startera stacjonarnie w sklepach największej w Polsce sieci typu modern convenience, będą mogły za darmo odebrać dowolną przekąskę Haps!

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.