Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w barwach Żabki Jush. W ten sposób firma promuje zawrotną szybkość z jaką dowozi zamówienia swoich klientów.
Żabka Jush to usługa, która pozwala klientom na realizację wszystkich potrzeb zakupowych. W ramach jednej aplikacji możliwe jest zamówienie zarówno ekspresowych zakupów z dostawą do domu nawet w 15 minut jak i tych większych, zaplanowanych z wyprzedzeniem z myślą o potrzebach całej rodziny. Usługa słynie też z testowania odważnych rozwiązań i niestandardowych sposobów dostawy. W minionych miesiącach zaskoczyła już swoich klientów próbnym wykorzystaniem drona, który dowiózł zamówienie na jedną z warszawskich plaż. Sprawdzała też możliwości dostawy za pomocą autonomicznego robota. W ramach najnowszych działań zakupy były dowożone samochodem rajdowym, co miało podkreślić szybkość, z jaką realizowane są zamówienia klientów. Pojazd jeżdżący w barwach Żabki Jush, pojawił się w czerwcu na ulicach Warszawy. To efekt współpracy z firmą Top Racing, organizatorem m.in. WRC Rally Show Warsaw.
Innowacje na stałe są wpisane w nasze DNA i sposób myślenia. Odważnie sprawdzamy nowe możliwości i na nich budujemy naszą konkurencyjną przewagę – powiedział Maciej Nowakowski, CEO Lite e-Commerce – Chcemy mieć pewność, że rozwiązania, które wybieramy są najlepszą opcją i gwarantują najlepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom. Jakość i szybkość dostaw od zawsze były naszym priorytetem i wyróżnikiem. Już dziś zapewniamy dostawę nawet w 15 minut. Mamy ambicję, aby w przyszłości zaoferować jeszcze lepsze efekty i niejeden raz pozytywnie zaskoczyć naszych klientów.
W barwach Żabki Jush rajdowe auto z obiecującym kierowcą rajdowym za kierownicą jeździło 1 dzień. Mały, zwinny samochód z napędem na 4 koła i mocą 360 koni mechanicznych – Toyotę GR Yaris - stworzoną do wyczynowej jazdy sprawdzano m.in. pod kątem wpływu na skrócenie czasu dowozu w warunkach miejskich. Tego dnia rajdowe auto m.in. dowiozło zakupy wybranemu klientowi, a wszędzie, gdzie się pojawiło, przyciągało uwagę przechodniów oraz wzbudzało zainteresowanie.
Akcja wpisała się w szerszą koncepcję Żabki Jush opartą na promocji usługi wśród osób szukających nowych rozwiązań ułatwiających codzienne życie. Materiał wideo, podsumowujący test można zobaczyć tutaj: https://tiny.pl/dpsmd
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Ochrona środowiska
Za rok USA oficjalnie wycofają się z porozumienia paryskiego. To nie musi oznaczać rezygnacji z zielonych inwestycji
Jedną z pierwszych decyzji drugiej kadencji Donalda Trumpa było wycofanie się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Oficjalnie nastąpi to 27 stycznia 2026 roku. Eksperci oceniają, że decyzja ta może pozostać w sferze negatywnej narracji politycznej, ponieważ względy ekonomiczne będą jednak wskazywać na wprowadzanie zielonych rozwiązań, a Trump i jego otoczenie to przede wszystkim biznesmeni. Negatywne stanowisko USA wobec walki z kryzysem klimatycznym może się jednak przełożyć na globalną debatę publiczną.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.