Komunikaty PR

Centrum Medyczne CMP wspiera zatrudnionych rodziców podczas epidemii

2020-03-20  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Zawadzka
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Do pobrania press ( 0.09 MB )

Epidemia koronawirusa nabiera tempa – aby zmniejszyć ryzyko zachorowania wprowadzono specjalne środki ostrożności. Od poniedziałku wszystkie szkoły w Polsce są zamknięte, a pracownikom, którzy mogą pracować zdalnie, zaleca się pozostanie w domach. W wielu przypadkach oznacza to równoczesne łączenie wykonywania obowiązków służbowych z opieką nad dziećmi. Centrum Medyczne CMP wychodzi naprzeciw potrzebom zatrudnionych rodziców i przekazuje im tygodniowy plan aktywności dla dzieci wraz z niezbędnymi do jego wykonania materiałami.

W aktualnej sytuacji odpowiednie zagospodarowanie czasu dzieciom i młodzieży jest konieczne, szczególnie, że spędzą one min. 2 tygodnie w domu. Zamknięcie placówek edukacyjnych to nie dodatkowe ferie, lecz celowe działanie mające ograniczyć kontakt między uczniami. Pomimo tego, że dzieci przechodzą koronawirusa prawdopodobnie bezobjawowo to przyczyniają się do przenoszenia wirusa. Ryzyko zarażenia jest szczególnie wysokie u osób starszych i schorowanych, dlatego rodzice powinni zrezygnować z pomocy dziadków w opiece nad dziećmi. Jak więc połączyć pracę zdalną z obecnością dzieci w domu? Z pomocą przychodzą pracodawcy, tacy jak Centrum Medyczne CMP.

– Improwizacja jest dobra przez pierwsze kilka dni, ale bez planu działań rodzice powinni przygotować się na marudzenie znudzonych pociech. W Centrum Medycznym CMP dbamy zarówno o bezpieczeństwo naszych pracowników, jak i ich komfort psychiczny, dlatego przygotowaliśmy tygodniowy zestaw aktywności dla dzieci. Codziennie do wykonania będzie inne zadanie jak np.: ugotowanie wspólnego posiłku wspomagającego odporność czy stworzenie pracy plastycznej. Dzięki takiemu rozwiązaniu najmłodsi spędzą czas wolny produktywnie – nie tylko rozwiną swoją kreatywność, ale zdobędą nową wiedzę. Dodatkowym motywatorem do wykonywania zadań będzie konkurs z nagrodami na najlepszy plakat o odpowiedniej higienie rąk. Wraz z planem przekażemy pracownikom niezbędne do wykonania zadań materiały, jak m.in.: bloki rysunkowe czy kredki i farby, a także dostarczymy im zestawy gier planszowych – mówi Paweł Walicki, Prezes Centrum Medycznego CMP.

Starsze dzieci – większe wyzwanie?

Zagospodarowanie czasu najmłodszym wymaga dużej pomysłowości, ale to głównie od rodziców zależy co dzieci będą robić. Problemem natomiast może być wytłumaczenie nastolatkowi, który przechodzi okres buntu, jak istotne jest pozostanie w domu bez możliwości odwiedzin rówieśników.

– Z dziećmi należy rozmawiać i tłumaczyć problem koronawirusa niezależnie od tego czy mają 7 czy 15 lat. Dzięki temu, nie tylko zmniejszamy ich niepokój, ale w przypadku nastolatków zyskujemy argument przekonywujący ich do tymczasowej rezygnacji ze spotkań towarzyskich. Znajomość zagrożenia oraz przestrzeganie zaleceń Ministerstwa Zdrowia i GIS-u z pewnością pomoże w ograniczeniu rozprzestrzeniania się choroby – komentuje lek. med. Katarzyna Paszkiewicz, Dyrektor Medyczna Centrum Medycznego CMP.

Zarówno dzieci, młodzież i dorośli powinni w tym okresie zachować wszelkie możliwe środki ostrożności. Jeśli nie ma takiej potrzeby ograniczmy wychodzenie z domu i spędźmy ten czas w gronie najbliższych.

 

Centrum Medyczne CMP to polska, rodzinna firma, która powstała w 2002 roku na bazie zespołu prywatnych gabinetów, w których przyjmowali lekarze z rodziny Walickich, a także spokrewnieni oraz zaprzyjaźnieni z rodziną. Obecnie Centrum Medyczne CMP to sieć przychodni medycznych, posiadających 13 placówek na terenie Warszawy, Piaseczna i Łomianek oraz współpracujących z ok. 300 podwykonawcami na terenie całej Polski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.