Zakopiański Radisson Blu z dodatkową piątą gwiazdką
Hotel Radisson Blu w Zakopanem podwyższył kategorię z czterech do pięciu gwiazdek. Spełniając dodatkowe – najwyższe wymogi dot. standardów hotelowych oraz bezpieczeństwa – obiekt usytuowany u podnóża Tatr stał się jednym z nielicznych hoteli z tak wysokim poziomem obsługi w jednym z najpopularniejszych turystycznie rejonów Polski.
Otwarty w 2019 r. Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane oferuje gościom 158 pokoi hotelowych oraz 68 apartamentów. Usytuowany blisko głównego deptaku i symbolu miasta – Krupówek, obiekt jest idealnym miejscem zarówno na wypoczynek dla osób prywatnych, jak i miejscem spotkań biznesowych.
- Przyznanie piątej gwiazdki to efekt wielu zmian, takich jak podwyższenie standardu obsługi hotelowej, poszerzenia oferty restauracji wraz z barem, luksusowego SPA oraz inwestycji związanych z wprowadzeniem najwyższych z możliwych zasad bezpieczeństwa – mówi Bartosz Piechowiak Dyrektor generalny Radisson Blu Hotel & Residences w Zakopanem.
- Pięć gwiazdek to potwierdzenie, że Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości – dodaje.
Konferencje biznesowe z widokiem na Tatry
Radisson Blu Hotel & Residences w Zakopanem to idealne miejsce dla kreatywnych spotkań biznesowych. Na piętrze konferencyjnym hotel oferuje siedem modułowych, połączonych sal o różnej wielkości, w których można organizować imprezy firmowe czy mniejsze spotkania. Główna sala konferencyjna ma 260 metrów kwadratowych i może pomieścić ponad 250 gości. Wszystkie pomieszczenia są wyposażone w indywidualnie sterowaną klimatyzację, mają bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi, najnowsze technologie audiowizualne oraz dostęp do światła dziennego.
Weekend w sercu gór
Hotel posiada wiele atrakcji, dzięki którym jest idealnym miejscem na wypoczynek z rodziną. Przestronna strefa basenowa zapewnia: basen o wymiarach 20x5 metrów, brodzik dla dzieci, jacuzzi, leżanki wodne, saunę suchą i mokrą oraz strefę relaksu Private SPA, a to tylko część przyjemności dla przybywających Gości. Dla najmłodszych miłośników gier zakopiański Radisson Blu oferuje Game Room, w którym znajdą playstation, piłkarzyki oraz gry planszowe. Obiekt zapewnia również wewnętrzny kącik zabaw dla dzieci, kort do squasha oraz siłownię dostępną 24h na dobę. Osoby głodne silnych wrażeń mogą skorzystać z atrakcji turystyki aktywnej takich jak: wycieczki wysokogórskie z przewodnikiem, rafting, spływ przełomem Dunajca, wycieczki rowerowe, wspinaczka czy skituring.
W ofercie znajduje się łącznie ponad 200 pokoi, które są idealnym miejscem do spędzenia czasu z górskim klimatem na południu Polski. Zróżnicowanie metrażu poszczególnych kategorii pozwala na idealne dopasowanie pobytu do swoich potrzeb. Hotel szczyci się także 68 apartamentami z własnym aneksem kuchennym. We wszystkich pomieszczeniach znajdują się nowoczesne udogodnienia i zadbane wnętrza w stylu skandynawskim, które tworzą w pokojach spokojną domową atmosferę. W eleganckiej hotelowej restauracji „Roots” można rozkoszować się daniami lokalnej kuchni, a w przytulnym Scottish Barze czekają pomysłowe drinki, które będą idealnym dodatkiem do gry w bilarda czy darta, a wszystko to z zapierającym dech w piersiach widokiem na Tatry.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.