Komunikaty PR

ZDROFIT VARSO - aktywna oaza zieleni w samym centrum Warszawy!

2020-01-17  |  08:00
Biuro prasowe

Zdrofit, czyli największa sieć fitness w Polsce otwiera swój flagowy klub w tętniącym życiem sercu stolicy. Prawie 3000 m2 przestrzeni treningowej, rozlokowanej na dwóch piętrach prestiżowego kompleksu Varso będzie stanowić prawdziwą oazę dla osób, które chcą poćwiczyć, ale przede wszystkim zrelaksować się i odetchnąć od zgiełku miasta. Otwarcie już w lutym 2020!

Varso to kompleks biurowo-hotelowy, znajdujący się przy ul. Chmielnej 71 w Warszawie, w pobliżu symbolicznego PKiN oraz najważniejszych komunikacyjnych krzyżówek. Przez inwestorów określany nową ikoną Warszawy i najbardziej prestiżową przestrzenią biznesową na mapie miasta stanowi przyjazne miejsce spotkań lokalnej społeczności i odwiedzających miasto turystów. Budynki zostały zaprojektowane z myślą o zdrowiu i samopoczuciu ludzi i jako pierwsze w Europie posiadają precertyfikat WELL.

Dogodna lokalizacja i przyjazna atmosfera budynku zachęciły przedstawicieli Zdrofit do otwarcia jednego z największych fitness-klubów w Polsce, właśnie w tym miejscu. Zdrofit Varso będzie aktywną przestrzenią, gdzie odwiedzający będą mogli skorzystać nie tylko z różnorodnych, bogato wyposażonych stref m.in. treningu funkcjonalnego Keiser - nowoczesnej strefy do kompleksowego treningu funkcjonalnego całego ciała, strefy bokserskiej, infrared w strefie relaksu, punkt make up w szatni damskiej, zajęciach na podwieszanych szarfach, ale także odpocząć w rozbudowanej strefie chillout. Na miejscu, do dyspozycji gości będzie pierwszy w Polsce fitness-concierge, który obejmuje opiekę trenerską, cykliczne konsultacje i porady eksperckie. Zdrofit Varso będzie oferować także wiele udogodnień m.in. deska i żelazko do prasowania, ogólnodostępna mikrofalówka oraz produkty higieniczne w każdej szatni, które zapewnią komfortowe korzystanie z klubu.

- Otwierając nowe lokalizacje naszych klubów podążamy za trendami konsumenckimi, ale przede wszystkim potrzebami naszych klientów. Postanowiliśmy wykreować w samym centrum miasta oazę aktywnego odpoczynku i zieleni, w której, niczym londyńskim Hyde Parku, każdy może trenować, co chce i jak chce. Zapraszamy do miejsca, w którym fitness łączy się pozytywną miejskością i elementami relaksującej natury - mówi Magdalena Rodak-Dębowska, odpowiedzialna za marketing i PR sieci Zdrofit.

„Kropką nad i” każdego klubu Zdrofit jest zaangażowany zespół trenerów. Obecnie firma poszukuje nowych osób do zespołu Zdrofit Varso:

 – W Zdroficie liczy się zarówno siła zespołu, jak i indywidualność oraz osobowość każdego z członków naszej ekipy. Dzięki braku presji i trosce, jaką roztaczamy wokół naszych Klubowiczów, oni wracają tu z przyjemnością! Takimi ludźmi chcemy wypełnić nasz nowy klub Zdrofit Varso! W obsłudze klienta stawiamy na ZDRO przed FIT i pokazujemy, że warto żyć ZDRO. Bez presji, bez napinki, w duchu równych szans, zarówno dla wytrenowanych, jak i dla początkujących, dla młodych i dojrzałych, dla szczupłych i krąglejszych. – dodaje Magdalena Rodak-Dębowska.


Zdrofit to pod względem liczby klubów lider na polskim rynku fitness. Obecnie firma dysponuje 67 punktami na terenie całej Polski m.in. w Trójmieście, Koszalinie, Kielcach, Płocku, Włocławku i Warszawie, gdzie powstał flagowy punkt Zdrofit Varso. Placówki znajdują się w dogodnych komunikacyjnie punktach, zapewniając klientom łatwy dostęp do bogatej oferty różnych aktywności sportowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.