Centrum Medyczne CMP wspiera zatrudnionych rodziców podczas epidemii
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Epidemia koronawirusa nabiera tempa – aby zmniejszyć ryzyko zachorowania wprowadzono specjalne środki ostrożności. Od poniedziałku wszystkie szkoły w Polsce są zamknięte, a pracownikom, którzy mogą pracować zdalnie, zaleca się pozostanie w domach. W wielu przypadkach oznacza to równoczesne łączenie wykonywania obowiązków służbowych z opieką nad dziećmi. Centrum Medyczne CMP wychodzi naprzeciw potrzebom zatrudnionych rodziców i przekazuje im tygodniowy plan aktywności dla dzieci wraz z niezbędnymi do jego wykonania materiałami.
W aktualnej sytuacji odpowiednie zagospodarowanie czasu dzieciom i młodzieży jest konieczne, szczególnie, że spędzą one min. 2 tygodnie w domu. Zamknięcie placówek edukacyjnych to nie dodatkowe ferie, lecz celowe działanie mające ograniczyć kontakt między uczniami. Pomimo tego, że dzieci przechodzą koronawirusa prawdopodobnie bezobjawowo to przyczyniają się do przenoszenia wirusa. Ryzyko zarażenia jest szczególnie wysokie u osób starszych i schorowanych, dlatego rodzice powinni zrezygnować z pomocy dziadków w opiece nad dziećmi. Jak więc połączyć pracę zdalną z obecnością dzieci w domu? Z pomocą przychodzą pracodawcy, tacy jak Centrum Medyczne CMP.
– Improwizacja jest dobra przez pierwsze kilka dni, ale bez planu działań rodzice powinni przygotować się na marudzenie znudzonych pociech. W Centrum Medycznym CMP dbamy zarówno o bezpieczeństwo naszych pracowników, jak i ich komfort psychiczny, dlatego przygotowaliśmy tygodniowy zestaw aktywności dla dzieci. Codziennie do wykonania będzie inne zadanie jak np.: ugotowanie wspólnego posiłku wspomagającego odporność czy stworzenie pracy plastycznej. Dzięki takiemu rozwiązaniu najmłodsi spędzą czas wolny produktywnie – nie tylko rozwiną swoją kreatywność, ale zdobędą nową wiedzę. Dodatkowym motywatorem do wykonywania zadań będzie konkurs z nagrodami na najlepszy plakat o odpowiedniej higienie rąk. Wraz z planem przekażemy pracownikom niezbędne do wykonania zadań materiały, jak m.in.: bloki rysunkowe czy kredki i farby, a także dostarczymy im zestawy gier planszowych – mówi Paweł Walicki, Prezes Centrum Medycznego CMP.
Starsze dzieci – większe wyzwanie?
Zagospodarowanie czasu najmłodszym wymaga dużej pomysłowości, ale to głównie od rodziców zależy co dzieci będą robić. Problemem natomiast może być wytłumaczenie nastolatkowi, który przechodzi okres buntu, jak istotne jest pozostanie w domu bez możliwości odwiedzin rówieśników.
– Z dziećmi należy rozmawiać i tłumaczyć problem koronawirusa niezależnie od tego czy mają 7 czy 15 lat. Dzięki temu, nie tylko zmniejszamy ich niepokój, ale w przypadku nastolatków zyskujemy argument przekonywujący ich do tymczasowej rezygnacji ze spotkań towarzyskich. Znajomość zagrożenia oraz przestrzeganie zaleceń Ministerstwa Zdrowia i GIS-u z pewnością pomoże w ograniczeniu rozprzestrzeniania się choroby – komentuje lek. med. Katarzyna Paszkiewicz, Dyrektor Medyczna Centrum Medycznego CMP.
Zarówno dzieci, młodzież i dorośli powinni w tym okresie zachować wszelkie możliwe środki ostrożności. Jeśli nie ma takiej potrzeby ograniczmy wychodzenie z domu i spędźmy ten czas w gronie najbliższych.
Centrum Medyczne CMP to polska, rodzinna firma, która powstała w 2002 roku na bazie zespołu prywatnych gabinetów, w których przyjmowali lekarze z rodziny Walickich, a także spokrewnieni oraz zaprzyjaźnieni z rodziną. Obecnie Centrum Medyczne CMP to sieć przychodni medycznych, posiadających 13 placówek na terenie Warszawy, Piaseczna i Łomianek oraz współpracujących z ok. 300 podwykonawcami na terenie całej Polski.
Leczenie żywieniowe w programie zajęć Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Rusza kolejna edycja Orbit® „Dziel się Uśmiechem"
MSD Polska otwiera program „MedConnect” w ramach Warsaw Health Innovation Hub.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.