Komunikaty PR

Żubrówka inspiruje twórców odzieży streetwear’owej i nadaje rytm imprezom muzycz

2023-11-09  |  01:00
Biuro prasowe

Żubrówka x Kamuflage

Co łączy te dwie marki? Obie wspierają w byciu autentycznym i wolnym. Kamuflage oferuje sprzęt, ubrania i akcesoria dedykowane skateboardzistom. Nowa współpraca z marką Żubrówka zaowocuje unikalną linią ubrań, które będą do wygrania w konkursie skierowanym do zainteresowanych marką Żubrówka, pełnoletnich konsumentów.

Aby mieć szansę na wygranie bluzy, t-shirt albo skarpetek, których design nawiązuje swoim charakterem zarówno do dzikości wypływającej z puszczy oraz dzikości drzemiącej w ludziach, wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest najlepszy sposób na uwolnienie swojej wewnętrznej dzikości? Szczegóły znajdują się na stronie www.żubrówka.pl.

Bluzy oraz t-shirty są wyprodukowane w specjalnej technologii, dzięki której, elementy nadruku są widoczne również w ciemności. Unikalne ubrania z kolekcji Żubrówka x Kamuflage będą możliwe do zdobycia wyłącznie jako nagroda w konkursie.

 

Jesień w rytmie Żubrówki

Kolaboracja z Kamuflage to nie jedyna akcja skierowana do pełnoletnich konsumentów „młodych duchem”. Październik będzie bogaty w wydarzenia muzyczne organizowane przez największy kolektyw muzyki elektronicznej w Polsce, w których marka Żubrówka będzie uczestniczyć. Cykl imprez, których muzyka opiera się na dziedzictwie gatunków hardcore'owych i radykalnych odmian muzyki rave, od gabberu i trance'u po hardstyle i pumping house, ze szczególnym uwzględnieniem polskich odmian, odbywać się będzie na terenie całej Polski w wybranych miejscach, w których możliwa jest promocja marki i cieszenie się smakiem Żubrówki.

Plan imprez dostępny jest na stronie www.żubrówka.pl oraz kanałach social media marki Żubrówka.

Kolaboracje te są początkiem otwierania się na nowe fascynacje i pasje konsumentów Żubrówki. Żubrówka, trzecia największa marka wódki na świecie*, pokazuje nam, że jest marką zorientowaną na różnorodność i zawsze gotową do tworzenia nowych, ekscytujących doświadczeń.

*https://www.thespiritsbusiness.com/2023/06/the-worlds-biggest-selling-vodka-brands/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.