Komunikaty PR

Centrum Medyczne CMP wspiera zatrudnionych rodziców podczas epidemii

2020-03-20  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Zawadzka
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Do pobrania press ( 0.09 MB )

Epidemia koronawirusa nabiera tempa – aby zmniejszyć ryzyko zachorowania wprowadzono specjalne środki ostrożności. Od poniedziałku wszystkie szkoły w Polsce są zamknięte, a pracownikom, którzy mogą pracować zdalnie, zaleca się pozostanie w domach. W wielu przypadkach oznacza to równoczesne łączenie wykonywania obowiązków służbowych z opieką nad dziećmi. Centrum Medyczne CMP wychodzi naprzeciw potrzebom zatrudnionych rodziców i przekazuje im tygodniowy plan aktywności dla dzieci wraz z niezbędnymi do jego wykonania materiałami.

W aktualnej sytuacji odpowiednie zagospodarowanie czasu dzieciom i młodzieży jest konieczne, szczególnie, że spędzą one min. 2 tygodnie w domu. Zamknięcie placówek edukacyjnych to nie dodatkowe ferie, lecz celowe działanie mające ograniczyć kontakt między uczniami. Pomimo tego, że dzieci przechodzą koronawirusa prawdopodobnie bezobjawowo to przyczyniają się do przenoszenia wirusa. Ryzyko zarażenia jest szczególnie wysokie u osób starszych i schorowanych, dlatego rodzice powinni zrezygnować z pomocy dziadków w opiece nad dziećmi. Jak więc połączyć pracę zdalną z obecnością dzieci w domu? Z pomocą przychodzą pracodawcy, tacy jak Centrum Medyczne CMP.

– Improwizacja jest dobra przez pierwsze kilka dni, ale bez planu działań rodzice powinni przygotować się na marudzenie znudzonych pociech. W Centrum Medycznym CMP dbamy zarówno o bezpieczeństwo naszych pracowników, jak i ich komfort psychiczny, dlatego przygotowaliśmy tygodniowy zestaw aktywności dla dzieci. Codziennie do wykonania będzie inne zadanie jak np.: ugotowanie wspólnego posiłku wspomagającego odporność czy stworzenie pracy plastycznej. Dzięki takiemu rozwiązaniu najmłodsi spędzą czas wolny produktywnie – nie tylko rozwiną swoją kreatywność, ale zdobędą nową wiedzę. Dodatkowym motywatorem do wykonywania zadań będzie konkurs z nagrodami na najlepszy plakat o odpowiedniej higienie rąk. Wraz z planem przekażemy pracownikom niezbędne do wykonania zadań materiały, jak m.in.: bloki rysunkowe czy kredki i farby, a także dostarczymy im zestawy gier planszowych – mówi Paweł Walicki, Prezes Centrum Medycznego CMP.

Starsze dzieci – większe wyzwanie?

Zagospodarowanie czasu najmłodszym wymaga dużej pomysłowości, ale to głównie od rodziców zależy co dzieci będą robić. Problemem natomiast może być wytłumaczenie nastolatkowi, który przechodzi okres buntu, jak istotne jest pozostanie w domu bez możliwości odwiedzin rówieśników.

– Z dziećmi należy rozmawiać i tłumaczyć problem koronawirusa niezależnie od tego czy mają 7 czy 15 lat. Dzięki temu, nie tylko zmniejszamy ich niepokój, ale w przypadku nastolatków zyskujemy argument przekonywujący ich do tymczasowej rezygnacji ze spotkań towarzyskich. Znajomość zagrożenia oraz przestrzeganie zaleceń Ministerstwa Zdrowia i GIS-u z pewnością pomoże w ograniczeniu rozprzestrzeniania się choroby – komentuje lek. med. Katarzyna Paszkiewicz, Dyrektor Medyczna Centrum Medycznego CMP.

Zarówno dzieci, młodzież i dorośli powinni w tym okresie zachować wszelkie możliwe środki ostrożności. Jeśli nie ma takiej potrzeby ograniczmy wychodzenie z domu i spędźmy ten czas w gronie najbliższych.

 

Centrum Medyczne CMP to polska, rodzinna firma, która powstała w 2002 roku na bazie zespołu prywatnych gabinetów, w których przyjmowali lekarze z rodziny Walickich, a także spokrewnieni oraz zaprzyjaźnieni z rodziną. Obecnie Centrum Medyczne CMP to sieć przychodni medycznych, posiadających 13 placówek na terenie Warszawy, Piaseczna i Łomianek oraz współpracujących z ok. 300 podwykonawcami na terenie całej Polski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Leczenie żywieniowe w programie zajęć Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Biuro prasowe
2024-09-18 | 08:00

Leczenie żywieniowe w programie zajęć Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

  Gdański Uniwersytet Medyczny (GUMed), który od lat plasuje się w ścisłej czołówce wiodących polskich ośrodków akademickich, i od 1993 r., jako jeden z
Zdrowie Rusza kolejna edycja Orbit® „Dziel się Uśmiechem
2024-09-12 | 17:00

Rusza kolejna edycja Orbit® „Dziel się Uśmiechem"

Wrzesień to nie tylko czas powrotów z wakacji, spotkań z dawno niewidzianymi kolegami i nauczycielami. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza też kolejna, tym razem
Zdrowie MSD Polska otwiera program „MedConnect” w ramach Warsaw Health Innovation Hub.
2024-09-11 | 10:00

MSD Polska otwiera program „MedConnect” w ramach Warsaw Health Innovation Hub.

Program stażowy „MedConnect: Enabling Future Medical Leaders”, skierowany do wyróżniających się studentów ostatniego roku studiów magisterskich kierunku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.