Komunikaty PR

Zostań #JETsetterem: pierwszy program ambasadorski urządzeń domowych Samsung w P

2020-05-20  |  01:00
Biuro prasowe

Samsung Polska już 18 maja 2020 uruchamia projekt Zostań #JETsetterem. W jego ramach zostanie wybranych 100 ambasadorów nowej linii bezprzewodowych odkurzaczy pionowych  Samsung Jet™. Po zakwalifikowaniu się do programu, wybrani ambasadorzy otrzymają urządzenie, a kolejnym krokiem będzie wypełnienie pięciu zadań, a na koniec stworzenie recenzji o odkurzaczu. Program ambasadorski Samsung Jet™ trwa pięć tygodni, w trakcie których uczestnicy zmierzą się z zadaniami pokazującymi efektywność i funkcjonalność odkurzacza. Ambasadorzy będą publikowali treści związane z zadaniami na swoich kanałach social media. Po zakończeniu programu i prawidłowym wykonaniu wszystkich zadań Samsung Jet™ pozostaje w ich domach, aby pomagać w codziennych obowiązkach.

 

„Pod koniec 2019 roku wprowadziliśmy do sprzedaży linię nowych bezprzewodowych odkurzaczy pionowych Samsung Jet™ o wysokiej mocy silnika Digital Inverter (aż do 550 W). Urządzenia wyposażone są w szereg innowacji, m.in. wolnostojącą stację ładującą i 5-stopniowy system filtracji HEPA. Teraz o skuteczności odkurzacza będą mogli przekonać się użytkownicy, którzy zgłoszą się do programu ambasadorskiego. Zdecydowaliśmy się na ten projekt, ponieważ wierzymy, że o zaletach urządzenia najlepiej można przekonać się w naturalnych, domowych warunkach.” –  mówi Magdalena Rzepnicka, Head of Marketing dywizji Digital Appliances w Samsung Electronics Polska.

 

Zgłoszenia do programu Zostań #JETsetterem przyjmowane są do 7 czerwca bieżącego roku. Aby aplikować należy opublikować post w mediach społecznościowych. Musi zawierać zdjęcie promujące program pobrane ze strony internetowej www.jetsetter.samsung.pl wraz ze wskazanymi tam hasztagami oraz w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to właśnie ty powinieneś zostać #JETstetterem. Formularz zgłoszeniowy, w którym należy podać link do posta na swoim kanale social media, znajduje się na stronie programu. Uczestnicy programu mogą liczyć także na nagrody dodatkowe. Trzej ambasadorzy, którzy przedstawią zalety produktu w najbardziej kreatywny sposób otrzymają designerskie oczyszczacze powietrza Samsung Cube. Dodatkowo, pierwsze 500 osób, które zgłoszą się do programu, ale nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu, otrzyma vouchery na dowolną kawę w Costa Coffee.

 

Program ambasadorski Samsung  będzie promowany kampanią social mediową w marcu, do maja ambasadorzy będą publikowali treści na swoich kanałach w media społecznościowych pokazujące, jak korzystają z odkurzacza Samsung Jet™.

 

Więcej informacji o tym, jak zostać ambasadorem Samsung Jet™ oraz o warunkach programu znajduje się na stronie www.jetsetter.samsung.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.