Komunikaty PR

Żabka rusza z nową kampanią informacyjno-wizerunkową „Masz to jak… w Żabce!”

2023-10-17  |  11:20
Biuro prasowe

W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe.

Elastyczne podejście i działanie zgodnie z ideą franczyzocentryczności od 25 lat towarzyszą sieci Żabka w rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Pomimo zmieniającej się sytuacji rynkowej i pojawiających się wyzwań, swoje lokalne biznesy pod jej szyldem prowadzi z sukcesem w całej Polsce już ponad 8600 przedsiębiorców. Kampania „Masz to jak... w Żabce!” zwraca uwagę na wieloletnie doświadczenie sieci i wsparcie oferowane franczyzobiorcom już od samego początku współpracy. Prezentuje franczyzę z Żabką jako sprawdzoną i bezpieczną alternatywę dla pracy na etacie lub niezależnej działalności poza siecią franczyzową.

Mottu „Masz to jak... w Żabce!”, które parafrazuje - oznaczającą trwałość i stabilność - frazę „masz to jak w banku”, będą towarzyszyć hasła nawiązujące do działalności sieci i wsparcia franczyzobiorców. Wśród nich pojawią się m.in.: „Własny biznes z doświadczonym partnerem”, „Sprawdzona lokalizacja na sklep?”, „Szkolenia i wsparcie biznesu?” czy „Znana marka i klienci od pierwszego dnia”.

Kampania Żabki w nowej odsłonie obejmie nośniki zewnętrzne (np. outdoor), komunikację w Internecie, w tym działania reklamowe oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YT). W ramach projektu zaplanowane zostały dodatkowe działania, w tym m.in. seria wywiadów z franczyzobiorcami, które opublikowane zostaną w formie artykułów, podcastów oraz materiałów video m.in. na YouTube oraz w aplikacjach do słuchania podcastów.

Za przygotowanie idei kreatywnej i aktywności w social mediach odpowiadała agencja Garden of Words. Nad koncepcją i spójnością artystyczną czuwała Zuzanna Dąbrowska, Art Director. Za zakup mediów i plan realizacji strategii odpowiadał dom mediowy Spark Foundry Polska we współpracy z komórką specjalistyczną Performics. Produkcję spotu, podcastów i sesji foto zrealizował dom produkcyjny 8image. Materiały w nowej odsłonie będą dostępne w kanałach online, na terenie placówek Żabka, jak również na nośnikach zewnętrznych, takich jak bilbordy czy citylight.

Kampania rozpoczęła się 2 października br.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność

Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.

Polityka

Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.