Newsy

Media Markt walczy o klientów w mniejszych miejscowościach, gdzie nie ma sklepów sieci

2014-07-04  |  06:40
Mówi:Andrzej Sobolik
Funkcja:dyrektor zarządzający
Firma:Media Markt Polska Sp. z o.o.
  • MP4
  • Media Markt chce zdobywać klientów również w miejscowościach, w których nie ma sklepów stacjonarnych. Sieć ma blisko 50 sklepów, głównie w większych miastach. Liczy jednak, że dzięki sprzedaży internetowej zakupy w Media Markt będą robić również mieszkańcy mniejszych miast i miejscowości. Zachęcić klientów ma ogólnokrajowa akcja Media Markt Tour 2014 – do października przedstawiciele sieci odwiedzą blisko 70 miejscowości w całej Polsce, promując w interaktywnym miasteczku nowoczesne technologie z oferty sklepów.

    Plan ekspansji na pewno zakłada rozwój w Polsce, mamy jeszcze spory niewykorzystany potencjał. Rozwijamy się głównie z naszymi partnerami deweloperskimi, którzy otwierają nowe galerie handlowe lub nowe parki handlowe. Nasza kampania odpowiada też na oczekiwania klientów z małych miejscowości  od 18 miesięcy mamy uruchomioną sprzedaż internetową. W związku z tym nasze produkty i usługi są dostępne z każdego miejsca w Polsce – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Andrzej Sobolik, dyrektor zarządzający Media Markt Polska.

    Właśnie promocja sklepu internetowego jest jednym z celów ogólnopolskiej kampanii sieci Media Markt. W trakcie Media Markt Tour 2014 pracownicy spółki odwiedzą niemal 70 miejscowości. W każdej z nich zbudowane zostanie niewielkie miasteczko promocyjne, w którym spółka będzie demonstrowała najnowsze technologie ze swojej oferty. Będzie można także m.in. skorzystać z gier oraz wygrać nagrody w konkursach. Interaktywne miasteczko odwiedziło już ponad 40 tys. osób.

    Sobolik podkreśla, że dzięki sklepowi internetowemu Polacy mogą kupować w Media Markt niezależnie od tego, czy mieszkają w pobliżu sklepu. Markety spółki znajdują się w 39 miejscowościach, w tym również w mniejszych, takich jak Czeladź, Głogów czy Piotrków Trybunalski.

    Odwiedzamy małe miejscowości w celu zasygnalizowania tego, że w naszej ofercie dostępne są najnowocześniejsze technologie, innowacje, jak również tego, że jesteśmy sprzedawcą produktów elektroniki użytkowej w internecie, co czyni nas liderem na rynku elektroniki w Polsce – tłumaczy Sobolik.

    Ważnym elementem kampanii promocyjnej jest wykorzystanie znanej z reklam Media Markt czerwonej ciężarówki. Wydarzenia promocyjne odbyły się już w ponad 20 miastach, a uczestniczyło w nich ponad 42 tys. osób. Kampania wystartowała w maju i potrwa do października tego roku. W pierwszej połowie lipca Media Markt Tour odwiedzi Turek, Wrześnię, Leszno, Głogów oraz Nową Sól.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Infrastruktura

    Problemy społeczne

    37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

    Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

    Telekomunikacja

    Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

    Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.