Mówi: | Wojciech Rybak |
Funkcja: | członek zarządu |
Firma: | Bank Millennium |
Bank Millennium z rekordową sprzedażą swojego konta. Liczba Kont 360° po czterech latach przekroczyła milion
Bankowość zmierza w kierunku upraszczania produktów – w ofercie wielu polskich banków zaczyna dominować jeden uniwersalny rachunek. Dyktują to potrzeby klientów ukierunkowane na wygodne, nowoczesne i możliwie jak najprostsze rozwiązania. Bank Millennium otworzył niedawno milionowy rachunek swojego flagowego produktu – Konta 360°. Do jego niesłabnącej od czterech lat popularności przyczynia się wygoda w korzystaniu z rachunku, dostęp do nowoczesnej bankowości mobilnej, dodatkowych funkcjonalności oraz pakiet usług assistance.
– Konto 360° cieszy się niesłabnącą popularnością. W I kwartale otworzyliśmy ponad 100 tys. rachunków, a w ostatnich dniach liczba Kont 360° przekroczyła milion. To wielki sukces produktu, który niezmiennie od czterech lat oferuje klientom szereg korzyści po spełnieniu dwóch prostych warunków – w tym przede wszystkim bezpłatne konto i kartę oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów. Wraz z kontem oferowany jest też pakiet assistance, bezpłatny przez pierwsze dwanaście miesięcy korzystania z rachunku – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium.
Konto 360° jest jednym z najlepiej sprzedających się rachunków osobistych w Polsce. Jego oferta cenowa od samego początku pozostaje niezmieniona.
– W tym roku otwieramy o 16 proc. więcej nowych Kont 360° w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Jego rosnącej popularności sprzyjają rekomendacje. Bazując na doskonałej opinii klientów o usługach Banku Millennium, mamy najwyższy współczynnik skłonności do rekomendacji w branży – NPS na poziomie 51 – mówi Wojciech Rybak.
Wskaźnik NPS (miara lojalności klientów wyrażona prawdopodobieństwem polecenia banku rodzinie lub znajomym) dla Banku Millennium obecnie wynosi 51, jednak dla posiadaczy Kont 360° jest jeszcze wyższy i sięga 58. Popularność tego produktu potwierdzają też wyniki programu rekomendacyjnego „Lubię to, polecam”, w którym klienci polecają swoim znajomym założenie Konta 360° i Konta 360° Student. Przez rok trwania pierwszej edycji programu zarejestrowało się w nim ponad 240 tys. klientów.
Jak podkreśla Członek Zarządu Banku Millennium, to zasługa z jednej strony dobrej ceny i oferty, a z drugiej – wygodnej dla klientów sieci dystrybucji, ponieważ rachunek można założyć zarówno w oddziałach banku, jak i w kanałach elektronicznych. Na jego popularność wpływa także wygoda w korzystaniu z rachunku, dostęp do bankowości mobilnej i dodatkowych funkcjonalności oraz pakiet assistance.
– Dostęp do czołowej na rynku aplikacji mobilnej jest ważnym wyróżnikiem. Możliwości realizowania operacji we wszystkich dostępnych kanałach, czyli w oddziałach, bankowości mobilnej, internetowej oraz za pośrednictwem contact center Banku Millennium powoduje, że klient z każdej strony ma zapewniony serwis na najwyższym poziomie. Wreszcie ważnym elementem korzystania z rachunku jest dostęp do innowacyjnych i nowoczesnych funkcjonalności, takich jak uruchomiona w ostatnim czasie tokenizacja kart, dzięki której telefon może pełnić funkcję karty płatniczej, co pozwala płacić nim w sposób bardzo prosty, zbliżeniowy, bez konieczności noszenia ze sobą plastiku. – mówi Wojciech Rybak.
Do Konta 360° oferowany jest „Pakiet Bardzo Pomocny”, który uprawnia posiadacza rachunku do skorzystania z siedmiu świadczeń assistance w ciągu roku. W razie nagłej choroby lub nieszczęśliwego wypadku właściciel konta może przez całą dobę skorzystać z wizyty domowej lekarza lub pielęgniarki, a w razie zdarzenia losowego – m.in. z interwencji hydraulika czy elektryka oraz z naprawy sprzętu AGD, RTV, PC lub smartfona. Pakiet assistance jest bezpłatny przez pierwszych dwanaście miesięcy od założenia rachunku (potem opłata wynosi 4,98 zł miesięcznie).
– Nasza strategia w zakresie Konta 360° nie ulega zmianie. Dzięki niemu mamy bardzo dobre wyniki w pozyskiwaniu nowych klientów. Klienci je doceniają, więc będziemy raczej dążyli w kierunku ciągłego uatrakcyjniania usług, które są dostępne za pośrednictwem Konta 360°, niż zmiany samej konstrukcji –zapowiada Wojciech Rybak.
Czytaj także
- 2025-04-30: W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-12: Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia
- 2025-03-31: Biznes apeluje o wdrożenie pakietu Omnibus. Chodzi o zmniejszenie obowiązków związanych z ESG
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-14: Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
- 2024-12-18: Co trzeci nastolatek nie rozmawia o pieniądzach z rodzicami. To ma wpływ na jego zachowania w świecie finansów
- 2024-11-18: Sprzedaż kart telemetrycznych M2M mocno przyspieszyła. Dzięki nim internet rzeczy wspiera cyfryzację firm
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.