Komunikaty PR

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

2024-07-01  |  11:50
Biuro prasowe

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas których z oferty formatu skorzystało prawie 36 tysięcy klientów. Tego lata w Polskę, podobnie jak rok temu, ruszy 6 mobilnych sklepów. Swoją ofertę zaprezentują podczas koncertów Męskiego Grania oraz na festiwalach, np. Polish Hip-Hop Festival w Płocku. Po raz pierwszy mobilna Żabka zawita także na Campus Polska Przyszłości w Olsztynie.

Największym atutem mobilnej Żabki jest elastyczność tego formatu. Sklep jest montowany na czas eventu i demontowany po jego zakończeniu, dzięki czemu łatwo i sprawnie możemy przemieszczać się z nim po całej Polsce. Natomiast dzięki zastosowaniu zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów wyposażenia, asortyment w mobilnych Żabkach podczas kolejnych eventów jest dobierany indywidualnie, na podstawie profilu wydarzenia oraz profilu klienta. Uczestnikom koncertów jesteśmy w stanie zapewnić bogaty wybór ciepłych przekąsek z oferty PROSTO z PIECA, uczestnikom festiwali – asortyment dań gotowych naszych marek własnych oraz akcesoria przydatne na polu namiotowym, a w gorące dni – ofertę lodów i napojów. Niezależnie od lokalizacji, priorytetem jest dla nas szybkość obsługi i jakość oferowanych produktów – mówi Aldona Kupracz, Head of Range Floor and Space Management w Żabka Polska.

Poszerzona oferta gastronomiczna

Sieć Żabka dzięki mobilnym sklepom zapewnia uczestnikom wydarzeń wygodny dostęp do produktów w miejscach, gdzie nie ma tradycyjnych sklepów lub są one trudno dostępne. W mobilnych Żabkach sieć oferuje głównie produkty food-to-go, które można łatwo zabrać ze sobą i cieszyć się nimi np. podczas koncertów czy wydarzeń sportowych. Serwowane są m.in. dobrze znane z oferty Żabka Café i PROSTO z PIECA przekąski na ciepło, takie jak: hot dogi, frytki, hamburgery, panini czy chrupboxy, czyli produkty w zestawach z frytkami, a także kiełbasa z grilla. Dostępna jest też gorąca, aromatyczna kawa na wynos w różnych rodzajach oraz napoje zimne, w tym woda mineralna Od Nowa, płynne przekąski Foodini oraz soki i lemoniady Wycisk.

Hity sprzedażowe mobilnej Żabki w 2023 roku

Tylko w zeszłym sezonie w mobilnych sklepach Żabka sprzedała ponad 7 tys. hot dogów amerykańskich, ponad 3,6 tys. kubków z lodem, ponad 3,6 tys. panini z kurczakiem i blisko 3,5 tys. butelek wody mineralnej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.