Znamy trzy nowe smaki sałatek makaronowych od marki Pełna Dobra
Asortyment wiodącego europejskiego producenta hummusu, Perla Polska, poszerzył się o kolejne sałatki makaronowe. Już od 27 kwietnia klienci sklepów Dino będą mogli spróbować nowości od marki Pełna Dobra:
-
sałatka makaronowa z sosem pomidorowym (dla miłośników penne z pomidorowym akcentem),
-
sałatka makaronowa z czosnkiem i słonecznikiem (z serową posypką),
-
sałatka makaronowa z sosem szpinakowym (z dodatkiem marynowanych suszonych pomidorów).
Producent podkreśla, że sałatki makaronowe są doskonałym uzupełnieniem oferty hummusów, antipasti (wśród nich nadziewane papryczki, suszone pomidory i oliwki w marynacie) oraz wrapów, którymi od dawna zajadają się polscy konsumenci. Wszystkie makarony zamknięte są w 150-gramowych pojemniczkach, stanowiąc apetyczną, pożywną przekąskę, wygodną do zabrania do szkoły czy pracy. Wprowadzenie tych pozycji to kolejna nowość w intensywnie rozwijającym się asortymencie marki. W kategorii sałatek Pełna Dobra znajdziemy także m.in. noodle z kurczakiem w sosie teriyaki, farfalle ze szpinakowym pesto i serem mozzarella czy sałatkę bulgur z pomidorem i hummusem klasycznym.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.