Zebra Technologies wdraża “The Modern Store by Zebra"
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
ZEBRA Warszawa, Polska. – 18 stycznia, 2023 – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), Zebra, innowator działający na pierwszej linii biznesu, oferujący rozwiązania zapewniające przewagę w zakresie wydajności, zaprezentowała The Modern Store by Zebra. To wizjonerski system zaprojektowany, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w rozwiązywaniu najbardziej palących problemów związanych z prowadzeniem sklepów. Wspierany przez kompleksowe usługi i globalny ekosystem partnerów, The Modern Store by Zebra umożliwia sprzedawcom detalicznym lepsze zaangażowanie pracowników, optymalizację zasobów i podniesienie poziomu obsługi klienta. The Modern Store by Zebra i rozwiązania wspierające były prezentowane na stoisku nr 3403 podczas National Retail Federation (NRF) Annual Convention & EXPO 15-17 stycznia 2023 r. w Jacob K. Javits Convention Center w Nowym Jorku.
Detaliści z całego świata polegają na firmie Zebra jako zaufanym doradcy, a firma rozumie krytyczne wyzwania, przed którymi stoją kierownicy ds. operacji w sklepach. Zebra świadoma jest też jak dużym projektem staje się przeprowadzenie szybkiej transformacji po pandemii. Kompleksowy struktura Modern Store by Zebra rozwiązuje aktualne problemy detalistów i wychodzi naprzeciw każdemu z nich. Obejmuje to między innymi wspieranie potrzeb kupujących, którzy w opublikowanym niedawno przez firmę Zebra 15. dorocznym badaniu Global Shopper Study preferują łatwe zwroty (80%), szybkie wchodzenie i wychodzenie ze sklepów (76%) oraz dostarczanie zamówień do domu (75%), a także wykazują rosnącą sympatię (90%) do technologii samoobsługowych, takich jak samoobsługa przy kasie czy płatności bezgotówkowe.
„Zebra z wielką pasją pomaga detalistom na całym świecie wyposażyć pracowników w odpowiednie narzędzia i informacje we właściwym czasie oraz zapewnić dokładność i widoczność zasobów we wszystkich kanałach" - powiedział Yogesh Kulkarni, wiceprezes ds. strategii, produktów i rozwiązań, Zebra Technologies. „The Modern Store by Zebra pomoże wesprzeć bardziej zaangażowanych pracowników i zoptymalizowane zasoby, aby umożliwić sprzedawcom detalicznym zwiększenie wydajności i zapewnienie lepszych wrażeń klientów. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z wiodącymi detalistami, ale też zbadania, co oznacza dla nich nowoczesność i bycie zaufanym dostawcą rozwiązań, które umożliwiają nowy, odważny sposób myślenia i pracy".
Zaprojektowany z myślą o wspieraniu długoterminowej realizacji celów sprzedawców detalicznych system Modern Store by Zebra, obejmuje nowoczesne urządzenia mobilne oraz funkcje uzupełniające. To między innymi zaawansowana komunikacja i współpraca, zoptymalizowane zarządzanie pracownikami i usprawnione rozwiązania do zarządzania zadaniami. Modern Store by Zebra zapewnia dokładne mierzenie zasobów we wszystkich kanałach, ich dostępność i łatwą lokalizację w sklepach bez zbędnego obciążania pracowników. Usuwa również przeszkody w najważniejszych punktach zwrotnych, aby ułatwić i uprzyjemnić zakupy – od przeglądania stron internetowych, po płatność przy kasach. Ostatecznie system Modern Store firmy Zebra pomoże sprzedawcom detalicznym zlikwidować lukę między planowaniem, a realizacją planów dotyczących pracy, zasobów i doświadczeń klientów, dając sprzedawcom możliwość osiągnięcia sukcesu dziś, przy jednoczesnej sprawności prognozowania i adaptacji na przyszłość.
The Modern Store by Zebra wykorzysta wszechstronny ekosystem partnerski PartnerConnect - obejmujący ponad 10 000 partnerów w 100 krajach – wspierany przez uzupełniające integracje trzech światowych liderów technologicznych: Accenture, Google i Microsoft. Klienci detaliczni firmy Zebra korzystają teraz z jeszcze większej integracji z wiodącymi platformami współpracy pracowników pierwszej linii – Microsoft Teams i Google Workspace – a jej rosnące portfolio oprogramowania dla handlu detalicznego jest teraz dostępne również w Google Cloud Marketplace.
Partnerzy firmy Zebra zajmujący się rozwiązaniami, wdrożeniami i integracją będą wspierać ramy Modern Store, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w wyborze idealnego połączenia sprzętu, oprogramowania i usług firmy Zebra oraz jej ekosystemu gotowego do obsługi handlu detalicznego, który pomoże im osiągnąć pożądane rezultaty. Przykładowo, sprzedawcy mogą zmniejszyć wskaźnik strat produktów o 27%, zmniejszyć rotację pracowników o 8% i zwiększyć poziom zadowolenia klientów. Według badania Zebra Global Shopper Study, wyniki te pokrywają się z głównym priorytetem badanych sprzedawców, jakim jest poprawa zarządzania zasobami przy inwestowaniu w technologię dla handlu detalicznego. Ponadto większość sprzedawców (84%) zgadza się, że wykorzystanie technologii i urządzeń mobilnych przyciąga i zatrzymuje w sklepie większą liczbę pracowników. Pracując w ramach projektu The Modern Store, sprzedawcy mogą sprostać obecnym wyzwaniom biznesowym, jednocześnie przygotowując się na przyszłość.
KLUCZOWE WNIOSKI:
- The Modern Store by Zebra to wizjonerski projekt, którego ramy pomagają sprzedawcom detalicznym lepiej angażować pracowników, optymalizować zapasy i podnosić jakość obsługi klienta.
- Został on zaprojektowany, aby pomóc kierownictwu ds. operacji detalicznych w rozwiązywaniu bieżących problemów, a jednocześnie w przygotowaniu się na przyszłość dzięki nowoczesnym urządzeniom mobilnym i możliwościom obejmującym zaawansowaną komunikację i współpracę, zoptymalizowane zarządzanie pracownikami oraz usprawnione zarządzanie zadaniami.
O FIRMIE ZEBRA TECHNOLOGIES
Zebra (NASDAQ: ZBRA) umożliwia organizacjom prosperowanie w ekonomii na żądanie (ang. on-demand economy), sprawiając, że każdy pracownik pierwszej linii i zasoby na obrzeżach stają się widoczne, zintegrowane i w pełni zoptymalizowane. Ekosystem firmy Zebra obejmuje ponad 10 000 partnerów w ponad 100 krajach, dzięki czemu obsługujemy klientów różnej wielkości – w tym 86% firm z listy Fortune 100 – oferując wielokrotnie nagradzane rozwiązania, w tym sprzęt, oprogramowanie i usługi, które digitalizują i automatyzują przepływ pracy. Łańcuchy dostaw stają się bardziej dynamiczne, klienci i pacjenci są lepiej obsługiwani, a pracownicy są bardziej zaangażowani, gdy korzystają z rozwiązań innowacyjnych firmy Zebra, które pomagają im lepiej wyczuwać, analizować i działać w czasie rzeczywistym. Zebra niedawno rozszerzyła swoją ofertę w zakresie automatyki przemysłowej dzięki przejęciu firmy Fetch Robotics oraz zwiększyła swoje możliwości w zakresie oprogramowania do systemów wizyjnych i sztucznej inteligencji dzięki przejęciu firm Adaptive Vision i antuit.ai. Zebra znalazła się na 25. miejscu inauguracyjnej listy 100 najbardziej lubianych miejsc pracy tygodnika Newsweek oraz na 79. miejscu w Forbes na liście 500 najlepszych pracodawców średniej wielkości w Ameryce. Dowiedz się więcej na stronie www.zebra.com lub zapisz się na listę powiadomień o nowościach. Śledź blog firmy Zebra pt. Your Edge, serwisy LinkedIn, Twitter i Facebook oraz sprawdź nasze Story Hub: Zebra Perspectives

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.