Zima z Wedlem już niebawem w Łodzi
Marka E.Wedel wystartowała z wyjątkowym projektem pod tytułem Zima z Wedlem. Jest to cykl wydarzeń odbywających się w całej Polsce, opartych na sportowych aktywnościach, dobrej zabawie i… czekoladzie. Kolejna odsłona akcji odbędzie się 18 i 19 stycznia w Łodzi.To właśnie tam najbardziej czekoladowa marka w Polsce zadba o przyjemną atmosferę na lodowisku Bombonierka.
Odwiedzający lodowisko w Łodzi będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach, na której będzie można rozpłynąć się nad kubkiem gorącej czekolady lub zrobić pamiątkowe zdjęcia w fotobudce. Niezwykłą atrakcją będzie również stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać autorskie, oryginalne opakowania tabliczek E.Wedel. Dodatkowo, na uczestników wydarzenia będzie czekała też interaktywna gra prezentująca proces produkcji czekolady. Specjalnie dla najmłodszych, marka zadbała o mobilną strefę zabaw o nazwie Małe Przyjemności.
- Projekt „Zima z Wedlem” został stworzony, by uprzyjemniać czas spędzony na zimowych aktywnościach. Chcielibyśmy, aby mieszkańcy Łodzi spędzając aktywny weekend na lodowisku, mogli ogrzać się gorącą czekoladą oraz sprawdzić się w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej szansy na lodowisku Bombonierka w Łodzi! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.
Cykl eventów zorganizowanych w ramach akcji Zima z Wedlem odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. W tym czasie E.Wedel zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna.
Termin: 18-19.01.2020 r.
Godziny: 11:30-19:30
Miejsce:Lodowisko Bombonierka, ul. Stefanowskiego 28, 90-537 Łódź.
Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!
Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Prawo
Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami
Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.
Polityka
Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna
W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.