Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas których z oferty formatu skorzystało prawie 36 tysięcy klientów. Tego lata w Polskę, podobnie jak rok temu, ruszy 6 mobilnych sklepów. Swoją ofertę zaprezentują podczas koncertów Męskiego Grania oraz na festiwalach, np. Polish Hip-Hop Festival w Płocku. Po raz pierwszy mobilna Żabka zawita także na Campus Polska Przyszłości w Olsztynie.
– Największym atutem mobilnej Żabki jest elastyczność tego formatu. Sklep jest montowany na czas eventu i demontowany po jego zakończeniu, dzięki czemu łatwo i sprawnie możemy przemieszczać się z nim po całej Polsce. Natomiast dzięki zastosowaniu zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów wyposażenia, asortyment w mobilnych Żabkach podczas kolejnych eventów jest dobierany indywidualnie, na podstawie profilu wydarzenia oraz profilu klienta. Uczestnikom koncertów jesteśmy w stanie zapewnić bogaty wybór ciepłych przekąsek z oferty PROSTO z PIECA, uczestnikom festiwali – asortyment dań gotowych naszych marek własnych oraz akcesoria przydatne na polu namiotowym, a w gorące dni – ofertę lodów i napojów. Niezależnie od lokalizacji, priorytetem jest dla nas szybkość obsługi i jakość oferowanych produktów – mówi Aldona Kupracz, Head of Range Floor and Space Management w Żabka Polska.
Poszerzona oferta gastronomiczna
Sieć Żabka dzięki mobilnym sklepom zapewnia uczestnikom wydarzeń wygodny dostęp do produktów w miejscach, gdzie nie ma tradycyjnych sklepów lub są one trudno dostępne. W mobilnych Żabkach sieć oferuje głównie produkty food-to-go, które można łatwo zabrać ze sobą i cieszyć się nimi np. podczas koncertów czy wydarzeń sportowych. Serwowane są m.in. dobrze znane z oferty Żabka Café i PROSTO z PIECA przekąski na ciepło, takie jak: hot dogi, frytki, hamburgery, panini czy chrupboxy, czyli produkty w zestawach z frytkami, a także kiełbasa z grilla. Dostępna jest też gorąca, aromatyczna kawa na wynos w różnych rodzajach oraz napoje zimne, w tym woda mineralna Od Nowa, płynne przekąski Foodini oraz soki i lemoniady Wycisk.
Hity sprzedażowe mobilnej Żabki w 2023 roku
Tylko w zeszłym sezonie w mobilnych sklepach Żabka sprzedała ponad 7 tys. hot dogów amerykańskich, ponad 3,6 tys. kubków z lodem, ponad 3,6 tys. panini z kurczakiem i blisko 3,5 tys. butelek wody mineralnej.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.