Komunikaty PR

Zostań #JETsetterem: pierwszy program ambasadorski urządzeń domowych Samsung w P

2020-05-20  |  01:00
Biuro prasowe

Samsung Polska już 18 maja 2020 uruchamia projekt Zostań #JETsetterem. W jego ramach zostanie wybranych 100 ambasadorów nowej linii bezprzewodowych odkurzaczy pionowych  Samsung Jet™. Po zakwalifikowaniu się do programu, wybrani ambasadorzy otrzymają urządzenie, a kolejnym krokiem będzie wypełnienie pięciu zadań, a na koniec stworzenie recenzji o odkurzaczu. Program ambasadorski Samsung Jet™ trwa pięć tygodni, w trakcie których uczestnicy zmierzą się z zadaniami pokazującymi efektywność i funkcjonalność odkurzacza. Ambasadorzy będą publikowali treści związane z zadaniami na swoich kanałach social media. Po zakończeniu programu i prawidłowym wykonaniu wszystkich zadań Samsung Jet™ pozostaje w ich domach, aby pomagać w codziennych obowiązkach.

 

„Pod koniec 2019 roku wprowadziliśmy do sprzedaży linię nowych bezprzewodowych odkurzaczy pionowych Samsung Jet™ o wysokiej mocy silnika Digital Inverter (aż do 550 W). Urządzenia wyposażone są w szereg innowacji, m.in. wolnostojącą stację ładującą i 5-stopniowy system filtracji HEPA. Teraz o skuteczności odkurzacza będą mogli przekonać się użytkownicy, którzy zgłoszą się do programu ambasadorskiego. Zdecydowaliśmy się na ten projekt, ponieważ wierzymy, że o zaletach urządzenia najlepiej można przekonać się w naturalnych, domowych warunkach.” –  mówi Magdalena Rzepnicka, Head of Marketing dywizji Digital Appliances w Samsung Electronics Polska.

 

Zgłoszenia do programu Zostań #JETsetterem przyjmowane są do 7 czerwca bieżącego roku. Aby aplikować należy opublikować post w mediach społecznościowych. Musi zawierać zdjęcie promujące program pobrane ze strony internetowej www.jetsetter.samsung.pl wraz ze wskazanymi tam hasztagami oraz w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to właśnie ty powinieneś zostać #JETstetterem. Formularz zgłoszeniowy, w którym należy podać link do posta na swoim kanale social media, znajduje się na stronie programu. Uczestnicy programu mogą liczyć także na nagrody dodatkowe. Trzej ambasadorzy, którzy przedstawią zalety produktu w najbardziej kreatywny sposób otrzymają designerskie oczyszczacze powietrza Samsung Cube. Dodatkowo, pierwsze 500 osób, które zgłoszą się do programu, ale nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu, otrzyma vouchery na dowolną kawę w Costa Coffee.

 

Program ambasadorski Samsung  będzie promowany kampanią social mediową w marcu, do maja ambasadorzy będą publikowali treści na swoich kanałach w media społecznościowych pokazujące, jak korzystają z odkurzacza Samsung Jet™.

 

Więcej informacji o tym, jak zostać ambasadorem Samsung Jet™ oraz o warunkach programu znajduje się na stronie www.jetsetter.samsung.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.