Komunikaty PR

Złoty Paragon 2020 dla HELIO!

2020-05-25  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania iprasHELIO ( 0.1 MB )

Polski producent bakalii HELIO został nagrodzony w konkursie „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich” aż w dwóch cennych dla marki kategoriach: produkty spożywcze BIO i EKO oraz bakalie i produkty do pieczenia ciast!

Złoty Paragon 2020 to Nagroda Kupców Polskich przyznawana przez czytelników miesięcznika branżowego „Hurt i Detal” dla najlepszych produktów. W tym roku, podczas jubileuszowej, 10. edycji plebiscytu zaszczytne I miejsce na podium zajęła firma HELIO, otrzymując prestiżową statuetkę „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich” w bardzo istotnej dla współczesnego konsumenta kategorii: PRODUKTY SPOŻYWCZE BIO I EKO. Po najwyższe podium sięgnął produkt z wielokrotnie już nagradzanej linii bez konserwantów HELIO Natura - Orzechy włoskie EKO

Nie było to jednak jedyne podium dla HELIO. W tegorocznym konkursie produkt HELIO jako jedyny przedstawiciel branży bakaliowej otrzymał także wyróżnienie w bardzo szerokiej kategorii: BAKALIE I PRODUKTY DO PIECZENIA CIAST. Po podium w tej kategorii sięgnęła bowiem Masa makowa z bakaliami HELIO

Gala „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” jest jednym z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG, podczas której nagradzane są najlepsze  produkty w danej kategorii, wyróżniające się największą konkurencyjnością i które w znaczący sposób wpłynęły na rozwój rynku detalicznego w Polsce.  Bakalie i masy do ciast marki HELIO cieszą się dziś ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów, nawet w czasie trwającej pandemii, gdyż są to naturalnie zdrowe i naturalnie smaczne produkty bez konserwantów, z długim terminem przydatności, w dodatku - z masą kulinarnych zastosowań w naszej codziennej kuchni. Jedank, co najważniejsze, bakalie i masy do ciast HELIO to produkty made in Poland, pochodzące od sprawdzonego polskiego producenta, dlatego są dziś najlepszym wyborem, a potwierdzają to liczne nagrody przyznawane rokrocznie przez samych konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.