Złoty Paragon 2020 dla HELIO!
Polski producent bakalii HELIO został nagrodzony w konkursie „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich” aż w dwóch cennych dla marki kategoriach: produkty spożywcze BIO i EKO oraz bakalie i produkty do pieczenia ciast!
Złoty Paragon 2020 to Nagroda Kupców Polskich przyznawana przez czytelników miesięcznika branżowego „Hurt i Detal” dla najlepszych produktów. W tym roku, podczas jubileuszowej, 10. edycji plebiscytu zaszczytne I miejsce na podium zajęła firma HELIO, otrzymując prestiżową statuetkę „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich” w bardzo istotnej dla współczesnego konsumenta kategorii: PRODUKTY SPOŻYWCZE BIO I EKO. Po najwyższe podium sięgnął produkt z wielokrotnie już nagradzanej linii bez konserwantów HELIO Natura - Orzechy włoskie EKO!
Nie było to jednak jedyne podium dla HELIO. W tegorocznym konkursie produkt HELIO jako jedyny przedstawiciel branży bakaliowej otrzymał także wyróżnienie w bardzo szerokiej kategorii: BAKALIE I PRODUKTY DO PIECZENIA CIAST. Po podium w tej kategorii sięgnęła bowiem Masa makowa z bakaliami HELIO.
Gala „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” jest jednym z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG, podczas której nagradzane są najlepsze produkty w danej kategorii, wyróżniające się największą konkurencyjnością i które w znaczący sposób wpłynęły na rozwój rynku detalicznego w Polsce. Bakalie i masy do ciast marki HELIO cieszą się dziś ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów, nawet w czasie trwającej pandemii, gdyż są to naturalnie zdrowe i naturalnie smaczne produkty bez konserwantów, z długim terminem przydatności, w dodatku - z masą kulinarnych zastosowań w naszej codziennej kuchni. Jedank, co najważniejsze, bakalie i masy do ciast HELIO to produkty made in Poland, pochodzące od sprawdzonego polskiego producenta, dlatego są dziś najlepszym wyborem, a potwierdzają to liczne nagrody przyznawane rokrocznie przez samych konsumentów.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.