Komunikaty PR

Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów

2024-07-02  |  10:15
Biuro prasowe

Minął już rok od kiedy Żabka, w ramach rozszerzania portfolio swoich usług, nawiązała współpracę z woshwosh - pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia. Od tego czasu obie firmy działają wspólnie na rzecz zrównoważonego rozwoju, promując wśród klientów nawyk przedłużania życia obuwia. Mogą oni przynieść swoje buty do Żabki, zlecając wcześniej przez internet ich profesjonalną naprawę i czyszczenie. Współpraca obu firm zaowocowała zaoszczędzeniem ponad 33 tys. litrów wody i redukcją emisji CO2.

Już od roku wspólnie z woshwosh pomagamy klientom oszczędzać ich czas oraz pieniądze. Realizując naszą strategię odpowiedzialności, wspólnie z klientami dbamy także o środowisko, pamiętając o tym, że jedna para butów rozkłada się średnio aż 50 lat. Dlatego zachęcamy klientów do odświeżenia butów na lato wspólnie z woshwosh i Żabką – mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.

Żabka świadomie podejmuje współpracę z takimi partnerami biznesowymi, z którymi łączą ją wyznawane wartości. Roczne działania Żabki i woshwosh przyniosły wymierne efekty. Od początku współpracy tych dwóch firm udało się zaoszczędzić 33 306 litrów wody i zredukować emisję dwutlenku węgla o 54 806 kg[1]. Wyczyszczenie jednej pary butów za pośrednictwem Żabki i woshwosh zamiast jej wyrzucania to oszczędność aż 13kg CO2[2]  – ilości, którą 2 drzewa pochłaniają przez rok.

 – Od początku istnienia woshwosh stawiamy na zero waste i promujemy zrównoważoną modę. Ekologia od zawsze wpisana jest w nasz model biznesowy. Wpływamy na świadomość konsumpcyjną naszych klientów, pokazując im, że warto dbać o swoje obuwie, zamiast niepotrzebnie wciąż kupować nowe. Nasze wartości są zbieżne z wartościami Żabki, dlatego zdecydowaliśmy się wspólnie działać na rzecz środowiska – podkreśla z kolei Martyna Zastawna, założycielka woshwosh.

Usługi skrojone według potrzeb

Oferta Żabki i woshwosh obejmuje szeroki zakres usług: od standardowego czyszczenia, po naprawy i impregnację. Ceny są przystępne, a klienci mogą wybierać spośród różnych opcji, aby dopasować usługę do swoich potrzeb. Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni dla usługi czyszczenia obuwia oraz do 14 dni dla pakietów i napraw szewskich. Buty należy przynieść do sklepu Żabka wybranego podczas zamawiania usługi i w tym samym miejscu je odebrać.

Aby jeszcze bardziej zachęcić Polaków do wydłużania życia swojego obuwia, pół roku od wprowadzonej usługi Żabka wspólnie z woshwosh przeanalizowały najczęstsze zapytania klientów. Na ich podstawie zróżnicowano ofertę na czyszczenie konkretnych typów obuwia, czyli butów: sportowych, zimowych, letnich i eleganckich. Dzięki temu usługa stała się jeszcze bardziej przyjazna dla klienta i dostosowana do jego potrzeb.

Usługi czyszczenia lub naprawy butów można zamawiać w Żabce, poprzez stronę internetową https://woshwosh.zabka.pl/checkout/ lub wchodząc na stronie głównej Żabki w zakładkę „Wygodne usługi”, czyli https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi.


[1] źródło danych – woshwosh

[2] źródło danych – woshwosh

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.