Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
Bartłomiej Dwornik
Ogólnopolski Operator Oświaty
ul. Jana Gorczyczewskiego 2/7
60-554 Poznań
fundaraising|operator.edu.pl| |fundaraising|operator.edu.pl
+48 533 978 513
https://operator.edu.pl
Giving Tuesday to ogólnoświatowy dzień dobroczynności. W tym roku wypada 3 grudnia i zyska szczególne znaczenie. Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty zaprasza na internetowy kiermasz charytatywny na rzecz psychologów, pracujących w przedszkolach i szkołach. Na wydarzenie Giving Grudzień!
– Wiemy, jak ważna jest opieka psychologiczna, szczególnie wśród dzieci i młodzieży. Niestety, liczba młodych ludzi, którzy potrzebują pomocy, rośnie z roku na rok. Według raportów, w ciągu ostatnich trzech lat liczba dzieci wymagających wsparcia psychologicznego wzrosła o 50%, a wśród nastolatków aż o 68% – mówi Bartłomiej Dwornik, koordynator projektu Giving Grudzień! z fundacji edukacyjnej Ogólnopolski Operator Oświaty. – Dlatego postanowiliśmy działać i wyposażyć psychologów pracujących z dziećmi w 69 przedszkolach i szkołach w materiały i pomoce do pracy z emocjami. Ten obszar specjaliści wskazują, jako najpilniejszy do zaopiekowania.
Start w święto dobroczynności, lecz nie koniec na tym
Kiermasz charytatywny Giving Grudzień! Wystartuje na profilu fundacji OOO na portalu Zrzutka.pl w dniu 3 grudnia, czyli w Giving Tuesday. To globalne święto dobroczynności, które po raz kolejny będzie okazją, by wspólnie zrobić coś dobrego. Jak się zaangażować? Przede wszystkim, można:
-
Przekazać dowolną, nawet drobną kwotę na wspólną zbiórkę.
-
Wziąć udział w licytacjach charytatywnych.
-
Albo, w ramach wydarzenia, zlicytować na rzecz fundacji OOO.
Do akcji włączają się także firmy i osoby prywatne, które przekazują fanty i gadżety na charytatywne aukcje. Dzięki tym przedmiotom można nie tylko wspierać akcję, ale także zrobić zdobyć na licytacji prezent dla kogoś bliskiego pod choinkę.
Licytować można gry planszowe, książki, kolekcjonerskie kubki, sprzęt i akcesoria turystyczne, vouchery, drobną elektronikę i rękodzieło. Cały dochód z kiermaszu zostanie przeznaczony na zakup materiałów do terapii psychologicznych. Portal Zrzutka.pl nie pobiera prowizji od wpłat, podobnie jak fundacja OOO.
Finał wydarzenia zaplanowany jest na weekend 14 i 15 grudnia. Wtedy na YouTube odbędzie się charytatywny stream gamingowy. Na żywo i z mnóstwem atrakcji.
- Więcej informacji o projekcie GIVING GRUDZIEŃ zamieszczamy w artykule, dostępnym w sekcji DO POBRANIA
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.