ZIKO DAYS – DNI PEŁNE PROMOCJI NA DERMOKOSMETYKI.
Z początkiem wiosny, drogerie Ziko Dermo ogłaszają pierwszą odsłonę nowej, cyklicznej akcji
pt.: Ziko Days. Od 4 do 7 kwietnia w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz drogerii internetowej zikodermo.pl obowiązywać będą super promocje na dermokosmetyki od najlepszych marek dermokosmetycznych zarówno polskich jak i zagranicznych. Ziko Days to gratka dla wielbicieli okazji, a więc - szykujcie się!
W ramach wiosennej akcji, drogerie oferują super ceny na setki produktów renomowanych marek. Warto podkreślić, że posiadacze karty Ziko Klub będą mogli cieszyć się jeszcze większymi zniżkami na produkty sięgającymi nawet do -35%. Marki objęte promocją to Balenokosmetyki, Bioderma, Dermedic, Embryolisse, Equilibra, Eucerin, L'Biotica, Sensilis a także suplementy diety jak Reme, Health Labs czy ZiNIQ+.
Ziko Days to akcja, która z pewnością przypadnie do gustu wszystkim zainteresowanym pielęgnacją skóry i zdrowiem oraz miłośnikom dermokosmetyków. W dniach 4 do 7 kwietnia będą mieli bogaty wybór produktów - od kremów, szamponów, żeli po serum, suplementy diety i wiele więcej.
Jakie hitowe produkty można złapać w Ziko Dermo podczas Ziko Days?
Kremowy żel do mycia Bioderma Atoderm 1000 ml za jedyne 61,99 złotych, Eucerin olejek do mycia za 400 ml za 39,99 lub Emryolisse krem odżywczo-nawilżający za 54,99 zł, ZiNIQ+ Multiwitamina i minerały 60 tabletek za jedyne 14,39 zł.
Warto podkreślić, że kwietniowa akcja Ziko Days to pierwsza odsłona nowego wydarzenia, która będzie się powtarzać kilkakrotnie w ciągu roku. Zachęcamy do regularnego śledzenia naszej strony internetowej oraz kanałów social media.
Szczegóły na stronie https://www.zikodermo.pl/ i w drogeriach stacjonarnych.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.