Newsy

Ceny paliw rosną, kolejny bank kusi więc na nie zniżkami

2012-04-16  |  06:55
Mówi:Krzysztof Rosiński
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Getin Noble Bank
  • MP4

    Ceny benzyny biją kolejne rekordy, dochodząc nawet do 6 zł za litr. Bankowcy widzą w tym szansę na złowienie klientów i proponują produkty ze zniżkami na paliwo. W Getin Noble Banku można zaoszczędzić ok. 1 zł na litrze.

    Jak zapewniają władze banku, klienci posługujący się samochodową kartą debetową będą płacili 4,99 zł za litr popularnej 95-tki na wszystkich stacjach benzynowych w kraju.

     - To super propozycja - przekonuje Krzysztof Rosiński, prezes Getin Noble Bank. - Jeden temat, który się ciągle przewija w mediach, to cena benzyny. Nasza oferta jest prosta. Klient, który do nas przychodzi, dostaje kartę, dzięki której różnicę w cenie benzyny bez względu na to, gdzie zatankował, ma zwracane do kwoty 4,99 zł.

    W ten sposób bank zamierza pozyskać nowych klientów wśród kierowców. Żeby korzystać ze zniżek, trzeba systematycznie zasilać konto. Krzysztof Rosiński tłumaczy, że propozycja jest więc skierowana do osób zmotoryzowanych i mających stałe źródło dochodu.

     - Takie osoby ponoszą koszty utrzymania samochodu, więc odbywa się tu wstępna, naturalna selekcja klientów - wyjaśnia prezes Getin Noble Bank.

    To niejedyny bank kuszący klientów zniżkami na paliwo. Pod koniec minionego roku specjalną ofertę miał MultiBank i mBank. Osoby, które do końca roku za pośrednictwem tych banków ubezpieczyły samochód, otrzymały 5 proc. zwrotu za tankowanie i zakupy na stacji. Z kolei propozycja Santandera Visa TurboKARTA oraz Banku Millennium Dobre Konto oferują 3% zniżkę na paliwo.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Problemy społeczne

    Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

    W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

    Transport

    Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

    Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

    Prawo

    70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

    Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.