Znamy trzy nowe smaki sałatek makaronowych od marki Pełna Dobra
Asortyment wiodącego europejskiego producenta hummusu, Perla Polska, poszerzył się o kolejne sałatki makaronowe. Już od 27 kwietnia klienci sklepów Dino będą mogli spróbować nowości od marki Pełna Dobra:
-
sałatka makaronowa z sosem pomidorowym (dla miłośników penne z pomidorowym akcentem),
-
sałatka makaronowa z czosnkiem i słonecznikiem (z serową posypką),
-
sałatka makaronowa z sosem szpinakowym (z dodatkiem marynowanych suszonych pomidorów).
Producent podkreśla, że sałatki makaronowe są doskonałym uzupełnieniem oferty hummusów, antipasti (wśród nich nadziewane papryczki, suszone pomidory i oliwki w marynacie) oraz wrapów, którymi od dawna zajadają się polscy konsumenci. Wszystkie makarony zamknięte są w 150-gramowych pojemniczkach, stanowiąc apetyczną, pożywną przekąskę, wygodną do zabrania do szkoły czy pracy. Wprowadzenie tych pozycji to kolejna nowość w intensywnie rozwijającym się asortymencie marki. W kategorii sałatek Pełna Dobra znajdziemy także m.in. noodle z kurczakiem w sosie teriyaki, farfalle ze szpinakowym pesto i serem mozzarella czy sałatkę bulgur z pomidorem i hummusem klasycznym.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.